bubbba Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Witam Mechanik stwierdził, że padł mi przepływomierz powietrza. Oryginalnie miałem zamontowanego Boscha nr 0 280 217 529, mechanik wsadził Boscha 0 281 002 461. Silnik AWX, auto z marca 2001. Jak zwróciłem mechanikowi uwagę, że przepływkę którą włożył wkładano do tych silników ale od kwietnia 2001, to stwierdził, że ten przepływomierz też może zostać zastosowany do mojego silnika. Co o tym sądzić ? Iść w zaparte i kazać wymienić, czy faktycznie nie ma to różnicy ??
malinek21 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 według mnie zadna róznica ale nie jestem pewien.
rafsus Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 awx to awx wedlug mnie jest to moze jakas wersja poprawiona pozatym dziala tak samo
bubbba Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 No właśnie sam nie wiem co robić, mechanik raczej spoko gość ;( Po wymianie przepływki auto ożyło. Zastanawiam się, czemu producent miesiąc później (od nr podwozia 8E..2..000 001) niż moje auto, do tego samego silnika czyli AWX, zaczął wkładać przepływkę o innym numerze ??. [br]Dopisany: 10 Maj 2011, 21:18_________________________________________________ awx to awx wedlug mnie jest to moze jakas wersja poprawiona pozatym dziala tak samo Patrząc na te dwie przepływki, widać że do tej nowej (która niby nie jest do mojego auta) dołożono dodatkową rurkę w której siedzi ten czujnik
WydRos Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Hej, a jaki byl problem, ze musiales wymienic?
bubbba Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Opublikowano 11 Maja 2011 Hej, a jaki byl problem, ze musiales wymienic? Brak przyśpieszenia, zbierał się jak żółw, przy starcie turbiny trochę było czuć moc ale bardzo krótko i szybko zdychał. Po wymianie przepływki silnik ożył.
Michal_777 Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Niczym się nie przejmuj wszystko będzie chodziło tak jak powinno.
Golem1 Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Ostatnio u siebie w AHU wymieniałem przepływkę miałem takie same objawy tzn.silnik muł i jak podpiąłem się do vaga to pokazywał mi się błąd przepływonierza, po wymianie wszystko wruciło do normy i oczywiście błąd znikł.
lukaszlsw Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Zrób logi czy przepływa mierzy tyle co trzeba i jak będzie ok to nie szukałbym dziury w całym Skoro mówisz że auto zaczęło jeździć to pewnie mechanik ma racje.
bubbba Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 Zrób logi czy przepływa mierzy tyle co trzeba i jak będzie ok to nie szukałbym dziury w całym Skoro mówisz że auto zaczęło jeździć to pewnie mechanik ma racje. Mechanior podpiął Vaga żeby mi udowodnić, że przepływomierz pracuje odpowiednio. W czasie jazdy na 3 tyś obrotów i pedale gazu w podłodze pokazywał coś około 1100 lub 1200, co według mechaniora było prawidłowym wskazaniem.
storm37 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Zrób logi czy przepływa mierzy tyle co trzeba i jak będzie ok to nie szukałbym dziury w całym Skoro mówisz że auto zaczęło jeździć to pewnie mechanik ma racje. Mechanior podpiął Vaga żeby mi udowodnić, że przepływomierz pracuje odpowiednio. W czasie jazdy na 3 tyś obrotów i pedale gazu w podłodze pokazywał coś około 1100 lub 1200, co według mechaniora było prawidłowym wskazaniem. Jezeli chcesz sprawdzic jak mierzy lmm zaloguj jeszcze grupe 008, sama grupa 003 jest malo wiarygodna.., pozatym 1100, 1200 troche odbiega od wartosci zadanej ktora w AWX-e jest 850mg/R zaloguj 8-semke i bedzie wszystko jasne.
dymiano Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 w każdym modelu im nowszy numerki się zmieniają, ale to nie znaczy ze parametry są inne. jeśli auto ożyło wiec nie szukaj dziury
bubbba Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 Jezeli chcesz sprawdzic jak mierzy lmm zaloguj jeszcze grupe 008, sama grupa 003 jest malo wiarygodna.., pozatym 1100, 1200 troche odbiega od wartosci zadanej ktora w AWX-e jest 850mg/R Obejrzałem w FAQ forum "Diagnostyka VAG" przykładowe logi grupy 003 w AWX-e które były uznane za poprawne, a też osiągały wartości do prawie 1200. Także nie wiem czy ta twoja teoria jest słuszna
storm37 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Jezeli chcesz sprawdzic jak mierzy lmm zaloguj jeszcze grupe 008, sama grupa 003 jest malo wiarygodna.., pozatym 1100, 1200 troche odbiega od wartosci zadanej ktora w AWX-e jest 850mg/R Obejrzałem w FAQ forum "Diagnostyka VAG" przykładowe logi grupy 003 w AWX-e które były uznane za poprawne, a też osiągały wartości do prawie 1200. Także nie wiem czy ta twoja teoria jest słuszna Niesluszny to jest pomiar twojego mechanika, sprawdzajac lmm logujemy 003,008,010 dlatego ci napisalem zebys dorzucil chociaz 008. Po samej grupie 003 nie jestes w stanie sprawdzic poprawnosci dzialania przeplywomierza. A wartosci ktore podales nie sa wzorcowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się