Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

No wiesz. Nie mam interesu w tym, żeby ściemniać.

Zresztą jak przeszukasz ten watek, to gdzieś znajdziesz moje posty, jak rezałem tempomat, i że musiałem dokupić tylko manetkę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

gdzie mozna sprawdzic kod kierownicy przed dolozeniem tempomatu?

w adresie 16- koło kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem zakładałem dziś tempomat zmieniłem moduł pod kierownicą z 8E0 953 549 F na 8E0 953 549 Q kodowanie w 16-Steering Wheel przebiegło bez problemu wpisałem kod 00042 jest ok

natomiast kodowanie 03-ABS Brakes już nie, wpisywałem kod jaki miałem wcześniej na module z F czyli 04255 ale nie przyjmuje tego kodu i nie mogę skalibrować czujnika skrętu kierownicy (G85) w [Meas. Blocks - 08]

Kanał 005 pole 1 mam stałą wartość 2,5 nie zmiennie od obracania kierownicy na poprzednim module wartość się zmieniała wraz z obrotem kierownicy i w Basic Settings - 04 Group 001 mam error, do tego świecą wszystkie kontrolki od hamulców i ESP

proszę o pomoc jeśli ktoś wie jak to zakodować i skalibrować ewentualnie niedrogi meches w okolicach Krakowa

pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc

Ps. niechcący włączyłem zapłon przy wypiętej poduszce i teraz się świeci do kompletu kontrolek :) czy można VAG skasować ten błąd do VAG 311 wyżuca mi ostrzeżenie o możliwości uszkodzenia sterownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

ostatnio pomagałem z tym problemem koledze Ukasz699 wię już nie dzisiaj ale jutro ogarniemy temat :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam udało mi się zakodować sterownik wczoraj byłem trochę zmęczony i musiałem coś pochrzanić :gwizdanie:

Logowanie miałem 09555 a kodowanie 04255 resztę jak na początku wątku musiałem tylko przełożyć kierownice o 1 ząbek bo nie mogłem uzyskać 00 przy kalibracji kierownicy

dziękuje wszystkim za pomoc jak by co to służę pomocą pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od jakiegoś czasu "chodzi mi po głowie" pomysł zamontowania tempomatu w moim aucie.

Posiadam kierownicę multifunkcyjną 8E0 419 091 BH z modułem 8E0 953 549 N, oraz pełną obsługę FIS. Z informacji uzyskanych na tym forum wiem już, że w moim przypadku wystarczy samo dołożenie manetki i kodowanie VAGiem.

I tu mam małą zagwozdkę - w ETKA doszukałem się, że do auta takiego jak moje używano 2 typów manetek:

8E0 953 521 D (od 12/00 do 03/03)

4E0 953 521 (od 04/03 do 12/04)

Jako, że mój samochód jest z 05/2004, czy znaczy to, że mogę zastosować u siebie tylko manetkę 4E0 953 521, czy może ta wczesniejsza też podejdzie?

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam z informacji które ja posiadam powinna podejść, końcówka kodu nie robi chyba różnicy ale poczekaj na pewniejsze potwierdzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 99,9% jest to bez znaczenia, jak dobrze pamiętam to ja u siebie dokładałem bez literki na końcu i działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Koledzy potrzebuje pomocy ! Jestem wtrakcie montowania tempomatu

Posiadam kierownice wielofunkcyjną montaż miał być prosty owszem zamontowałem manetkę

łatwo poszło ,ale okazało się, ze wyskoczył błąd 00895

Powiedziano mi w sewisie ,ze potrzebuję jakiegoś przewodu który przesyła sygnał

przewód mam ale nie wiem gdzie go mam wpiąć proszę o jakąś podpowiedz

Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Koledzy potrzebuje pomocy ! Jestem wtrakcie montowania tempomatu

Posiadam kierownice wielofunkcyjną montaż miał być prosty owszem zamontowałem manetkę

łatwo poszło ,ale okazało się, ze wyskoczył błąd 00895

Powiedziano mi w sewisie ,ze potrzebuję jakiegoś przewodu który przesyła sygnał

przewód mam ale nie wiem gdzie go mam wpiąć proszę o jakąś podpowiedz

Z góry dziękuję

coś mi się wydaje, że manetka uwalona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Ok dzięki ,tak wlasnie było okazałó sie ,ze jest uwalona manetka , a z tym kabelkiem to gosciowi sie pomyliło z a6

pozdro

miłego użytkowania :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

mam klopot ze skalibrowaniem g85.Otoz podczas jazdy zalacza sie esp.(teraz jezdze na wylaczonym).

Zamontowalem tempomat fis i dziala.zalozylem caly komplet manetek z modulem od b7 , tasma zostala stara 8e0953541c bo od b7 (4e0953541)niepasuje bo sa inne wtyczki do airbaga.

Na vag-com przy jezdzie na wprost kat skretu kierownicy wynosi -15 ,-25stopni(raczej kolo zera powinno byc?) . jak przestawie kierownice o ta roznice to bedzie krzywo.czy przez to nie mozna skalibrowac g85?czy tasma moze byc uszkodzona albo inna trzeba? (ide zaraz ta kierownice przestawic na zero ,zobaczymy czy pomoze)Dzieki z gory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak zakładałem tempomat też nie mogłem skalibrować G85 po przestawieniu o 1 ząbek wszystko było oki i dało się skalibrować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja bez problemu skalibrowałem u siebie mając trochę krzywo kierownice (dopiero na 3 dzień poprawiłem)

najważniejsze jest to żeby koła mieć ustawione prosto a kierownica może być krzywo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziala.na poczatku jak krecilem kierownica to w vagu nie zmienialy sie stopnie i byl blad (no voltage supply) ale odpalilem samochod ruszylem 2 metry i zadzialalo.ustawilem kola na wprost zdjalem kierownice ustawilem tasme na zero st. i tak zalozylem kierownice.kierownica nie jest prosto moze o jakies 3 zabki przestawiona ( cos sie w tej tasmie przestawilo czy co).to wszystko bez airbaga robilem.malo brakowalo abym druga tasme kupil :embarrassed:.jakby ktos chcial mam tasme do b7 na zbyciu.dzieki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj skonczylem montaz tempomatu- wszysko działa ok ale...

czy na fisie powinna sie wyswietlac aktualnie ustawiona prędkość, tak jak np w passacie?

Jeśli tak to co mogłem pomylić przy kodowaniu. Niby jest ok nie ma błędów a przy włączonym tempomacie wyświetla się tylko zielona ikonka. Mam pełego fisa w kolorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj skonczylem montaz tempomatu- wszysko działa ok ale...

czy na fisie powinna sie wyswietlac aktualnie ustawiona prędkość, tak jak np w passacie?

Jeśli tak to co mogłem pomylić przy kodowaniu. Niby jest ok nie ma błędów a przy włączonym tempomacie wyświetla się tylko zielona ikonka. Mam pełego fisa w kolorze.

jak jest zielona ikonka to jest ok, nie bedzie Ci wyswietlalo ustawionej predkosci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...