Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Mega problem z turbiną


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zaczne od tego ze padla mi turbinka w audi 1.9 tdi AJM.

Zamowilem nowa w sensie od kolegi z forum po przebiegu 170 tys.

Przyszla paczuszka zero luzow na wirnikach itp wyglada wporzadku .

Zalozylem odpalam chmura bialego dymu . rozgrzalem go na biegu jalowym kopcil caly czas. pojechalem sie przejechac.

po dodaniu gazu 1,2,3 obroty do 3 tysiecy siwy dym raz bialy raz czarny generalnei auto w jednym momencie samo zaczelo dodawac gazu to szybko zgasilem chmura dymu za mna zrobilo mi sie tak 2 razy . dodam ze auto jedzie normalnie przyspiesza elegancko wszystko spoko . Nawet pod koniec testow raz przestaje kopcic zachwile kopci ale juz na czarno teraz. i strasznie pluje olejem z egru w mega ilosciach... . Wyczytalem ze sa to objawy uszkodzonego turba . ale Turbinka gwizdze i pompuje az milo.. nie wiem co robic. prosze o jakas podpowiedz.

pozdrawiam i dziekuje z gory

Opublikowano

luzów może nie być ale może puszczać olej przez uszczelniacze

chociaż jak raz biało raz czarno to może coś przy montażu popiepszyłeś :gwizdanie:

Opublikowano

sciagnij waz od turba i zobacz, wytrzyj pojezdzij, jak zarzygany to turbo leje,a najprosciej to zdejmij ten wąż i gazuj, widac bedzie jak bedzie plul olejem .

Opublikowano

raczej nie . z tym dymieniem to mysle ze sie uspokoi bo pewnie sie musi wypalic ten stary olej to poszedl w wydech jak tamta turbawka mi padla. bardziej martwi mnie ten EGR ;/ czemu tak leje z niego...[br]Dopisany: 09 Maj 2011, 21:37_________________________________________________

sciagnij waz od turba i zobacz, wytrzyj pojezdzij, jak zarzygany to turbo leje,a najprosciej to zdejmij ten wąż i gazuj, widac bedzie jak bedzie plul olejem .

ten waz gumowy co jest zaraz wirnik :> ?

Opublikowano

nie widze problemu, usun egr bedziesz mial problem z glowy,a i na dynamice auto zyska.

sciagnij ten wąż co wyglada jak S , ten pod spodem turba, bo ten co mowisz to dolot.

jak Ci wyrzygala stara to musisz to przeczekac i dopiero patrzyc co sie bedzie dzialo, nie napisales odrazu ,ze stara wyrzygala. teraz pewnie masz pelno oleju w dolocie i wydechu. wypali sie, problem powinien zniknac.

Opublikowano

no wlasnie wyrzygala stara ... co do EGru to czytalem ze w w 115 na popmpo wtryskach nie mozna zaslepiac wywalac itp.. nei wiem czy to prawda czy nie . Ale ten lejacy egr mnie martwi .

Opublikowano

Może miałeś o groma oleju w IC. Jezdziłeś na nowej, ładnie pompowało i mogło zassać. zdejmij wąż i zobacz czy się niagara z niego nie wyleje.

Opublikowano

Jak ci wali olejem z EGR-u to go wywal. Boże... :wallbash: :wallbash:

Skoro leje olejem z niego to znaczy że olej jest w dolocie. Zaślepienie go zmieni tyle że cały ten olej poleci do silnika i nic więcej...

Nagromadzony olej w IC po takiej jeździe powinno przedmuchac, :mysli:

Wyczyśc cały dolot, i wtedy zobacz...

Opublikowano

Żadnych błędów z egr-a nie będziesz miał. Wywal jego i już. Jak się Tobie zechce to przeczyść-przemyj cały układ dolotowy od turbo do kolektora.

Opublikowano

zaslep EGRa ale zostaw klape gaszaca

bedzie ok

Opublikowano

no OK to zaslepie w takim razie. ale czy mozna w silnikach PD :> ? i jakbys mogl powiedziec jak to dokladnie zrobic ? dzieki z gory

Opublikowano

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=142468.0;highlight=zaslepienie+egr

z tego co wiem nie ma przeciwskazan

wazne zeby zostawic klape gaszaca jej brak odbija sie na dwumasie

chociaz sa tacy co laduja sama redukcje i jest ok

poszukaj na forum jest tego od groma

Opublikowano

nie tyle co odbija sie na dwumasie,tylko gaszenie auta poprzez odciecie powietrza jest znacznie lżejsze niz poprzez odciecie paliwa, nie rzuca tak silnikiem wtedy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...