Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Skromne 1.9 + mały sofcik MRMOTORS :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie było przeładowania, osobiście robiłem logi przed programem no i tak jak napisał hornet że Witek też sprawdza auto i jak było coś nie tak to by nie zrobił takiego programu. Jeśli to zasługa pompek to auto musiało juz tak wyjechać z fabryki bo nie sądze żeby ktos przy tym modził bo w DE jezdził nim 70 letni dziadek wiec jeśli tak to czy to możliwe że auto ktore w papierach ma 130KM zjechało z taśmy o mocy 160KM?

Opublikowano

czy to możliwe że auto ktore w papierach ma 130KM zjechało z taśmy o mocy 160KM?

Przecież układ wtryskowy w jakimś stopniu się zużywa ja i inne części silnika. Skoro teraz przy ponad 200k km masz 160koni to jak schodził z taśmy to pewnie miał jeszcze kilka więcej :naughty:

Opublikowano

Jak zjechał z taśmy to pewnie miał 200 parodia co wypisujesz :cool1:

Opublikowano

witam kolegów,

poniżej wykres z dzisiejszego hamowania. co sądzicie?

IMG_0268.jpg

wątek przeniesiony :good:

Opublikowano

witam kolegów,

poniżej wykres z dzisiejszego hamowania. co sądzicie?

IMG_0268.jpg

Tomi załóż Swój wątek i tam wklej wykres :gwizdanie:

Opublikowano

witam kolegów,

poniżej wykres z dzisiejszego hamowania. co sądzicie?

IMG_0268.jpg

chyba ci sie cos geometria w turbo przycina
Opublikowano

Turbo nie przeładowuje. A logi po modzie sa dla własciciela ;-)

Opublikowano

a to nie dało się więcej z takiej serii wyciągnąć?

skoro normalnie avf czy awx mają po te 130 i wyciąga się je na 170 czy tam 180 to w tak dużej serii nie dało rady coś więcej ?

Opublikowano

a to nie dało się więcej z takiej serii wyciągnąć?

skoro normalnie avf czy awx mają po te 130 i wyciąga się je na 170 czy tam 180 to w tak dużej serii nie dało rady coś więcej ?

Mieszanka by się zagotowała :decayed:

Opublikowano

Generalnie tylko pozazdrościć takiej serii i tego co wyszło po programie :D

Ciekawe ile u mnie wyjdzie jak w koncu ogarne fundusze na program, niby ten sam motor i troszke mniejszy przebieg, ale to zalezy jak poprzedni właściciel traktował ;)

Jeszcze raz gratki tak zdrowego silnika :notworthy:

Opublikowano

Nikt nie potrafi odpowiedzieć czemu te silniki nie mają seryjnych 130KM tylko duzo wiecej? Może założyć oddzielny wątek na ten temat i niech się fachowcy wypowiedzą?

Opublikowano

Nikt nie potrafi odpowiedzieć czemu te silniki nie mają seryjnych 130KM tylko duzo wiecej? Może założyć oddzielny wątek na ten temat i niech się fachowcy wypowiedzą?

Z tego co wiem to podawane przez producenta moce sa stosunkowo niskie do potencjalu tych silnikow gdyz wszelkie oplaty zwiazane z posiadaniem diesla na zachodzie w tamtych czasach zwiazane byly z mocą a nie z de facto pojemnoscią. Czyli skladki na ubezpieczenie, podatki, etc byly uzaleznione od mocy jak również od norm ekologicznych spelnianych przez pojazdy. Tu akurat na tamte czasy (2004) Euro 3 to był prawie ze max (bylo chyba juz Euro 4), wiec i tak posiadanie takiego diesla nie było drogie, ponadto mozna było cieszyc sie troche wieksza mocą, czego i tak przecietny uzytkownik nie był swiadomy:) Nie bylo powodu dla ktorego producent musialby deklarowac wiekszą moc. Przypuszczam że koncern wiedział ze auta mogą miec wieksza moc niz w katalogu, ale nie zmienial danych w celu utrzymania lub nawet zwiekszenia poziomu sprzedazy. Z tego co wiem to np. za taką toyote avensis D4D 170ps placilo sie w ciagu roku duzo wiecej niz za takie AVF.

Twoj przypadek musi byc swego rodzaju ekstremum lub po prostu jakis osprzet silnika byl wymieniany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...