roman_tyk Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Witam Jeśli ktoś by dysponował numerem termostatu do AVJ-a to byłbym wdzięczny: VIN auta: WAUZZZ8E32A303608 Niestety jestem zmieszany gdyż jeden sprzedawca oferuje mi zwykły termostat a w tej wersji rzekomo jest termostat zintegrowany z obudową i czujnikiem.
bobikos Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 AVJ w B6, wygląda mi że w aucie jest ten z pierwszego rysunku. Powiedzcie czy czujnik w tej obudowie jest wymienny? Jakiego jest koloru? Szary?
krzysiekml Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Witajcie,wymieniałem termostat w avj u siebie,to jest ten z pierwszego rysunku wkład niestety nie wymienny.
roman_tyk Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Witajcie,wymieniałem termostat w avj u siebie,to jest ten z pierwszego rysunku wkład niestety nie wymienny. Ile dałeś i gdzie? ciekawi mnie czy to w kazdym AVJ? czy moze w nowszych z 2002r jest inaczej? Ponoć drugi rysunek dla aut po 2001.07 prawda to??? Takie info dostałem od Dzika forumowego sprzedawcy.
bobikos Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Witajcie,wymieniałem termostat w avj u siebie,to jest ten z pierwszego rysunku wkład niestety nie wymienny. wkład masz na myśli sam termostat czy czujnik?
krzysiekml Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 moja jest z 09.2001r cena jak pamiętam ok.380zeta i niema zamienników tylko ori,kupowałem go na miejscu w sklepie na początku tego roku.[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 18:10_________________________________________________i jedno i drugie termostat jest osadzony na czujniku od niego lecą dwa kable do kostki na zewnątrz i jak się go rozbierze to kabelki się urywają są one po korodowane i kruche a sam termostat gdy się otwiera to przesuwa się po tym czujniku i potrafi się zacinać jak będzie potrzeba i znajdę ten stary to wstawię fotkę termostatu od środka,próba naprawy skończyła niepowodzeniem,u mnie się zacinał rozebrałem kombinowałem urwały się kabelki i kupiłem nowy.
Zaleczeq Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 no lepiej nie kombinowac tylko kupic nowy niestety ale bedzie wydatek
krzysiekml Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 dokładnie będzie bolało ale będzie spokój a wyjęcie go to też trochę roboty ja zmieniałem razem z rozrządem(pas przedni odsunięty i wyjęty alternator)i poszło sprawnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się