Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Co może być przyczyną nie przekaraczania 4000 obr?


AudiB4

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent to Audi B4 1.9 na Boschu,przyczyna jak w temacie nie kręci się ni grama powyżej 4000obr,no może z wyjątkiem 2 biegu uświadczy 4100:/

zjawisko zaszło po wymianie pompy wody,rozrząd sprawdzony,bo był rozpinany,i wymieniony filtr powietrza,przepływomierz podmieniony bez efektów poprawy.Podczas gdy ten sam model u mojego brata potrafi ukręcić powyżej 5000??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne dosc,moze obrotomierz ci przeklamuje sprawdzales nieraz taka pier**la.Ile wyciaga ci na poszczegolnych biegach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie to wręcz zszokowało,bo to moje auto,co do prędkości zbiera się słabiej,jak by mocniej trzeba było wciskać gaz niż przed wymianą,zastanawiam się czy to filtr nie jest ujowy i go nie dusi,obrotomierz raczej nie przekłamuje,bo i na słuch brać to wyżej się nie kręci,przeładowania nie ma,z resztą nie ma znaczenia czy N 75 podpięty czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie chodzi czy obroty wskoczą na wyższe czy licznik nie oszukuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik staje na 4000 i auto się już nie rozpędza,nawet jak bym jechał pół kilometra z butem w podłodze, to prędkość i obroty stoją w miejscu,a na postoju wchodzą powyżej,ale jak napisałem nie sprawdzałem ile max się ukręci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blokady do rozrządu były jakieś oryginałki czy na kołki robione zestawiałeś rozrząd? Jak odpala na zimno rano? Stawiam że pompa o jednego zęba źle zestawiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy blokady jak piszesz na kołki,ale i pasek i koła przed demontażem były dobrze zaznaczone,i poskładane w identyczny sposób,a co do Twojego pytania,to początek wtrysku przed i po się nie zmienił, 33-34,rano bez grzania opornie,a jak grzeje jest lepiej

Edit;Spróbuję jutro tego mega logowania grupy 000 :P może coś podpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto maluje koła przed zdjęciem paska? ? :wallbash:

Za każdym razem napinając pasek koła wałka rozrządu musi być luźne żeby pasek wszędzie między kołami był jednakowo napięty. Jak nie odbiłeś koła z wałka i nie zakładałeś blokady wała z tyłu bo Ci się nie chciało pokrywy sciągać to masz efekt jaki masz. Leniwcy robią zawsze 2 razy.

Zestaw rozrząd jak fabryka nakazała a nie maluj kół pisakami :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz napisałeś na początku, wymieniałem pompę wody i rozpinałem rozrząd a po złożeniu już silnik nie kręci 4000 więc sam się zastanów czy to nie w tym momencie coś się popaprało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że się popaprało to i ja wiem,ale jeśli wymieniany był rozrząd powiedzmy 15k wcześniej w ten sam sposób,bez blokad,no może poza wałkiem,bo na nim blokada była,i nie było żadnych zmian,a żeby mieć pewność wystarczy GMP pierwszego cylindra i znak 0 na kole zamachowym,przed wymianą jak i po wymianie początek wtrysku się nie zmienił jak i odpalanie,co do metody zaznaczania paska czy kółek,to samo zdjęcie pokrywy zaworowej to koszt uszczelki która jest droższa od uszczelki pod głowicę,poza tym idąc tym tokiem myślenia kto z forum lub jaka ilość osób poza zajmującymi się na co dzień dieslami ma fabryczne blokady?,nie mam kolego nic do Twojego pojęcia o silnikach,ale jak już nie pomagasz to chociaż nie przeszkadzaj,choć nie mniej sprawdzę ten skur... rozrząd w serwisie.

A i kolego LENIWCY dają auta do roboty "mechanikom",i nie nazywaj mnie tak z tego powodu że "może" powineła mi się noga,ale robię sam bo chcę mieć pewność że nie spierd.. więcej niż jest to przewidziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym że to było moje pierwsze podejrzenie,i to sprawdziłem 3 razy,serwis twierdzi że gdybym się pomylił to początek wtrysku na pewno by się zmienił,a jednak tego nie zrobił.

Edit; inne serwisy miały inne zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a jak nazwać kogoś kto wie jak to zrobić i robi to na skróty? Sorki za określenia, a może filtr paliwa wymień bo dawno nie był i już zabity jest szlamikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sympatyczny nie nabijaj się ze mnie,bo nie tędy droga,a konsultacja z 4ma serwisami i opisem problemu,3 na 4,doregulowanie rozrządu na pompie wtryskowej,bo początek wtrysku może się zmienić a nie musi,zaden natomiast nie wspomniał o logach,cena to 300 zł,a już tak po za tematem to po co jest to forum?? do pochwalenia się nowymi felgami?Filtr paliwa,kuwa może to zimowe paliwo takie jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po kiego czorta rozpinac rozrząd w starym klekocie... :cool1: lepiej zdemontowac altrnator i pompe wspomy odkręcić podstawe i wyjąc cała pompę bez rozpinania rozrządu. bo akurat u ciebie jest ta pompa tzw łezka.

skoro jestes pewny 1000% ze rozrząd ok to moim zdaniem filtr paliwa może być zabity i przy wysokich rpm filtr nie nadarza przepuszczać dla pompy potrzebne paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...