Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BMW E-39 e39 520D 2000 rok] problem z odpalaniem po wymianie VP44


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tylko mi tu nie smęcić że to nie to forum bo się posypią bany :decayed:

problem w aucie staruszka :

padła mu pompa wtryskowa a dokładnie dół (mechanika) po jej wymianie (góra została ori czyli staruszka) są następujące błędy :

- system świec żarowych (świece i moduł są ok - sprawdzone ręcznie przy użyciu próbówki)

- synchronizacja prędkości czujnika (jak go skasuję auto pali niemalże tak jak przed awarią pompy czyli prawie na dotyk a gdy jest ten błąd to strasznie długo trzeba kręcić)

i teraz pytanie - czy przez synchro komp rozumie manualne (mechaniczne) ustawienie pompy czy robi się to jakoś za pomocą kompa ?? czy błąd drugi może mieć na błąd pierwszy (ewentualnie czy błąd pierwszy może wynikać z uszkodzenia jakiegoś czujnika temperatury który to będzie zawyżał temp. przez co nie będą włączały się świece ? jeśli tak to który to może być czujnik ?

i jeszcze jedno pytanie - jeśli okazało by się że to źle ustawiona pompa to czy jest patent taki aby ustawić ją bez ponownego rozbierania połowy silnika (kolektor ssący, hłodniczka oleju, i kupa innych pierdół)

Opublikowano

:polew:

hehe, patrze bmw i az nie wierzylem kto :kox: myslalem ze zmieniasz team. :tongue4:

byc moze glupie pomysl ale od czego strzeba zaczac. sprawdzales wszystkie rozpinane przez was złącza elektr. i podłaczenia do czujników. spróbuj (jeżeli tego nie robilis kilka razy rozłączyc złączyc). poniewaz blad dotyczy dwoch pkt-ow byc moze chodzi o jakis ich wspolny pkt moze masa?

sprawdzales napiecie na swiecach? grzeją?

ten drugi bład rozumiem tak jak w naszych motorach. czujnik halla i indukcyjny - pierwszy masz na walku rozrzadu liczy cylindry i GMP drugi jest na kole zamachowym i liczy prędkośc obrotową. wydaje mi sie ze to biega o cos takiego wlasnie.

Opublikowano

jestem zalogowany na tym forum i nie znalazłem tam nic ciekawego i w dodatku po napisaniu nowego tematu nikt się nie odezwał... nie to co u nas w A4 :decayed:

Opublikowano

Alvaro złożyliście to wszystko potem na blokadach ? chodzi o to czy napewno wał i wałek są na 0 a do tego poczatek tłoczenia w odpowiednim momencie.

Pozdrawiam

Opublikowano

bardzo ciężko ustawia się te pompy mechanicznie ("na aucie" bez żadnych zegarów) ale tragedii nie ma (~1,5 godziny zabawy) - po poprawnym ustawieniu, błędy po skasowaniu nie powróciły, auto pali jak przed naprawą czyli od strzała a "szwagier" który naprawiał mi auto po dorobieniu "ściągacza" (który umożliwiał przestawianie wałka) ustawił mi pompę bez jej wyciągania z auta (z tym że przed wyjęciem starej zrobił sobie znaki...). :decayed: na szczęście obyło się bez kosztów bo wiedzieliśmy gdzie jest taka pompa naszemu koleszce już nie potrzebna ale gdyby staruszek miał za to płacić to nie wesoło :thumbdown: także powiem tyle - dizel w BMW może i owszem ale żaden TDS i 2,0 D 136 KM a mówiąc krótko nie ma jak to 1,9 TDI :thumbup:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...