Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Centralny Zamek Alarm brak reakcji!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów po mojej długiej przerwie na forum ale nie zawsze mialem dostęp no netu ale skończmy tą paplaninę.

Mam poważny problem z moim centralnym zamkiem i alarmem:

gdy próbuje otworzyć lub zamknąć auto nie ma zadnej reakcji wczoraj jeszcze migały światła a dzisiaj już nic sie nie dzieje, jak zamykam lub otwieram kluczykiem to tylko drzwi zamykane reaguja na kluczyk mrygnie swiatlami i nic wiecej.

Autko podpiałem pod Vaga i wyszły takie oto błedy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 862 257 E

Component and/or Version: CV-Pump, Alarm, RC D13

Software Coding: 13130

Work Shop Code: WSC 06335

7 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01374 - Alarm triggered by Terminal 15

35-00 - -

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

01134 - Alarm Horn (H12)

77-00 - Internal Supply Voltage

Czy możecie sie podać przyczynę tego dośc dziwnego zjawisaka rozmawiałem ze Zdeniem prywatnie i zarówno on jak i ja wczesniej doszliśmy do wniosku ze pompka centralnego padła!jeśli to to to czy da sie to jakos reanimowac choc na chwile aby miec pewność czy tylko podlega to wymianie!

Opublikowano

raczej wymiana, reanimacja raczej jest chwilowa.ale byc moze to nie wina pompki, moze to kwestia nieszczelnosci przewodu.. wskazuje na to blad 01367

Opublikowano

dobrze tylko ja pownienem to sprawdzić który przewod jest nie szczelny?prosze o jakaś wskazówke : ja wyczytałem jeszcez gdzies ze jak pompka nie chce pompowac bądz przewód jest nie szczelny odcina cały centralny łacznie z kluczykiem. dlaczego juz nie reaguje na przcisk pilota?? Czy to prawda?

Opublikowano

czesc, sprawdz pompke, znajdziesz ja w bagazniku po prawej stronie, otworz bagaznik i nacisnij pilot, powinienes uslyszec buczenie lub cos w tym stylu, jezeli nic nie usyszysz to rozbierz ten prawy boczek potem sprawdz polaczenia i styki pomki. czy jak usunales bledy ktorys z nich sie pojawil znow?? ja kiedys u kolegi z pracy sprawdzalem bledy w a6 i alarm tez mu nie dzialal tak jak powinien (mial fochy :P) po usunieciu bledow wrocil do normy :D Powodzenia i pozdrawiam Jocker01

Opublikowano

boczek jest rozebrany i gotowy do sprawdzania nic tam nie dziala czasem sie zalaczy tylko na dluższa chwile ale pozniej przestanie dzialac co do blendow to kasowalem pare razy i nic slyszalem ze czasem sie wylacza pompka i blokuje centralny czy cos takiego i mozna to wlaczyc spowrotem w VAGU czy jakos tak <cos po wypadku czytalem na naszym forum o tym kiedys>dzieki za pomoc sprawdze wszystko jeszce raz dzis i poczekam na jakies wskazowki napiszcie jak sie załacza spowrotem tą pompkę w Vag-u bo niewiem jak to zrobic szukałem na forum ale nic niema opisanego jak to zrobic.Regards for All[br]Dopisany: 07 Styczeń 2008, 15:36 _________________________________________________witam ponownie własnie sprawdzilem jeszcze raz auto na Vag-u i pokazalo mi tylko te błedy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 862 257 E

Component and/or Version: CV-Pump, Alarm, RC D13

Software Coding: 13130

Work Shop Code: WSC 06335

2 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01134 - Alarm Horn (H12)

77-00 - Internal Supply Voltage

wiec przez to mam rozumiem że albo pompka sie uwalila albo ma gdzies neszczelność tylko jak ta nieszczelność sprawdzic bo niemam zielonego pojecia prosze o wskazówki [br]Dopisany: 07 Styczeń 2008, 20:02 _________________________________________________postanowialem sprawdzic dzis wszystko łopatologicznie i zrobiłem tak odpiąłem przewody cisnienia i zaczałem dmuchac i wsysać powietrze zamki sie ruszyły jak rzeba nie czulem zadnego dziwnego zjawiska ubywania powietrza lub jego nadmiaru podczas wsysania tylko bardzo dziwne zjawisko z dzwiami kierowcy ponieważ ona nawet nie drgnęły niewiem czemu?? Sprawdziłem pronież pompe przekreciłem kluczyk zamykania i zatkałem diurki do przewodow nic nie czulem a ona chodzila jakies 15-20 sekund<powinna chyba sie zatrzymac pod oporem powietrza>przekreciłem kluczyk otwierania i nadal tosamo 15-20 sekund dzialania zadnej reakcji na zatkane dysze powietrza.Przypominam ze jak otwieram kluczykiem<pilot nie dziala>to tylko dzrzwi kierowcy zaskakuja. Moim zdaniem pompka poszła na emeryture! otwarzyłem ja oczywiście :) i zobaczyłem czarny nalot sadzy w środku na czujnikach przeciążemniowych i na plytce-wniosek moj odmowila roboty! co Wy otym powiecie??czekam na konkretna odpowiedz izaznacze ze niemam jak zrobic podmianki na chwile:( wiec pozostje kupno!pytanie do znawcow Vaga i części pompka w Etce ma wiele oznaczeń końcowych

8D0 862 257, 8D0 862 257 D, 8D0 862 257 M, 8D0 862 257 E moja to ta ostatnia czy moge kupic z inna koncowa litera czy bedzie trzeba coś zmieniać na Vagu a jesli tak to gdzie i jak?? i czy po podłaczeniu pilot samoistnie zacznie spowrotem funkcjonować jak trzeba czy bedzie go trzeba adaptować ponownie jak tak to jak:)Pozdrawiam[br]Dopisany: 08 Styczeń 2008, 18:56 _________________________________________________wiecie co powiedzcie mi chociaż czy to bedzie pasowało mampompkę o numerze 8D0 862 257 E a moge kupic z inna literka na końcu bedzie pasowała do mojego kompa bez zadnego adoptoawnia??czy bedzie ocś trzeba rozbic??[br]Dopisany: 11 Styczeń 2008, 22:34 _________________________________________________jak to? nikt nic nie wie co i jak z tymi literkami na koncu numeru części pompki centralnego??czy to ma jakieś znaczenie?!!

5a401b6d8a2fd8a4m.jpg

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a401b6d8a2fd8a4.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...