koczardo Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Witam. Jak w temacie proszę o odczyt logów ponieważ jestem w tej kwestii lewy.Poniżej wklejam logi -robione po raz pierwszy więc nie mam pewności czy są dobre.Proszę o uwagi ,i rzecz jasna diagnozę. Dodam że komputer lapie mi co jakiś czas błędy typu 00575 dolnego szyku cyfr nie pamiętam 00519 Intake Manifold Pressure sensor G71 28-00 short to B+ logi statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29dca07b836ea257.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/adf819a757859b85.html logi dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6bff0b8b827322a9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc52efe62bc50754.html Coś na temat pracy silnika gdy jadę i przyśpieszam słyszę w samochodzie jakby syczenie powietrza, sprawdzałem przewody doladowujące i nieszczelności nie widzę.Objaw ten dostrzegłem po czyszczeniu kierownic turbiny.Ponadto jak przyśpieszam to odczuwam tzw. dziurę od ok. 3000 do 3500 obrotó/min. to znaczy auto w tych wartościach przestaje odczuwalnie przyspieszać dopiero po przekroczeniu ok 3500 ciągnie. Jeśli jest konieczne wykonanie dodatkowych logów lub poprawienie obecnych będzie to możliwe do 15.maja później "...Napierd...mieczem pije wodę z kałuży i gardzę łącznością internetową...". Wracam ok. 30.maja więc wtedy odp
odzim Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 turbina przeładowauje po całosci jezeli była czyszczona to masz padniety n75 albo zardzewiala gruszke , pozdro
koczardo Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 Jeśli chodzi o gruchę to chyba jest OK, ponieważ sztanga chodzi góra dół (sprawdzałem ściągając wężyk z podciśnieniem. Wychodzi na to, że to ten zawór n75 A czy logi mogą być bo nie chciał bym powtarzać błędy w przyszłości( wiem że mało czytelne ale z tym już będę kombinował zmieniając formaty zapisu)? A jeszcze jedno, czy logi mogą być zafałszowane z powodu nieznacznych ilości oleju w wężyku dochodzącym do sensora ciśnienia doładowującego w ECU? Pytam ponieważ niegdyś przedmuchałem wężyk i coś tam zabulgotało.
odzim Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 technicznie ok a na przyszlosc wrzucaj tu http://vaglog.rtnet.pl/ nie bedziesz musial nic robic z formatowaniem tylko wrzucasz surowe logi i masz pieknie przedstawione
ciahciah Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 olej w wężyku dochodzącym do sensora ciśnienia doładowującego w ECU to norma wiec tym się nie martw zrób loga dynamicznego 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki, potem podmień N75 z N18 i zrób kilka logów 011 by się upewnić co nie gra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się