OQS 0 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Witam. Wczoraj podczas przeglądu "przedtrasowego" zauważyłem że w zbiorniczku wyrównawczym jest za mało płynu chłodzącego. Aktualny płyn to prawdopodobnie G12++ z ASO. Na szybko zakupiłem płyn do chłodnic Prestone (zielony) według producenta mieszalny ze wszystkim i wszedł cały litr. Ponieważ zdania na temat dolewek innych płynów są podzielone chciałbym zapytać bardziej doświadczonych i zorientowanych kolegów czy mam myśleć o wymianie całego płynu w miarę szybko czy przestać się martwić bo wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Ja bym się nie martwił, wszystkie płyny na bazie glikolu są ze sobą mieszalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Prestone on jest mieszalny ze wszystkim. Śpij spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianus 0 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 dokladnie, raz ze prestone jest ok i sie miesza ze wszystkim, to dwa plyny na bazie glikolu sa mieszalne ze soba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Prestone może jest mieszalny z rożnymi płynami ale odradzam . Miałem raz taki przypadek ze przy wymianie króćca tam gdzie czujnik ,oczywiście sie ulało troche wiec dolałem owego płynu .Okazało sie ze po paru tygodniach jazdy termostat się zawieszał i temperatura mi szalała.polecam dolać tego samego płynu co jest juz w silniku ,no chyba ze się niema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Ja na Twoim miejscu tak jak już kolega wcześniej zauważył to pomimo iż są mieszalne te płyny to jednak zmieniłbym na G12++. Nie wiem kiedy był zmieniany płyn w Twoim aucie ale jak już minęło trochę czasu od poprzedniej zmiany to bym się nie zastanawiał. Przy okazji zawsze to trochę się układ przepłucze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OQS 0 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Czyli zdania są różne, mam niecałe 5k kilometrów do wymiany oleju i filtrów to chyba przy okazji wymienię ten płyn, koszt nie powinien być duży a będzie spokój. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notorious 0 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 ja dolewam dynagel http://www.olejesamochodowe.com.pl/p/1788,87/dynagel-plyn-do-chlodnic--37c-5l/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Ja leje Valvoline maxlife:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raftik 3 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 A ja kupuję dokładnie ten z Febi czerwony: http://www.olejesamochodowe.com.pl/p/1035,87/antykorozyjny-plyn-do-chlodnic-febi-86381-opak-1-5l/ i jestem bardzo zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się