grzes1150 Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Witam! Sprężarka się załącza wraz z wiatrakiem na chłodnicy i rurka przy dyszy rozprężnej aż zachodzi szronem a tu z nawiewów leci letnie powietrze. Na Vagu błędów brak, ciśnienie czynnika 9 bar. Nawet jak dam na LOW to wali powietrze jak wściekłe ale lodu brak. Po przejechaniu 10km. coś tam minimalnie się schłodzi ale to jest nic w porównaniu do tego co ma być. Gdzie mam szukać przyczyny??? [br]Dopisany: 12 Maj 2011, 22:30_________________________________________________Dziś robiłem nastawy podstawowe i nic się nie zmieniło Nie wiem czy teraz jechać na dobijanie + wymiana osuszacza i dyszy rozprężnej czy szukać winowajcy w klapach ;( [br]Dopisany: 13 Maj 2011, 10:40_________________________________________________Byłem też u klimiarza. Obmacał obsłuchał i powiedział że chłodzenie jest nie bogate a ciśnienie 5bar na ECO i 9bar na full chłodzenie to trochę maławo i to że wąż przy dyszy rozprężnej się szroni to nie szał bo powrót już nawet się nie rosi Ciekawe co z tego wyjdzie :gwizdanie:
mgas Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 ja bym stawial na wymiane osuszacza[br]Dopisany: 13 Maj 2011, 22:08_________________________________________________szron na przewodzie przed osuszczem ? Gdyby ilość czynnika była tak mała, że nie chłodziłoby, to czujnik ciśnienia wyłączyłby spręzarkę.
marjon Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 u mnie ten sam problem. przestalo dzialac miesiac po nabijaniu i nie wiem co robic.
PILOT_24 Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 kolega miał podobny problem i okazało się, że jest jakiś czujnik sterujący klimatronikiem (znajduje się na przewodach klimy) dzięki temu, że miał drugie takie samo auto więc wykręcił i założył do swojego. Tym właśnie sposobem sprawdził. Można to wyjąć bez utraty czynnika chłodzącego - pod czujnikiem jest auto zaworek. Ten czujnik kosztuje ponoć ponad 200 zł Na PW wysyłam kontakt do niego.
grzes1150 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 kolega miał podobny problem i okazało się, że jest jakiś czujnik sterujący klimatronikiem (znajduje się na przewodach klimy) dzięki temu, że miał drugie takie samo auto więc wykręcił i założył do swojego. Tym właśnie sposobem sprawdził. Można to wyjąć bez utraty czynnika chłodzącego - pod czujnikiem jest auto zaworek. Ten czujnik kosztuje ponoć ponad 200 zł Na PW wysyłam kontakt do niego. PILOT dzwoniłem to tego Twojego kolegi ale on miał całkiem co innego bo on miał padnięty czujnik wysokiego ciśnienia i cały czas świecił guzik ECON i sprężarka nie startowała Nie pytałem o błędy na Vagu ale pewnie też miał.[br]Dopisany: 14 Maj 2011, 12:16_________________________________________________ problem rozwiązany . Było maławo czynnika w układzie
szogun0 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 9 Bar-ów to za mało. Podejrzewam małą ilość czynnika lub uszkodzenie w obrębie przewodów (np. zagniecenie).
japan Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 ja bym stawial na wymiane osuszacza[br]Dopisany: 13 Maj 2011, 22:08_________________________________________________szron na przewodzie przed osuszczem ? Gdyby ilość czynnika była tak mała, że nie chłodziłoby, to czujnik ciśnienia wyłączyłby spręzarkę. Jeśli jest mało czynnika to czujnik nawet nie włącza sprężarki
grzes1150 Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Opublikowano 24 Maja 2011 ja bym stawial na wymiane osuszacza[br]Dopisany: 13 Maj 2011, 22:08_________________________________________________szron na przewodzie przed osuszczem ? Gdyby ilość czynnika była tak mała, że nie chłodziłoby, to czujnik ciśnienia wyłączyłby spręzarkę. Jeśli jest mało czynnika to czujnik nawet nie włącza sprężarki Czytałeś wszystko??? Czynnika było 200g a powinno być 500 mimo tego klima startowała ale chłodzenie było marne. Po nabiciu śmiga aż miło.
andy_sky Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 u mnie też tak było choć było świeżo nabite zepsuty kombajn do klimy podał za mało czynnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się