pawelekm Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Moja prośba o analizę logów statycznych. Z racji, że nie mam kompletnych logów dynamicznych - nie wklejam ich. (no chyba, że mogę .... mam log 003 i 011). Poza tym trudno mi jest wykonać logi dynamiczne automatem ...... Aha, objawy: auto wpada w tryb awaryjny. Dzieje się to losowo. Tak jakbym nie miał turbo. Auto: Passat B5, AJM 115KM, tip-tronic. Log (0 - 001) Log (1 - 000) Log (2 - 013) Log (3 - 007) Log (4 - 003) Log (5 - 018) Log (6 - 023) Log (7 - 004) Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Przepraszam poprawiłem linki.
lukjar7 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 termostat szrot duze korekcje czuć falowanie obr ? kat synchr do korekty egr zarośniety lub przerdzewiała blacha która miała go zaślepić Brak kpl logów
pawelekm Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 Falowania obrotów brak - pod tym względem wszystko OK. Po zdjęciu osłony - EGR uciapany w oleju (do czyszczenia ?) Co brakuje do kompletu logów ? (statycznych) (dynamicznych - fakt nie mam wszystkich, ciężko to wykonać automatem).
lukjar7 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 ze jest uwalony olejem to standard, jesli nikt go nie zaslepiał to do czyszczenia zrob 008 010 011 dyn
pawelekm Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Wklejam log dynamiczny 003 i 011: Log dyn (003 011) Zrobiłem go zanim przeczytałem twój post lukjar7. Log robiony dwa razy - żona siedziała za kierownicą 008 i 010 dorobię dziś - ciężko zmusić małżonkę do pomocy [br]Dopisany: 18 Maj 2011, 06:00_________________________________________________Dodaję logi dynamiczne 008 i 010: log 008 wersja 1 log 008 wersja 2 log 010 wersja 1 log 010 wersja 2 Ciężko było wykonać te logi. Auto w 90% przypadkach robiło mi kick-down..... Musiałem więc przyspieszać "stopniowo". Każdy log zrobiłem dwa razy. Lepiej mi się nie udało. Bardzo proszę o analizę.
przemik Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 paliwa dolane wiadrem, a powietrza strzykawką...
pawelekm Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 Yyyyyy ..... Możecie podpowiedzieć coś jaśniej ? Jaki program ? Co mówią te logi ? (oprócz termostatu do wymiany). Czy coś można powiedzieć na podstawie tych logów, dlaczego auto łapie tryb awaryjny ? ("brak turbo"). Pokazuje mi się taki błąd:
lukjar7 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 auto zostało poddane nieudolnemu "chiptuningowi" Wgraj serię i wróc z kpl logów
pawelekm Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 Nie chipowałem tego auta. Więc zadam może dla was oczywiste pytanie: jak mam wgrać "serię" .... ?
spanky Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Nie chipowałem tego auta. Więc zadam może dla was oczywiste pytanie: jak mam wgrać "serię" .... ? oddac auto osobie ktora sie tym zajmuje ...
pawelekm Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 Z racji, że jestem zielony w tym temacie, proszę tylko o informację ile to może kosztować ? Z reguły firmy podają koszt wgrania jakiegoś softu "tuningowego", a ja chcę wręcz odwrotnie.
przemik Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Zapytaj we wroclawskim dynosofcie... ostatnio slyszalem 150 PLN za wgranie serii.
pawelekm Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 Pytałem w Legnicy - koszt 200 zł. OK. Dziękuję za wszystkie informacje i pomoc. Pozdrawiam !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się