miro44 Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Witam czy ktoś wymieniał u siebie wydech w 1.8T. Jeżeli tak to proszę o namiary.
Gość karecki Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 ja wymieniałem ale to suwałki wiec za wiele ci to nic nie da
Norbunio Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 podepne się pod temat, też prawdopodbnie potrzebuje coś do siebie, wydechy można jakoś sprawdzić czy nie są przypchane ?
tomaszstn Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 podepne się pod temat, też prawdopodbnie potrzebuje coś do siebie, wydechy można jakoś sprawdzić czy nie są przypchane ? Wydech to Ci się raczej nie zapcha, prędzej kat. Tu masz extra wydech do siebie: http://moto.allegro.pl/uklad-wydechowy-milltek-audi-a4-1-8t-b6-quattro-i1613431722.html[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2011, 00:00_________________________________________________A tu do kolegi który założył wątek: http://moto.allegro.pl/uklad-wydechowy-milltek-audi-a4-1-8t-b6-2wd-i1612897981.html
Norbunio Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 nie no spokojnie aż tak mnie nie powiozło, wolę rozwiązania bardziej budżetowe:) kiedyś w vectrze A miałem zapchany wydech i auto w ogole nie szło, zmienilem koncowy i bylo ok. jest jakas opcja sprawdzenia poziomu zapchania tłumików, kata?
tomaszstn Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 nie no spokojnie aż tak mnie nie powiozło, wolę rozwiązania bardziej budżetowe:) kiedyś w vectrze A miałem zapchany wydech i auto w ogole nie szło, zmienilem koncowy i bylo ok. jest jakas opcja sprawdzenia poziomu zapchania tłumików, kata? Zobacz sobie na youtube jak to mruczy to może zmienisz zdanie :> Możesz jeszcze pogadać z chłopakami na forum, wiem że ktoś miał możliwość zrobienia z nierdzewki całego wydechu, koszt ponad 1000zł. Z tego co czytałem, bo ja nie miałem jeszcze takiego problemu, jak masz kata zapchanego to prawdopodobnie będzie objawem spadek mocy, grzanie się turbawki, rura przed katem robi się po ostrzejszej jeździe czerwona. Jeśli się mylę to niech ktoś doprecyzuje. Moze ktoś miał inne objawy to niech się wypowie.
Norbunio Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Spoko wiem że fajny układ daje fajny dzwiek i czesto poprawe osiagow ale nie chce juz sie pakowac w zadne koszty. Tym razem wywale kata i wstawie zwykla rure.
tomaszstn Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Spoko wiem że fajny układ daje fajny dzwiek i czesto poprawe osiagow ale nie chce juz sie pakowac w zadne koszty. Tym razem wywale kata i wstawie zwykla rure. Tylko przynajmniej machnij to w nierdzewce
Norbunio Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Nie no spokojnie, wiadomo że nierdzewka Ogólnie chcę to zrobić "profi" ale bez mega wydatków
tomaszstn Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Może zrób tak: wywal środkowy, rura nierdzewka i ewentualnie jakiś Ulter na tył. Nie wiem bo teraz już nie mam czasu poszukać ale do Twojego Ulter dedykowany też powinien jakiś być. Myśle że też będzie ładnie brzmieć
grzes1150 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Nie zapomnij wywalić kata i dać rurę z kwasa w owijce a na koniec soft z wyłączeniem drugiej sondy Reszta rury i przeloty z kwasa
predki74 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 A w jakiej cenie jest soft z wyłączeniem sondy drugiej ?
Norbunio Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Kat wywalony, był oporowo zapchany, teraz jest downpipe z nierdzewki. Auto zaczelo jezdzic, jest żwawsze , lepiej sie wkreca i ogolnie zabieg przyniósł mega efekty.
KICHOL Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Kat wywalony, był oporowo zapchany, teraz jest downpipe z nierdzewki. Auto zaczelo jezdzic, jest żwawsze , lepiej sie wkreca i ogolnie zabieg przyniósł mega efekty. brachu...ile km miałeś na blacie?????że katalizator miałeś zapchany?????? 200tyś czy więcej.......jeśli nie spala ci silnik oleju w nadmiernych ilościach to katalizator jeździ bez problemów 200tyś.......(bo to nie dajzel) a przy robieniu wydechu należy pamiętać, że wydech to nie jest zwykła rura a twierdzenie, że im większa średnica wydechu tym lepiej, jest wielkim błędem powielanym przez "tjunerów" amatorów..........w internecie są dostępne materiały (napisano też kilka książek) na temat układów wydechowych........proponuje się zapoznać (jeśli ktoś rozumie, lubi fizykę i jej zjawiska)
kubson Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Kat wywalony, był oporowo zapchany, teraz jest downpipe z nierdzewki. Auto zaczelo jezdzic, jest żwawsze , lepiej sie wkreca i ogolnie zabieg przyniósł mega efekty. brachu...ile km miałeś na blacie?????że katalizator miałeś zapchany?????? 200tyś czy więcej.......jeśli nie spala ci silnik oleju w nadmiernych ilościach to katalizator jeździ bez problemów 200tyś.......(bo to nie dajzel) a przy robieniu wydechu należy pamiętać, że wydech to nie jest zwykła rura a twierdzenie, że im większa średnica wydechu tym lepiej, jest wielkim błędem powielanym przez "tjunerów" amatorów..........w internecie są dostępne materiały (napisano też kilka książek) na temat układów wydechowych........proponuje się zapoznać (jeśli ktoś rozumie, lubi fizykę i jej zjawiska) Sory za OT. ale w benzynie 1.4 która nie bierze ani grama oleju kata w ciągu 140kkm wymieniałem już bodajże 2 razy
Norbunio Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Kichol, to z wymianą kata przy 200tys to czysta teoria a wiadomo że od teorii są odstępstwa;) Ostatnio interesowałem się trochę tematem wydechu i jak już będe zmieniał na cos innego niż zwykły zamiennik bosala to wejdzie pewnie magnaflow ale przed tym pewnie będe chciał go posłuchać. Fajnie jest mieć ciche auto ale miło jest jak wydech dobrze gada:) Gdzieś tam pojawił się tez pomysł na wydech z "przepustnicą" dzieki czemu można by przełączać między przelotowym a standardowym wydechem. Na razie to tylko fantazia ale jest już ktoś kto mógłby to ogarnąć więc kto wie może wejdzie wydech "regulowany"
KICHOL Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 proszę bardzo......http://allegro.pl/kompletny-wydech-audi-rs4-s4-b6-b7-8e0-oryginalny-i1660662124.html jedyny problemik będzie ze sterowaniem...... ręczne przełączanie przepustnicy na wydechu jest do ogarniecia na pewno będzie taniej niż oddzielnie robiony z kwasówki i na 100% nie gorzej co do katalizatorów to zgodzam się, że są odstępstwa od przewidzianych 200tyś ale to mogą być różnice +- 40tys, max ale nie 140tyś jak u kolegi....albo go mechanicy w trąbę zrobili albo jeździ dzień w dzień po 3km na nie wygrzanym silniku i katalizator nie osiąga temp. dopalania spalin.......
Norbunio Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Właśnie dziś przeglądałem ten wydech od rs4. Tam zdaje się jest przepustnica nie ? Ciekawe jak brzmi taki wedech pod marnym 1.8T? Troche mnie przerasta temat wydechu, tak na prawdę nie wiadomo co zrobić zeby osiagnąc dobry efekt bez wydawania góry $$$
Playa Hater Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 witam mam ten sam problem tez zastanawiam sie czy jest zapchany juz kat i co zrobic z wydechem.Usunac kata,czy lepeij zbierac na wydech 140tys 2002
Norbunio Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Wywal najpierw kata a reszte wydechu zrobisz pozniej. Podobno w turbawkach najpierw zapycha sie kat. Ja jakos na dniach bede dyskutowal na temat wydechu z kims kto ogarnia temat tuningu naszych aut wiec jak cos madrego wymyslimy to sie podziele wiadomosciami. Zjarany jestem na Magnaflow ale nie ma go jak dostac w rozsadnych pieniadzach a 3 tys nie mam zamiaru placic za wydech. Jak nie znajde okazji to nie wiem czy nie wstawie duzego srodkowego przelotowego i przelotowych tez duzych z tylu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się