kazuyaet Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Witam Właśnie jestem po zamontowaniu manetki od tempomatu i nie moge poradzić sobie z kodowaniem: Najpierw wchodze w kanał 16 wciskam przyciskrecode i wpisuje w mym przypadku 00041 Do it nastepnie adaptation 81 i wpisuje 00111 test i save i W 03-abs Pojawiły mi sie jak wszyscy piszą błedy 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent Swiecą mi sie trzy kontrolki ABS ESP i od hamulców i na wyświetlaczu od kompa też hamulce Niestety nie moge ich usunąć JA robie tak w 03-ABS wciskam przycisk Login i wpisuje w mym przypadku 09555 nastepnie wciskam odrazu Recode i wpisuje 04255 Nactepnie: Wchodze w [Fault Codes - 02] iwychodze [, Go Back] krece kierownica w lewo potem w prawo nastepnie: Wchodze do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) u mnie pokazuje 2,5 wciskam [ Go Back] Wciskamprzycisk [Login - 11] Wpissuje 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] I mam nadal błedy [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Prosze o pomoc co robie żle Błedy jak były tak są i teraz nie działa FIS może przez te błedy albo przyuczenie Vin nie działa A i jeszcze jedno przy przyuczeniu vin cyframi 00111 robie test a potem save w górnym okienku wyskakuje Bus not OK A w 03 ABS soft coding nie zapamietuje mi 04255 po ponownym wejsciu na moduł jest 00000[br]Dopisany: 01 Lipiec 2009, 14:45_________________________________________________I jeszcze jedno Posiadam silnik AVB i mam mniejsze tarcze niż 130 to niepowinnem mieć czasem o 6 = C54 (PR-1LZ) czyli wtedy 09655[br]Dopisany: 01 Lipiec 2009, 15:22_________________________________________________JUż zrobione wystarczyło zmienić Wiec u mnie było kolejno 09655 i 04155
wladca_pierscieni Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 ja już po montażu teraz mała kawka :> i zabieram się za kodowanie zobaczymy jak mi to pójdzie może wasze propozycje do silnika AZL i nie za bardzo kumam z tymi hamulcami koła w orginale miałem chyba 15" [br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 17:50_________________________________________________no i niestety niepowodzenie ABS poszło bez problemów centralny modół d*pa
alex181266 Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 ja już po montażu teraz mała kawka :> i zabieram się za kodowanie zobaczymy jak mi to pójdzie może wasze propozycje do silnika AZL i nie za bardzo kumam z tymi hamulcami koła w orginale miałem chyba 15" [br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 17:50_________________________________________________no i niestety niepowodzenie ABS poszło bez problemów centralny modół pupa czy już wszystko śmiga jak należy :>
wladca_pierscieni Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 ja już po montażu teraz mała kawka :> i zabieram się za kodowanie zobaczymy jak mi to pójdzie może wasze propozycje do silnika AZL i nie za bardzo kumam z tymi hamulcami koła w orginale miałem chyba 15" [br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 17:50_________________________________________________no i niestety niepowodzenie ABS poszło bez problemów centralny modół pupa czy już wszystko śmiga jak należy :> alex181266 wielkie dzięki za pomoc sam bym nie poradził sobie z tym wszystko śmiga fis tempomat troszke dałem d*py z manetką do spryskiwaczy jest od sedana i niedziała tylna wycieraczka jeszcze czujnik płynu spryskiwaczy oczywiście HID'y też wrzuciło ale to już nie problem jutro montuje PIONEER AVIC-F900BT
Placek Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 3 pytania: Czy jeżeli mam B6 2003r i kierownicę 3 ramienną sportową oraz prawą manetkę z obsługą fis - to mogę wnioskować że mam moduł który obsługuję multifunkcje i tempomat z distroniciem ?? Czy jeżłei taki moduł faktycznie mam to mogę zamontować kierownicę multi od B7 oraz tempomat z B7 (ten z distoniciem)? Pozdrawiam
Maniek Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 3 pytania: Czy jeżeli mam B6 2003r i kierownicę 3 ramienną sportową oraz prawą manetkę z obsługą fis - to mogę wnioskować że mam moduł który obsługuję multifunkcje i tempomat z distroniciem ?? Czy jeżłei taki moduł faktycznie mam to mogę zamontować kierownicę multi od B7 oraz tempomat z B7 (ten z distoniciem)? Pozdrawiam To ze masz fis nie koniecznie musi oznaczac ze masz modul obslugujacy multi kiere-najlepiej sprawdz VAGiem jaka masz literke na koncu w module. Jesli chcesz zalozyc multikiere od B7 to modul Q lub R, tasma pod multi (12 pinow) od B7. Inaczej nie bedzie dzialalo.
Mario Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 3 pytania: Czy jeżeli mam B6 2003r i kierownicę 3 ramienną sportową oraz prawą manetkę z obsługą fis - to mogę wnioskować że mam moduł który obsługuję multifunkcje i tempomat z distroniciem ?? Czy jeżłei taki moduł faktycznie mam to mogę zamontować kierownicę multi od B7 oraz tempomat z B7 (ten z distoniciem)? Pozdrawiam IMHO żeby tempomat z distronicem działał, to musisz mieć distronic, a jeśli nie masz tempomatu z distronicem, to nie masz dostronica Jakby co, to mam moduł Q i manetkę tempo bez distronica
boberek Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 3 pytania: Czy jeżeli mam B6 2003r i kierownicę 3 ramienną sportową oraz prawą manetkę z obsługą fis - to mogę wnioskować że mam moduł który obsługuję multifunkcje i tempomat z distroniciem ?? Czy jeżłei taki moduł faktycznie mam to mogę zamontować kierownicę multi od B7 oraz tempomat z B7 (ten z distoniciem)? Pozdrawiam nie masz napewno odpowiedniego modułu do kierownicy B7 kierownica z B7 chodzi tylko z modułem z B7 czyly Q lub R jest to dobitnie napisane w tematach na temat wymiany modułu oraz wymiana kierownicy dlaczego ty wszystko komplikujesz ?? tempomat z distronicem nie bedzie działał napewno bo nie masz pewnie parktronika przód wiec wybij sobie to z głowy Tłumaczyłem Ci na spocie co ci jest potrzebne zeby to wszytsko działało !!!!!!!!!!!!!!! wiec nadal nie wiem czego ty nie rozumiesz ??
Mario Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 odrobinę cierpliowści... nie każdy wszystkich wyreza
Placek Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 W jakiej grupie VAg znajdę informację o numerze modułu??
Bieniek Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Jesli masz problemy z VAgiem to odkrec gorna obudowe(2 srubki) i odczytasz bezposrednio z modulu.
Placek Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Nie mam problemów tylko jeszcze go nie używałem a chciał bym wiedzieć w której grupie szukać
Mario Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Nie mam problemów tylko jeszcze go nie używałem a chciał bym wiedzieć w której grupie szukać 16 steering wheel
kociu_22 Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Hej Ma ktos do oddania moduł + manetke w dobrych pieniadzach do B6 ????? bo na alledrogo to ciezko od jakiegos czasu .... pozdrawiam Łukasz
kazuyaet Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Witam Wcześniej było pisane, że jest potrzebna śrubka torx 2,5x2,6x43,5, potrzebne są dwie numer katalogowy N 909 068 01. Cena 1,5 zł za dwie.
Placek Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Moduł Q i manetkę tempo już mam teraz reszta gratów do instalacji kiery multi z B7 w mojej B6: Z tego co wyczytałem od początku wątku potrzebuję: 1.Taśmę AirBaga 12PIN - końcówka A lub B - rozumiem że jest to taśma typowa dla B&. 2. Kabelki ale już się zamotałem - jakie , najlepiej numery i warianty bo kupie zły i będzie wymienianie:( 3. Jakiś modulik w kierownicy?? czy on nie jest razem z kierownicą ? Pozdrawiam i dzięki za pomoc. Piter nie denerwuj się - laik jestem:)
Maniek Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Moduł Q i manetkę tempo już mam teraz reszta gratów do instalacji kiery multi z B7 w mojej B6: Z tego co wyczytałem od początku wątku potrzebuję: 1.Taśmę AirBaga 12PIN - końcówka A lub B - rozumiem że jest to taśma typowa dla B&. 2. Kabelki ale już się zamotałem - jakie , najlepiej numery i warianty bo kupie zły i będzie wymienianie:( 3. Jakiś modulik w kierownicy?? czy on nie jest razem z kierownicą ? Pozdrawiam i dzięki za pomoc. Piter nie denerwuj się - laik jestem:) - tasma koniecznie od B7 12 Pinów - kabelkow nie potrzeba tylko kostke "zolta" (nr czesci znajdziesz w watku dotyczacym wymiany kierownicy w B6), jedynie beda potrzebne kabelki do polaczenia poduszki z kiera, ale zakladam ze kupujesz/kupiles komplet i powinny juz byc, - moduliku tez nie potrzeba bo zakladasz kiere z B7 i poduszke tez z B7 (gdybys wkladal kiere od B6 multi to wtedy musi byc modulik)
grybel1982 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 http://allegro.pl/item708981243_modul_kata_skretu_kierownicy_8e0_953_549_n.html może komuś sie przyda !! dodaje tu bo nie mogę dodać w sprzedam
bialas23 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Jeśli ktoś szuka mam na zbyciu moduł + przełącznik kompletny z tempomatem http://www.allegro.pl/item712202019_przelacznik_zespolony_audi_a4_b6_tempomat_8e0.html
Rekomendowane odpowiedzi