Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Czym się silnik BKE różni od AWX ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiem, że turbosprężarką...

a pompa paliwa to 10 czy 11?

czy dół jest taki jak w AWX? bo w AWX chyba kuty?

i jakie tam pompowtryski siedzą widział ktoś? słyszałem ze układ paliwowy do 170 km wydoli, czyli tak samo jak u AWX?

P.S. chce pomodzić ale jak temu silnikowi bliżej do AJM niż do AWX to sie zastanowie :mysli:nad zmianą bryki

Opublikowano

BKE i AWX to dwie rożne konstrukcje różnic jest tak dużo zarówno w samym silniku jak i w osprzęcie ze w zasadzie nie ma sensu tego porównywać. Natomiast temat podnoszenia mocy w BKE dość dobrze opanował kolega z forum VIRUS to jego auto z silnikiem BKE i dość ciekawą mocą http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=163683.0 zapytaj na pewno ci coś podpowie :good:

Opublikowano

BKE ma słabsze korby i tłoki tak samo jak AVB i AJM.

BKE i AWX to dwie rożne konstrukcje

:polew: :polew: :polew:

a pompa paliwa to 10 czy 11?

:polew: :polew: :polew:

Opublikowano

marewel co cie tak rozśmieszyło w tym ze BKE i AWX to różne konstrukcje??? rozwinął byś swoja myśl :disgust:

Opublikowano

Właśnie to ze są rożne jak są takie same.

:polew: :polew: :polew:

Jakbyś napisał ze BKE i BRD to rożne konstrukcje to nie było by polewu.

Opublikowano

A różnice pomiędzy BKE i BRB?

BRB wychodziły chyba dopiero w 2006 roku, a BKE do końca 2005, dobrze myślę? Od tak sobie oznaczenie zmienili czy zostało zmienione coś istotnego? Jak ktoś ma pojecie w tej kwestii to myślę, że sporo osób byłoby wdzięcznych za wyjaśnienie różnic miedzy silnikami 1.9 TDI w b6 i b7.

Dzięki!

Opublikowano

marewel co cie tak rozśmieszyło w pytaniu o pompe 10 czy 11?

chodzi oczywiście o pompe która podaje paliwo z baku na pompowtryski, bo chyba takie coś istnieje? i ma swoją określoną wydajność w zależności od modelu

jak gadam bzdury to powiedz co i jak a nie robisz sobie polewke i nic z tego nie wynika

Opublikowano

No właśnie chodzi o to że na pompowtryski paliwo podaję pompa tandemowa umieszczona na wałku rozrządu z tyłu silnika , natomiast to czy pompa 10 czy 11 dotyczy silnków na popmie rotacyjnej czyli AHU , AFN , AVG.

Opublikowano

dzięki bendzji, pojaśniło mi się odrazu

tyle się dowiedziałem od virusa, że

"Silnik jest konstrukcyjnie bardzo mocny mozna smialo modzic go na 200ps i jezdzic dlugo bezawaryjnie. Generalnie ten silnik jest bardziej zbliżony do 2.0 TDi tylko w porownaniu do 2.0tdi jest bezawaryjny. Fabryczne wtryski sa BD wystarcza na 150ps, po wymianie na AL + duze turbo i FMIC da moc 200ps+."

wstawiam to info tutaj, może sie komu przyda

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

dzięki bendzji, pojaśniło mi się odrazu

tyle się dowiedziałem od virusa, że

"Silnik jest konstrukcyjnie bardzo mocny mozna smialo modzic go na 200ps i jezdzic dlugo bezawaryjnie. Generalnie ten silnik jest bardziej zbliżony do 2.0 TDi tylko w porownaniu do 2.0tdi jest bezawaryjny. Fabryczne wtryski sa BD wystarcza na 150ps, po wymianie na AL + duze turbo i FMIC da moc 200ps+."

wstawiam to info tutaj, może sie komu przyda

Dzięki!

Ponawiam pytanie na temat różnic między BKE a BRB.

Opublikowano

Ciekawa czym on jest zbliżony do 2.0 bo nie wiem chyba chłodnicą spalin i elektronicznym egr.

Silnik jest na cienkich tłokach takich jak w AJM i mniejszej pompie olejowej,chlodnica oleju tez mala jak w ajm. :thumbdown:

Opublikowano

BKE ma słabsze korby i tłoki tak samo jak AVB i AJM.

A co sie niby dzieje z tymi tłokami w avb bo pierwsze słysze

a pompa paliwa to 10 czy 11?

:polew: :polew: :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...