Gość ryfal Opublikowano 17 Września 2006 Opublikowano 17 Września 2006 Witam Mój problem to brak mocy w A4 1.9TDI AFN wymienione dwa zawory podciśnienia (PIERBURG) wymienione przewody podciśnienia rozbierana turbina i czyszczona kierownice też sprawdzane zawór zwrotny recyrkulacji spalin wymieniony auto non stop podłączane do KTS firmy BOSH i cały czas błą 00575 (BRAK CIŚNIENIA W RURZE ROZGAŁęŹNEJ) zmiana z 3 biegu na 4, 3500 obr/na minutę (brak ciśnienia doładowania pokazuje KTS) TRYB AWARYJNY (NOTLAUF) BRAK MOCY WYŁĄCZENIE STACYJKI PRZYWRACA MOC ALE DO 110 KM/H Porady mile widziane Pozdrawiam KOLEJNA WIZYTA U INNEGO MECHANIKA I BINGO 2 MINUTY ZAJEŁO ZLOKALIZOWANIE MU USTERKI. PRZWÓD FI 50mm DŁUGOŚć 60mm OD DOŁU ROZERWANY AUTO CHODZI JAK NOWE WSZYSTKO OK ZAINTERESOWANYM Z OLSZYTNA I OKOLIC MOGę PODAć NAMIARY NA MECHANIKA POZDRAWIAM I DZIęKUJę WSZYSTKIM ZA ZAINTERESOWANIE
Gość zdeniu Opublikowano 17 Września 2006 Opublikowano 17 Września 2006 witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zaponania się z regulaminem forum, w przeciwnym razie posty będą usuwane wymienione dwa zawory podciśnienia (PIERBURG) montowałes nowe czy używane :?:
spanky Opublikowano 17 Września 2006 Opublikowano 17 Września 2006 dziezko cos poradzic ... nib wszsytko wymienione .... albo cos zle podlaczone (podcisnienia) albo którys z wymienionych elementów jest uszkodzoany ... sprawdził bm praidłowe połączenie podcisnien (N75) ....
Wihajster Opublikowano 18 Września 2006 Opublikowano 18 Września 2006 A przepływka :?: przeplywka uszkodzona nigdy nie powoduje trybu awaryjnego
Gość ryfal Opublikowano 18 Września 2006 Opublikowano 18 Września 2006 witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zaponania się z regulaminem forum, w przeciwnym razie posty będą usuwane wymienione dwa zawory podciśnienia (PIERBURG) montowałes nowe czy używane :?: Za bład przepraszam Odnośnie części to wszystkie wymienione to nowe
Pikuś Opublikowano 18 Września 2006 Opublikowano 18 Września 2006 Moze gruszka sterujaca lopatkami turbiny juz jest szmelc :?:
Wihajster Opublikowano 18 Września 2006 Opublikowano 18 Września 2006 zgadzam sie z kolega Pikuś, to juz chyba jedyna pozostala mozliwosc no chyba ze rzeczywiscie przewody podcisnienia sa pomylone
Gość ryfal Opublikowano 19 Września 2006 Opublikowano 19 Września 2006 zgadzam sie z kolega Pikuś, to juz chyba jedyna pozostala mozliwosc no chyba ze rzeczywiscie przewody podcisnienia sa pomylone PRZEWODY BYŁY SPRAWDZANE 2 RAZY W/G SCHEMATU ETKA
adadur Opublikowano 19 Września 2006 Opublikowano 19 Września 2006 A jak spalanie? Nie zaczął czasem kopcić?
Gość ryfal Opublikowano 19 Września 2006 Opublikowano 19 Września 2006 A jak spalanie? Nie zaczął czasem kopcić? Wszystko w normie, ale jest moment ok 2000 obr/min kiedy jest pauza a potem kłębik dymu (to chyba na tą chwilę turbina przestaje pracować) ale potem 2200 obr/min jest ok, aż do 110 km/h, potem notlauf. Zastanawiam się z mechanikiem czy czujnik temp. powietrza na rurze biegnącej do IC ma wpływ na tę sytuację, był cały zaolejony.
adadur Opublikowano 20 Września 2006 Opublikowano 20 Września 2006 Jeśli zaolejony (opary olejowe dopuszczelne) wewnątrz to niedobrzez z turbo. Sprawdz też przwody do IC oraz z IC może jest gdzieś nieszczelność.
pawlo Opublikowano 20 Września 2006 Opublikowano 20 Września 2006 masz nieszczelnosc ukladu dolotowego za turbina. male ilosci oleju to zjawisko normalne.
spanky Opublikowano 20 Września 2006 Opublikowano 20 Września 2006 Witam KOLEJNA WIZYTA U INNEGO MECHANIKA I BINGO 2 MINUTY ZAJEŁO ZLOKALIZOWANIE MU USTERKI. PRZWÓD FI 50mm DŁUGOŚć 60mm OD DOŁU ROZERWANY AUTO CHODZI JAK NOWE WSZYSTKO OK ZAINTERESOWANYM Z OLSZYTNA I OKOLIC MOGę PODAć NAMIARY NA MECHANIKA POZDRAWIAM I DZIęKUJę WSZYSTKIM ZA ZAINTERESOWANIE moze jakis dokladniejszy opis ... co ,gdzie i jak ... ;-)
pawlo Opublikowano 20 Września 2006 Opublikowano 20 Września 2006 odpowiedz w tym wypadku juz padla. nieszczelnosc niekiedy zauwazyc jest bardzo trudno - nieraz szukalem i z 1 - 1.5 h. zazwyczaj jest pekniecie przewodow gumowych, lacznikow (rura gumowa ma pekniecie i silnik ciagnie, az po osiagnieciu danego cisnienia robi sie szpara w rurze i cisnienie spada momentalnie - dostaje "mula" zwolnisz i znowu wahanie idzie, nie idzie) - moze byc pekniecie np. bardzo blisko opaski zaciskowej lub luzna sama opaska.
adadur Opublikowano 21 Września 2006 Opublikowano 21 Września 2006 Nie chciałem odrazu koledze wskazywać że to któryś wąż gumowy ma nieszczelność dopiero przy drugim poście ... a on ci powie że autko nie dymiło i sadzy na rurze nie było.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się