darooo Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 17 maja 2010 roku auto kolegi zostało zawirusowane u Aligatora. Turbo AWX, reszta seria. Na blacie 250 tyś km. Olej półsyntetyk Mobila Filtry niedawno Kat siedzi cały Kolega narzeka, że auto nie ma takiego ducha jak kiedyś, jest słabsze jak po chipie. Bardzo proszę, spójrzcie na logi i coś poradźcie Może kat out Statyczne: Log (0 - 018) Log (1 - 023) Log (2 - 000) Log (3 - 013) Log (4 - 007) Log (5 - 004) Log (6 - 003) Log (7 - 001) BS: Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 004) Log (3 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 001) Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011,011,011) - trzy razy raz za razem tak ja drogi było...
lukjar7 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 jaka temp w dolocie ? z logów nie widać nic niepokojącego
darooo Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 jaka temp w dolocie ? Tzn.? Ogólnie auto idzie ładnie jak by porównywać do zwykłego mojego afn ale kolega twierdzi, że to i tak nie jest to. W ostatnim czasie wymieniony N75, odma bo pękła, pierwszy wąż pomiędzy turbiną a wzmocnieniem. Zauważyliśmy, że seryjni icek jest opocony/osyfiały olejem na czarnym plastiku, mniej więcej na łączeniu plastik - aluminium. Wynikało by z tego, że icek bardzo delikatnie jest nie szczelny...? Czy to może być ewentualną przyczyną? W logach widać aby gdzieś doładowanie uciekało? Druga rzecz to autko czasami trzęsie, szczególnie po ostrym pałowaniu, drążek biegów na luzie wychyla się w jedną i drugą 3-5 mm ale wystarczy lekko dodać gazu i jest idealnie. Sprzęgło raczej ok bo po chipie padło i jest nowa ori tarcz.
lukjar7 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 no przeciąg na przepływce jest duży i wygląda to tak że wraz z wzrostem obr rośnie gdy ciśnienie jest w miare stałe a powinno być odwrotnie.
darooo Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 Czyli co, wymieniamy przepływke i jedziemy się przejechać a przy okazji z logować. Tylko którą grupę aby nie robić wszystkich od nowa? Niestety będę się z nim widział dopiero za dwa tygodnie... Chyba, że sam prędzej skombinuje przepłyke...
lukjar7 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 przepływomierz nie jest winny, możliwe że gdzieś włąśnie ucieka ciśnienie
wiraż1610 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Masz nieszczelność w dolocie. Turbo-ic-kolektor ssący. Sprawdź dokładnie wszystkie połączenia na opaskach szczególnie przy ic (zapocenia, widoczny olej , smugi). Przepływka raczej ok. Reszta też ok.
ciahciah Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Zauważyliśmy, że seryjni icek jest opocony/osyfiały olejem na czarnym plastiku, mniej więcej na łączeniu plastik - aluminium. Wynikało by z tego, że icek bardzo delikatnie jest nie szczelny...? Czy to może być ewentualną przyczyną? W logach widać aby gdzieś doładowanie uciekało? to jest ewidentna przyczyna, widać to dobrze w logach
darooo Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 Dzięki, dzięki. Już szukamy icka i pewnie w sobotę będziemy grzebać. Kto się orientuje jak wyciągnąć IC? Bo tutka znaleźć nie mogę a doczytałem się tylko, że trzeba zwalić zderzak bo kierownice powietrza są takie duże.. co jest trochę nam nie na rękę. Da radę tylko od góry ewentualnie od nadkola?
ciahciah Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Zderzak to dwie śruby, chwila roboty, ja ic wyjmowałem przy okazji zwalania całego przodu(chłodnic) no i to też nie jest dużo roboty, a czy da się bez zwalania chłodnic nie próbowałem może wstaw ic od alfy 154 2.5TDI czy jakoś tak, pod czipa wskazana, kto robił czipa i ile to ma koni i Nm?
darooo Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 wstaw ic od alfy 154 2.5TDI czy jakoś tak, pod czipa wskazana, kto robił czipa i ile to ma koni i Nm? Nie lubię ściągać zderzak ze względu na ślizgi. Szerze powiem, że ściągałem/zakładałem zderzak z 10 razy i nadal nie ogarniam. Potrafię trochę przy aucie zrobić ale jak widzę ten zderzak to mnie strzyka. Zakładam z jeden strony i potem mam problemy aby wcisnąć drugi ślizg bo tam jest za mało miejsca aby na tyle cofną zderzak "wgłąb" auta aby prowadzenie w zderzaku minęło łapy ślizgu. Jeśli masz jakieś wskazówki to bardzo chętnie bo w sobotę będę robił tak 4 razy a tutek na forum nic mi nie rozjaśnia sprawy. Chip u Aligatora (pierwsza linijka pierwszego postu ) Icek z Alfy podchodzi w seryjne miejsce? Mieści się? Czytałem gdzie temat o icku alfy i chyba się tak łatwo nie mieści... Wynik: 145 km 310 Nm Moment spuszczony był ze względu na słabe sprzęgło które w sumie i tak chwile później padało
IDUAL Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Kolego mi jak trzepało drążkiem na postoju i po przegazuwie przestawało okazało sie że plecionka się rozsypała. A co do mocy to faktycznie ma troszke mniej niż napisałeś bo po logach widze że rozpędza sie jak moja a ja mam około 120HP i 300NM.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się