Fr0styyy. Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Ja swoimi soczewkami się muszę chyba zając, bo jakoś dziwnie przekręcone są.. Odcięcie nie jest poziome tylko troszkę po skosie
HiRide Opublikowano 26 Września 2013 Autor Opublikowano 26 Września 2013 zrob zdjecie i wklej tutaj 1
Fr0styyy. Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 zrob zdjecie i wklej tutaj W tym tygodniu się pewnie za to zabiorę. btw. duża jest różnica między soczewką z C7 a B8? Widziałem u pocasa i odcięcie ostre jest i mega świeci, chyba lepiej niż u mnie
Pretor Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Kolega z pracy ma założone soczewki z C7 i jakieś różnicy między moimi z B8 nię widzę. Nie twierdzę że z C7 nie są lepsze ale nie jest to różnica typu B6 (nie wypalone) vs B8. Sony Xperia
kris-krzysztof Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 zrob zdjecie i wklej tutaj W tym tygodniu się pewnie za to zabiorę. btw. duża jest różnica między soczewką z C7 a B8? Widziałem u pocasa i odcięcie ostre jest i mega świeci, chyba lepiej niż u mnie Powiedz mi jakie sa zalety takiego odciecia (ostrego) ? Ładnie to wygląda na ścianie nic pozatym . Źle sie jeździ z takimi światłami
Fr0styyy. Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Nie wiem, światło jest bardziej skupione przez co jest go więcej w danym obszarze?
dudas307 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Nie masz na drodze łagodnego przejścia między światłem a cieniem. Jest bardzo jasno, a za kawałek bardzo ciemno i przez to się źle jeździ w nocy.
puchaty106 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 A jak wyglada sprawa z odblysnikiem od A5 jest wiecej roboty z tym?? Znalazlem takiego swapa wiec pytam.
HiRide Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 jesli cchesz robic swapa to daj sobie spokoj z projektorami z a5 bo wypadaja blado na tle tych z b8
bidzio1 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Panowie ile jest warty taki komplet projektorów z b8?
Gwerty Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 w b8 są śrubki do regulacji pochylenia przesłony. ta się tym ustawić linię odcięcia bardziej lub mniej rozmyta. a co do b8 a c7. b8 zapewnia strumień swiatał szerszy ale nieco krótki. podobnie na drogowych. c7 świeci nieco węziej ale dalej, tak samo na drogowych.
Fr0styyy. Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 w b8 są śrubki do regulacji pochylenia przesłony. ta się tym ustawić linię odcięcia bardziej lub mniej rozmyta. a co do b8 a c7. b8 zapewnia strumień swiatał szerszy ale nieco krótki. podobnie na drogowych. c7 świeci nieco węziej ale dalej, tak samo na drogowych. Fajnie wiedzieć Czyli jedna soczewy z C7 IMO są lepsze
Gwerty Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 nie. wszystko zależy kto czego oczekuje i w jakich warunkach jeździ miasto i wąskie, kręte drogi moim wygrywają b8. jak ktoś jeździ nocą, proste szerokie drogi , autostrady itp to c7 ale to zawsze jest kompromis między czymś a czymś.
HiRide Opublikowano 2 Października 2013 Autor Opublikowano 2 Października 2013 to ciekawe bo widzac i jadac za c7 z xenonem, bylem przekonany ze projektory daja szersza wiazke niz te z b8 Jesli nie ma byc kompromisow to nic tylko zakladac projektory koito :kox:ktore raczej nie maja konkurencji wsrod bi xenon Bedzie i daleko i szeroko.
Gwerty Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 to ciekawe bo widzac i jadac za c7 z xenonem, bylem przekonany ze projektory daja szersza wiazke niz te z b8 Jesli nie ma byc kompromisow to nic tylko zakladac projektory koito :kox:ktore raczej nie maja konkurencji wsrod bi xenon Bedzie i daleko i szeroko. w c7. dołozony jest jeszcze plastikowy limiter. tylko ze on jest na soczewkę razem z maskownicą. jest kilka fajnych projektorów dynamicznych. przesłona jest na wałku sterowanym silniczkiem krokowych. te świecą fajnie tylko ze podłączenie ich to już nie tylko dwa kable od przesłony.
HiRide Opublikowano 2 Października 2013 Autor Opublikowano 2 Października 2013 to ciekawe bo widzac i jadac za c7 z xenonem, bylem przekonany ze projektory daja szersza wiazke niz te z b8 Jesli nie ma byc kompromisow to nic tylko zakladac projektory koito :kox:ktore raczej nie maja konkurencji wsrod bi xenon Bedzie i daleko i szeroko. w c7. dołozony jest jeszcze plastikowy limiter. tylko ze on jest na soczewkę razem z maskownicą. jest kilka fajnych projektorów dynamicznych. przesłona jest na wałku sterowanym silniczkiem krokowych. te świecą fajnie tylko ze podłączenie ich to już nie tylko dwa kable od przesłony. no tak -tego juz nie zalozysz do czego tylko ci sie podoba takie projektory nie beda mialy zbytu na rynku dla rezaczy i chyba w ogole gdziekolwiek
bidzio1 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 to ciekawe bo widzac i jadac za c7 z xenonem, bylem przekonany ze projektory daja szersza wiazke niz te z b8 Jesli nie ma byc kompromisow to nic tylko zakladac projektory koito :kox:ktore raczej nie maja konkurencji wsrod bi xenon Bedzie i daleko i szeroko. w c7. dołozony jest jeszcze plastikowy limiter. tylko ze on jest na soczewkę razem z maskownicą. jest kilka fajnych projektorów dynamicznych. przesłona jest na wałku sterowanym silniczkiem krokowych. te świecą fajnie tylko ze podłączenie ich to już nie tylko dwa kable od przesłony. Insygnia, astra Nowa Mercedes, jest, tego kilka. Ale dla nas bezużyteczne.
Ziko_ Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 odnośnie wypowiedzi o ostrym odcięciu w soczewkach z c7 "Nie masz na drodze łagodnego przejścia między światłem a cieniem. Jest bardzo jasno, a za kawałek bardzo ciemno i przez to się źle jeździ w nocy." Pewnie by sie źle jeździło, gdyby światła były ustawione tak z 5 - 10 m przed autem. Jednak jeżeli są ustawione normalnie (ja mam ustawione na stacji) to światła świecą bardzo daleko i ostre odcięcie nie jest absolutnie nieprzyjemne, czy uciążliwe. Jeżeli jade za jakimś autem i widze swoje odcięcie powiedzmy 10 cm poniżej prawego lusterka tego auta (np na wzniesieniu), to ten kierowca nie jest ślepiony (bo powyżej mojej linii jest całkowita ciemność ) 10 cm wyżej i kierowca nie widzi nic poza moimi światłami. Tak w skrócie.
HiRide Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 odnośnie wypowiedzi o ostrym odcięciu w soczewkach z c7 "Nie masz na drodze łagodnego przejścia między światłem a cieniem. Jest bardzo jasno, a za kawałek bardzo ciemno i przez to się źle jeździ w nocy." Pewnie by sie źle jeździło, gdyby światła były ustawione tak z 5 - 10 m przed autem. Jednak jeżeli są ustawione normalnie (ja mam ustawione na stacji) to światła świecą bardzo daleko i ostre odcięcie nie jest absolutnie nieprzyjemne, czy uciążliwe. Jeżeli jade za jakimś autem i widze swoje odcięcie powiedzmy 10 cm poniżej prawego lusterka tego auta (np na wzniesieniu), to ten kierowca nie jest ślepiony (bo powyżej mojej linii jest całkowita ciemność ) 10 cm wyżej i kierowca nie widzi nic poza moimi światłami. Tak w skrócie. niezapomnie jak mi ustawili swiatla na stacji swiatla swcily nie dalej jak 10 metrow przed autem. Od tamtego czasu w kazdym aucie w ktorym jestem w stanie ustawiam sam swiatla i jest dobrze. Ciekaw jestem jak widzisz znaki jesli powyzej lini swiatla jest calkowita ciemnosc. Pozatym jesli doslownie jest calkowita ciemnosc to masz soczewki nie ori o przejrzystosci do 99%. Producent oswietlenia nawet jesli wypuszcza lampy z bardzo ostrym odcieciem ,modyfikuje odblysnik lub soczewke tak aby choc minimalnie padalo troche swiatla nad odcieciem np w formie malego kwadratu(lexus)
Ziko_ Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 nie mam zdjęcia, ale w moich soczewkach wygląda to tak, że powyżej odcięcia jest ciemność ( tak na oko bez pomiaru jakimś kosmicznym sprzętem ile % jest tam faktycznie światła), a znacznie wyżej jest taki łuk, powyżej którego jest bardzo delikatne światło, poza tym nie czarujmy sie, klosz nie jest w 10000000% przejrzysty i coś rozprasza, coś sie odbija od srebrnego plastiku poniżej soczewki( pomiędzy kloszem i soczewką) stojąc przed autem widać świecące soczewki więc światło pada jednak powyżej i znaki widać. Jak sie będziemy chwytać za słówka to słabo widze taką konwersacje. Faktycznie, jak ustawiałem światła zaraz po montażu, to świeciły nisko, potem na przeglądzie u mnie w Jankowicach diagnosta sie mnie pyta, czy ustawić mi światła, bo mam za nisko. Na przyrządzie wyglądało to tak, że wysokość odcięcia doświetlającego pobocze była na wysokości normalnej wiązki światła, teraz według przyrządu mam ustawione idealnie ( nowa stacja, nowy przyrząd ) i zapewniam, że nie świeci mi 10m przed autem. A tak przy okazji, to nie ja tu napisałem pierwszy, że w tych soczewkach jest odcięcie wręcz absolutne i się źle jeździ, bo jest światło, a kawałek dalej jest ciemność. ( zaraz ktoś napisze, że nie ma takiej wartości jak 10000000%, od razu przyznam racje, % jest wartością 0-100 )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się