lukaseq1 1 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Witam, koledzy powiedzcie mi co sie to porobilo ? mechanik zmienial mi uszczelke i wyglada to teraz tak jak na fotce http://img860.imageshack.us/img860/753/20110510191252.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 ja tu widzę oprócz uszczelki jeszcze silikon chyba coś nie spasowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 a ten olej to nie z egr_u Ci tam leci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Bylem u tego co to robil i mowil ze uszczelka jest ok, dodal ze z erg leci i turbo do regeneracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Może nie wymienił uszczelki tylko dał na nią silikon A niektórzy starej daty mechanicy dają nawet na nową uszczelkę silikon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Dal mi fakture na nia,wiec chyba wymienil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Ja pod nową uszczelkę dawałem silikon z obu stron. Nie wiem jak w AJM, ale w AFN dekiel zaworów jest z metalu i lubi się odkształcać. Możesz zmieniać uszczelki co tydzień i wraz będzie się pocić, a próba mocniejszego dokręcenia skutkuje urwaniem szpilek. Więc silikon pod uszczelką to nic strasznego. Proponuję dobrze oczyścić głowicę z oleju i obserwować skąd bierze się wyciek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 leje z erg ! juz mam dojsc tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herman82 0 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 leje z erg ! juz mam dojsc tego auta Już nie przesadzaj...Cieknący EGR to nie dramat a wręcz norma...potrafią być większe problemy. Wymień EGR lub usuń i bedzie po kłopocie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 a olej w odmnie tez norma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 a olej w odmnie tez norma ? no ba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 a możesz mi powiedzieć kolego jakie sa objawy padającego turbo ? moj mechanik twierdzi ze turbo puszcza olej, ja z kolei nie odczuwam żadnych efektów ubocznych , auto ciągnie na każdym biegu, zbiera sie bardzo ladnie, 200 km/h pokaze, dzisiaj go krecilem na kazdym biegu oprocz piatki do konca i nie przeszedł w tryb awaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba A4 2 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 objawy kończącego się turbo - mocny jego gwizd i dziwny odgłos kiedy wirnik zwalnia i trze o obudowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 I daje z rury jak olej puszcza. Poszukaj na forum, lektury na parę wieczorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 a na jaki kolor kopci ? bo mi na bialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Więc pewnie turbo kończy żywot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIKO80 0 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 JAK oleju ci nie wyzuca i super smiga to jeszcze nie problem do zmartwien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 olej mi wyzuca tak jak jest pokazane na pierwszym zdieciu. Sam juz niewiem czy to turbo czy cos innego kurde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 To co pokazałeś na fotkach to opary dmuchjące z EGRa potem się skraplają i leją w dół po tej części silnika aż po skrzynie, dodatkowo leci prosto na plecionkę która wówczas szybko pada. Jeśli mechanik zdejmował ci pokrywę zaworów to pod nią jest gruba gumowa uszczelka (wielokrotnego użytku, samej uszczelki ori nie kupisz - występuje tylko z pokrywą i sporo kosztuje), jeśli wycieki ci się powiększyły to doszły wycieki spod uszczelki zaworów - często ciężko ją dobrze ponownie założyć (odpowiednio dokręcić i docisnąć), montuje się ją bez żadnych silkikonów itp. Zerknij do działu warsztat jak proponuję poradzić dobie z cieknącym EGRem ... umyjesz silnik i jak dalej będzie ciekło to wówczas wina uszczelki i jedziesz reklamować. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=180815.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsiak 0 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 olej mi wyzuca tak jak jest pokazane na pierwszym zdieciu. Sam juz niewiem czy to turbo czy cos innego kurde Jesli jak na filmiku to turbo pada. Dodatkowo pewnie wali Ci olej w układ dolotowy zbiera sie w EGR i tak sie wydostaje na silnik. Sciagnij rurke co idzie do intercoolera i zobacz czy jest w srodku sporo oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się