Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Uszczelka pokrywy zaworów ?


lukaseq1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, koledzy powiedzcie mi co sie to porobilo ? mechanik zmienial mi uszczelke i wyglada to teraz tak jak na fotce http://img860.imageshack.us/img860/753/20110510191252.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tu widzę oprócz uszczelki jeszcze silikon

chyba coś nie spasowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem u tego co to robil i mowil ze uszczelka jest ok, dodal ze z erg leci i turbo do regeneracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie wymienił uszczelki tylko dał na nią silikon :) A niektórzy starej daty mechanicy dają nawet na nową uszczelkę silikon :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pod nową uszczelkę dawałem silikon z obu stron. Nie wiem jak w AJM, ale w AFN dekiel zaworów jest z metalu i lubi się odkształcać. Możesz zmieniać uszczelki co tydzień i wraz będzie się pocić, a próba mocniejszego dokręcenia skutkuje urwaniem szpilek. Więc silikon pod uszczelką to nic strasznego. Proponuję dobrze oczyścić głowicę z oleju i obserwować skąd bierze się wyciek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leje z erg ! juz mam dojsc tego auta

Już nie przesadzaj...Cieknący EGR to nie dramat a wręcz norma...potrafią być większe problemy. Wymień EGR lub usuń i bedzie po kłopocie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a możesz mi powiedzieć kolego jakie sa objawy padającego turbo ? moj mechanik twierdzi ze turbo puszcza olej, ja z kolei nie odczuwam żadnych efektów ubocznych , auto ciągnie na każdym biegu, zbiera sie bardzo ladnie, 200 km/h pokaze, dzisiaj go krecilem na kazdym biegu oprocz piatki do konca i nie przeszedł w tryb awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy kończącego się turbo - mocny jego gwizd i dziwny odgłos kiedy wirnik zwalnia i trze o obudowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I daje z rury jak olej puszcza. Poszukaj na forum, lektury na parę wieczorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAK oleju ci nie wyzuca i super smiga to jeszcze nie problem do zmartwien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej mi wyzuca tak jak jest pokazane na pierwszym zdieciu. Sam juz niewiem czy to turbo czy cos innego kurde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co pokazałeś na fotkach to opary dmuchjące z EGRa potem się skraplają i leją w dół po tej części silnika aż po skrzynie, dodatkowo leci prosto na plecionkę która wówczas szybko pada.

Jeśli mechanik zdejmował ci pokrywę zaworów to pod nią jest gruba gumowa uszczelka (wielokrotnego użytku, samej uszczelki ori nie kupisz - występuje tylko z pokrywą i sporo kosztuje), jeśli wycieki ci się powiększyły to doszły wycieki spod uszczelki zaworów - często ciężko ją dobrze ponownie założyć (odpowiednio dokręcić i docisnąć), montuje się ją bez żadnych silkikonów itp.

Zerknij do działu warsztat jak proponuję poradzić dobie z cieknącym EGRem ... umyjesz silnik i jak dalej będzie ciekło to wówczas wina uszczelki i jedziesz reklamować.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=180815.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej mi wyzuca tak jak jest pokazane na pierwszym zdieciu. Sam juz niewiem czy to turbo czy cos innego kurde

Jesli jak na filmiku to turbo pada. Dodatkowo pewnie wali Ci olej w układ dolotowy zbiera sie w EGR i tak sie wydostaje na silnik. Sciagnij rurke co idzie do intercoolera i zobacz czy jest w srodku sporo oleju.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...