yacob79 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Witam. Mam następujący problem: na zewnątrz 21 stopni - w samochodzie gorąco - włączam silnik klimatronik nastawiony na 20 - szybkie schładzaie i potem dmucha chłodnym powietrzem - jest OK. na zewnątrz 14 stopni - słonecznie - w aucie jest oklolo 24 stopni - dobrze ciepło - odpalam, a ten niemiecki złom dmucha gorącym (nie ciepłym) powietrzem przy nastawie na 20 stopi. Zmniejszam na 18 - lekko spada z gorącego na dobrze ciepłe (na pewno ma więcej niż 18 st.). Szlag mnie trafia - zaraz robię sie mokry z gorąca i nerwów - zmnieszam na LO - schłodzenie kabiny i po 5 minutach telepię sie z zimna - problemu nie ma latem - wiosna i jesien... Ratuję się tak, że lewą strone nastawiam na 18 a prawą na Low. Wydaje mi sie, że przy dłuższej trasie problem znika. Gdzie go uderzyć młotkiem, żeby dmuchał temperaturę zadaną, a nie wyimaginowaną? (Ten prostokącik czarny, obły na desce pod szybą jest minimalnie krzywo - jakby ktoś paluchy tam wkładał - nie umiem go wyjąć). Kratka na klimmatroniku - rozebrane, wiatrach wyczyszczony).
pastaldo Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 wydaje sie że trzeba zrobic adaptację klimy i powinno mu sie poprawić
yacob79 Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Opublikowano 9 Maja 2011 Nie spodziewałem się tak szybkiej porady!!! Mam KTS u szwagra - zdaje się, że były tam takie opcje - spróbuję i dam znać...
marec-ki Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Zamiast robić nastawy zobacz VAGiem czy nie masz błędów przycinających się klap. Ja mam tak od czasu do czasu, ale ciągle brak wolnej chwili żeby to przeczyścić.
iktorn_s Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Zamiast robić nastawy zobacz VAGiem czy nie masz błędów przycinających się klap. Ja mam tak od czasu do czasu, ale ciągle brak wolnej chwili żeby to przeczyścić. a jak sprawdzic czy klapy sie przycinaja? ta odpowiedz ma sens... bo klapa czasem moze sie przyciac i nagle popusic :gwizdanie:
Łaszczu Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Bynajmniej w B5 jak zdejmiesz schowek (strona pasażera) to widać 2 silniczki od klap. Sądze że w B6 powinno byc tak samo. Dawaj maks ciepło, zmiejszaj na LOW i na odwrót. zobacz czy silniczki chodzą płynnie.
wielki1980 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Bynajmniej w B5 jak zdejmiesz schowek (strona pasażera) to widać 2 silniczki od klap. Sądze że w B6 powinno byc tak samo. Dawaj maks ciepło, zmiejszaj na LOW i na odwrót. zobacz czy silniczki chodzą płynnie. Można sprawdzić vagiem.
iktorn_s Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Bynajmniej w B5 jak zdejmiesz schowek (strona pasażera) to widać 2 silniczki od klap. Sądze że w B6 powinno byc tak samo. Dawaj maks ciepło, zmiejszaj na LOW i na odwrót. zobacz czy silniczki chodzą płynnie. Można sprawdzić vagiem. ok to juz lepszy pomysl a jak to sprawdzic?? wiem jak zrobic nastawy podstawowe ale nie wiem jak sprawdzic czy chodza one plynnie
Konrad.jpg Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Jeśli się zacinają to będą błędy po prostu.
pastaldo Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 a ile to jest wykręcić schowek? Pozatym dobrze jest obserwować klapy w trakcie robienia nastaw bo wtedy klapy robia pełne ruchy na min i max co dobrze widać. A nastawy jeszcze nikomu nie zaszkodziły więc zrób nastawy i jak bedzie dalej źle to będziemy mysleć nad błedami i zacinającymi sie klapami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się