Kowi87 Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Niedawno robiłem swap hamulców na 312, wymieniałem tarcze i klocki, po zmianie mam problem z kontrolka zużycia klocków. Kontrolka wyskakuje po przekręceniu w dowolna strone kierownicy. Wtyczka jest spięta i nie ma mowy o jej wyskakiwaniu, dzisiaj została przeczyszczona preparatem do styków. Na prostych kołach gdy dotknie sie przewodu zaznaczonego strzałką na fotce pojawia sie kontrolka od klocków hamulcowych Dzisiaj albo jutro podłacze go pod vag, dodam że hamulec działa poprawnie, bez zadnych zatwardnień :gwizdanie: Przy mocnym hamowaniu ABS sie załącza, wiec wina ewidentnie w przewodzie Ma ktospomysł bo denerwuje mnie kontrolka na FISie zwarcie na klocku odpada bo nie w nim problem :gwizdanie:
OLIVER Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Cześć Wszystko na to wskazuje ze masz uwalony przewód i robi się przerwa jak skręcisz kołami lub dotkniesz ręka .... prawdopodobnie masz przewody od wtyczki do wtyczki w nad kolu do wymiany ...posprawdzaj sobie ... zwarcie na klocku odpada bo nie w nim problem właśnie klocek zamyka obwód (zwarcie robi) w przeciwnym razie będzie świeciła kontrolka.....
Kowi87 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Opublikowano 6 Maja 2011 Dużo z tym jest roboty wrazie wymiany :gwizdanie: Szukam tego w etce właśnie To jest przewód nr2 Uploaded with ImageShack.us
Bartoszzz Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 miałem u siebie tak samo, niestety tak jak kolega wyżej napisał masz uwalony przewód od wtyczki do nadkola. wymiana nie jest skomplikowana, ale jeśli chcesz mieć jak w oryginale to niestety wymieniasz cały wiązkę od czujnika abs (tą co pokazałeś w ETKA), bo w jego otulinie jest przewód od cz. klocków, ja u siebie poprowadziłem nowy przewód wzdłuż starego i przypiąłem go trytytkami, troszkę to nie wygląda jak ori, ale przecież nikt nie patrzy co mamy w nadkolu, ważne że działa.
Kowi87 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Opublikowano 6 Maja 2011 miałem u siebie tak samo, niestety tak jak kolega wyżej napisał masz uwalony przewód od wtyczki do nadkola. wymiana nie jest skomplikowana, ale jeśli chcesz mieć jak w oryginale to niestety wymieniasz cały wiązkę od czujnika abs (tą co pokazałeś w ETKA), bo w jego otulinie jest przewód od cz. klocków, ja u siebie poprowadziłem nowy przewód wzdłuż starego i przypiąłem go trytytkami, troszkę to nie wygląda jak ori, ale przecież nikt nie patrzy co mamy w nadkolu, ważne że działa. i to jest rozwiązanie mógłbyś jakieś fotki wrzucić o ile dasz rade cokolwiek uchwycić aparatem
Kowi87 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Opublikowano 7 Maja 2011 Jesli kupie taki w używce, to moge napotkać na jakieś problemy przy zmianie
Bartoszzz Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 postaram się dzisiaj zrobić zdjęcia tego u mnie. jeżeli chcesz kupić używkę to jedynie będziesz musiał osadzić dobrze czujniki abs (odpowiednia odległość, żeby nie głupiał), a reszta to po prostu włożenie kabla w odpowiednie miejsca i podpięcie 2 wtyczek.
Kowi87 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Opublikowano 7 Maja 2011 Jest na forum fotostory http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63269.0;highlight=wymiana+czujnika+abs nie bede bawił sie w używki, skoro ten kabel z czujnikiem ABS to koszt 80-120zł
Bartoszzz Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Oto zdjęcia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18b2676f3e841889.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b1b4a1518550ba5.html - wtyczką przy klockach http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a18e1262e857cd8.html - gumowy kapturek przy nadkolu Piny w wtyczkach wymieniłem na nowe, wystarczy podjechać i kupić w jakimś sklepie elektronicznym piny 2x ISO i 2x mini-ISO (to na jedną stronę w aucie), w gumowym kapturku przy nadkolu zrobiłem dziurkę przełożyłem kabel i zmontowałem wtyczkę, potem tak jak stary przewód leciał ułożyłem i poprzypinałem trytytkami nowy przewód, na końcu założyłem wtyczkę od klocków z nowymi pinami, dobrze izolując to taśmą.
Kowi87 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Opublikowano 7 Maja 2011 Dzieki za fotki Jak temat rusze to tez udokumentuje, z tym kabelkiem wcale xle nie wygląda Sprawdzałem dzisiaj na vagu ABS żadnych błędów, więc sam czujnik jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się