SToRM Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Witam! Posiadam Passata B5 ALG z Torsenem czyli silnik i naped rodem zaczerpniete z Audi Jako ze na forach VW, taki typ Paska to troche egzotyka, to mysle ze u Was sie znacznie wiecej dowiem Otoz, o ile przednie zawieszenie mam takie samo jak w kazdym Passacie (i Audi A4 zreszta tez) to z tylem mam problem. Chce to auto na sezon troszke posadzic i mam problem z doborem zestawu, bo dostepnosc czesci zerowa wlasciwie (katalogowo pod passata) a jak juz cos znajde to ceny chore... Ale wymyslilem sobie ze z A4 pewno tyl spasuje O ile w zwyklym pasku (oska) z tylu wystepuje typowa belka, sprezyna jest mocowana poza amortyzatorem, to u mnie jest "po staremu", czyli sprezyna na amortyzatorze. Z tego co widzialem w etce, to takie samo rozwiazanie wystepuje w A4 B5 oska. Niestety jak jest w jeszcze nie sprawdzilem. Moze szanowni koledzy cos w tym zakresie podpowiedza?
adadur Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Znaczyło by to że masz silnik wzdłużnie?
pre_pl Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 B1 (Dasher) wzdłużnie B2 (Quantum) wzdłużnie B3 (Passat) poprzecznie B4 (Passat) poprzecznie B5 (Passat) wzdłużnie B6 (Passat) poprzecznie przykład motoru : http://moto.allegro.pl/item294864115_piekny_vw_passat_1_9_tdi.html
SToRM Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2008 Znaczyło by to że masz silnik wzdłużnie? Oczywiscie Toz plyta podlogowa ta sama co W Audi A4 B5 AFAIK
adadur Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 też sie nie mogli zdecydować ... W A4 w FWD z tyłu amorek jest puszczony w srężynie. W Q zastosowany z tyłu zawieszenie wielowahaczowe nie wiem czy też tak jest w pasku. A A4 wygląda to mniejwięcej tak: dla modelu B5 sprężyny są na amorku: http://moto.allegro.pl/item293750863_audi_a4_quattro_95_01r_kompletne_zawieszenie_tyl.html dla modelu B6 zawieszenie zostało zmienione i wygląda jak poniżej: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23066.0 Warto poczytac o nepędzie tutaj: http://www.zss.pl/~moto/fotografie/prace_dyplom/4x4/torsen.html Co do obniżenia, wiele osób ma problem z tym w ośce a co do quattro to pole manewru jeszcze bardziej jest zawężone. Proponuje szukać dedykowanych sprężyn niż ćwiczyć sztukowanie.
SToRM Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2008 dla modelu B5 sprężyny są na amorku: http://moto.allegro.pl/item293750863_audi_a4_quattro_95_01r_kompletne_zawieszenie_tyl.html No to troche lipton jednak. U mnie to wyglada tak: Czyli jednak bede zmuszony wyplacic troche $$ z konta Aleeee.. teraz przegladam alledrogo i znalazlem tyl z A6 Q i chyba to to samo co Passat: http://moto.allegro.pl/item289455940_audi_a6_quattro_tylne_zawieszenie_tyl_most_2_5_tdi.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się