michal20041988 0 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Witam mam audi A4 z silnikiem diesla 1.9TDI 110km z 1999 z przebegiem 250 tys. Jaka jest bezpieczna granica chipowania ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 zapewne kazdy napisze 140/300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebolA4 1 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Znajomy miał przy Twoich przebiegu zrobione 160 KM i 338Nm wiadomo że nie samym programem.Teraz ma najechane ok. 339 tyś km i śmiga bez żadnych problemów.Zależy od kondycji silnika i czy robione to jest przez ludzie znających się na rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumianko 0 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 z AFN`a już przy takich przebiegach nie wychodzi 140...... nawet co niektóre ASV już maja problem z dobiciem do tej wartości. Jaka jest bezpieczna granica chipowania ??? to wynika z wielu czynników, może tak być ze będzie problem przekroczyć 130KM ze względu na brak paliwa, no ale nie łamiąc się tym ostatnio 90km w G4 wzeszedł nam od szczała na 121KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 z AFN`a już przy takich przebiegach nie wychodzi 140...... nawet co niektóre ASV już maja problem z dobiciem do tej wartości. mylisz się...a granica to myślę 220ps i 430nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Bezpieczna granica zależy od kondycji silnika i jego osprzętu... Dla jednego bedzie 130, dla innego 140.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 bezpieczna granica dla AFNa , dająca przyjemność z jazdy i niskie spalanie to 160KM@350NM w sumie wystarczą wtryski 216, turbina AWX i FMIC... sprzeglo powinno wytrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 ja mam taki zestaw u siebie i sprzeglo seria daje rade. raz tylko pod swiatlami poslizgnalem sprzeglo, a tak to klei zdrowo moc tez jest w okolicach 155, ze wzgledu na brak fmic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 przeciez takich tematow jest z pincet co najmniej ja obstawiam 300ps po sofcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tposejdon 14 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Bez przesady koledzy.. z afn po dobrych modach to 200.. dalej już spore ryzyko bo główne podzespoły sie posypia choć nie jestem przekonany czy 200 sie osiągnie.. z AWX kolega Dudi ma 205 zrobione i 400 Nm i jest to już tak na wyczerpaniu bo dalej sie niestabilny robi.. Co do AFN to u siebie mam 170 zrobiony przy 340tys oczywiście turbo BRD wtryski 0,216 i FMIC do tego kat i środkowy tłumik na przelocie zrobiony. Autko lata bardzo przyjemnie spalanie przy normalnej jeździe 6.. co do bezpieczeństwa nic sie nie dzieje pilnować oleju co 9..10 tys dbać o turbo i jeszcze sporo km przed nim.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Witam mam audi A4 z silnikiem diesla 1.9TDI 110km z 1999 z przebegiem 250 tys. Jaka jest bezpieczna granica chipowania ??? śmiało mozesz robić sofcik, ja pierwszy zrobiłem przy 260tys, było jakieś 13Xkm(pózniej jeszcze byłem 2 razy), wiecej nie warto, rozsądniejszym wyjsciem było by wrzucenie AWXa +FMIC +BRD i masz 180km a to już wystarczy dla takiego starego kondona jakim jest B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrf1980 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 moim zdaniem uzaleznione jest to chyba od kondycji silnika oraz jego elementów a nie od przebiegu, zwłaszcza że żyjemy w kraju w którym cofanie liczników jest na porządku dziennym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buldog071 0 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zalezy jaka kondycja wtryskow itp ale zazwyczaj 130/145Km-280/310Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 nie zapominajcie o dole silnika, zwłaszcza o korbach jakis czas temu składałem silnik ASV w seacie podobno o mocy 200kM/390Nm :evil: gruntowny remont silnika i głowicy, wał był wywazany razem z kołem zamachowym korby były kute, tłoki z korbami były doprowadzane do jednakowej wagi z dokładnością do 0.5 grama niestety nie mam informacji co do osprzetu, silnik jechał do Niemiec ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zalezy jaka kondycja wtryskow itp ale zazwyczaj 130/145Km-280/310Nm te 145 to juz rzadkosc ... coraz czesciej ponizej 140 ... to juz stare zajezdzone kible sa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 W przyszlym tyg. jade na program, ciekawe ile wyjdzie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 standardowo 140/300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 standardowo 140/300 dokładnie wątek mozna chyba zamknąć bo na temat tunningu 1,9 mozna by napisać prace magisterską czytając forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 nie zapominajcie o dole silnika, zwłaszcza o korbach jakis czas temu składałem silnik ASV w seacie podobno o mocy 200kM/390Nm :evil: gruntowny remont silnika i głowicy, wał był wywazany razem z kołem zamachowym korby były kute, tłoki z korbami były doprowadzane do jednakowej wagi z dokładnością do 0.5 grama niestety nie mam informacji co do osprzetu, silnik jechał do Niemiec ;( A kto taki tuning robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 bladego pojecia nie mam jakis czas temu zglosil sie do mnie ktos kto czytal moje wypociny na naszym forum odnosnie remontow silnikow, nr byl z DE zamowil remont silnika ktory mialem znalesc sam przyslal kase i czesc czesci reszte kupilem na miejscu zrobilem wszystko jak chcial plus kilka wlasnych udziwnien z tego co wiem to silnik chodzi prawidlowo i rozwija duza moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się