YOGI3000 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 Nie było przeładowania, osobiście robiłem logi przed programem no i tak jak napisał hornet że Witek też sprawdza auto i jak było coś nie tak to by nie zrobił takiego programu. Jeśli to zasługa pompek to auto musiało juz tak wyjechać z fabryki bo nie sądze żeby ktos przy tym modził bo w DE jezdził nim 70 letni dziadek wiec jeśli tak to czy to możliwe że auto ktore w papierach ma 130KM zjechało z taśmy o mocy 160KM?
Jarol Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 czy to możliwe że auto ktore w papierach ma 130KM zjechało z taśmy o mocy 160KM? Przecież układ wtryskowy w jakimś stopniu się zużywa ja i inne części silnika. Skoro teraz przy ponad 200k km masz 160koni to jak schodził z taśmy to pewnie miał jeszcze kilka więcej
marewel Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Jak zjechał z taśmy to pewnie miał 200 parodia co wypisujesz
tomi790 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 witam kolegów, poniżej wykres z dzisiejszego hamowania. co sądzicie? wątek przeniesiony
PIXI Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 witam kolegów, poniżej wykres z dzisiejszego hamowania. co sądzicie? Tomi załóż Swój wątek i tam wklej wykres :gwizdanie:
Piotrek98igo Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 witam kolegów, poniżej wykres z dzisiejszego hamowania. co sądzicie? chyba ci sie cos geometria w turbo przycina
Rogalotti Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Turbo nie przeładowuje. A logi po modzie sa dla własciciela ;-)
marianoBRW Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 a to nie dało się więcej z takiej serii wyciągnąć? skoro normalnie avf czy awx mają po te 130 i wyciąga się je na 170 czy tam 180 to w tak dużej serii nie dało rady coś więcej ?
dejf Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 a to nie dało się więcej z takiej serii wyciągnąć? skoro normalnie avf czy awx mają po te 130 i wyciąga się je na 170 czy tam 180 to w tak dużej serii nie dało rady coś więcej ? Mieszanka by się zagotowała
reikeb Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Generalnie tylko pozazdrościć takiej serii i tego co wyszło po programie Ciekawe ile u mnie wyjdzie jak w koncu ogarne fundusze na program, niby ten sam motor i troszke mniejszy przebieg, ale to zalezy jak poprzedni właściciel traktował Jeszcze raz gratki tak zdrowego silnika
YOGI3000 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 Nikt nie potrafi odpowiedzieć czemu te silniki nie mają seryjnych 130KM tylko duzo wiecej? Może założyć oddzielny wątek na ten temat i niech się fachowcy wypowiedzą?
dejf Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Nikt nie potrafi odpowiedzieć czemu te silniki nie mają seryjnych 130KM tylko duzo wiecej? Może założyć oddzielny wątek na ten temat i niech się fachowcy wypowiedzą? Z tego co wiem to podawane przez producenta moce sa stosunkowo niskie do potencjalu tych silnikow gdyz wszelkie oplaty zwiazane z posiadaniem diesla na zachodzie w tamtych czasach zwiazane byly z mocą a nie z de facto pojemnoscią. Czyli skladki na ubezpieczenie, podatki, etc byly uzaleznione od mocy jak również od norm ekologicznych spelnianych przez pojazdy. Tu akurat na tamte czasy (2004) Euro 3 to był prawie ze max (bylo chyba juz Euro 4), wiec i tak posiadanie takiego diesla nie było drogie, ponadto mozna było cieszyc sie troche wieksza mocą, czego i tak przecietny uzytkownik nie był swiadomy:) Nie bylo powodu dla ktorego producent musialby deklarowac wiekszą moc. Przypuszczam że koncern wiedział ze auta mogą miec wieksza moc niz w katalogu, ale nie zmienial danych w celu utrzymania lub nawet zwiekszenia poziomu sprzedazy. Z tego co wiem to np. za taką toyote avensis D4D 170ps placilo sie w ciagu roku duzo wiecej niz za takie AVF. Twoj przypadek musi byc swego rodzaju ekstremum lub po prostu jakis osprzet silnika byl wymieniany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się