A4_Dominik_WAW Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Czy mogę prosić kogoś o przeanalizowanie tych logów: Pacjentem jest A4 1.9tdi AVF A4 Statyczne: Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45597.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45598.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45599.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45600.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45601.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45602.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45603.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45604.html Statyczne BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45605.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45606.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45607.html Dynamiczne: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45608.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45609.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45610.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45611.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45612.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45613.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45614.html
mikolaj85 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Tęperatura płynu chłodzącego ponad 100 C :gwizdanie: chyba cos z termostatem nie tak. Korekcie pierwszego i czwartego wtrysku dośc duze O reszcie niech sie bardziej wtajemniczeni wypowiedzą
przemik Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 - swiruje kat synchronizacji - trzeba by sprawdzic stan napinacza - ogolnie rozrzad - temperatura ciut za wysoka... chyba ze to chwilowe po pałowaniu ... - EGR wyglada na nieczynny - caly czas otwarty....
A4_Dominik_WAW Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 - swiruje kat synchronizacji - trzeba by sprawdzic stan napinacza - ogolnie rozrzad - temperatura ciut za wysoka... chyba ze to chwilowe po pałowaniu ... - EGR wyglada na nieczynny - caly czas otwarty.... Dokładnie macie racje: 2 Faults Found 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent 19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent były dwa błędy w silniku logi statyczne były robione przed dynamicznymi czyli pewnie termostat zawodzi auto lubi puścić dymek spory przy ruszaniu w kolorze takim biało szarym czy to od EGR-u ?
przemik Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Pierwszy blad pochodzi od poduszki silnika...
spetsnaz Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 nie jest źle... przepływka i ciśnienie w dolocie ok. kąt na bloku 004 wariuje nawet na jałowym. EGR martwy (003 na statycznych) Z temperaturą cholera wie o co chodzi.. raz pokazuje 106 stopni, raz dobrą. [br]Dopisany: 13 Maj 2011, 16:51_________________________________________________ auto lubi puścić dymek spory przy ruszaniu w kolorze takim biało szarym czy to od EGR-u ? tak
A4_Dominik_WAW Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 Mam jeszcze dwa logi z EGR-u Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45787.html http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45788.html logi statyczne robione na drugi dzień, wydaje mi się że EGR nie pracuje jak powinien bo jest albo cały czas otwarty albo zamknięty a powinien przecież się co jakiś czas otwierać i zamykać dodam że EGR był wymieniany rok temu na Przasnyskiej 700 zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się