antonio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 czy na fisie powinna sie wyswietlac aktualnie ustawiona prędkość, tak jak np w passacie? nie, nie ma czegoś takiego
jendker Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 witam ja dzis od rana walcze z tym modem i mam kilka problemow: 1.Nie jestem pewien co do kodowania kiery, tak wyglada: Uploaded with ImageShack.us czy powinienem ja kodowac jako multi+radio+telefon+glos? czy tylko multi +radio? nie mam podlaczonego rnse i bluta w tej chwili edit: pomoze mim ktos z rozpoznaniem tej kiery? edit: ogarnalem sprawe ABS teraz tylko sprawa lewego klawisza w kierownicy - nie dziala
lemak Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 PAnowie Czy żeby sprawdzić jaki mam modół, konieczny jest demontaż kierownicy czy samą osłonę kolumny da się zdjąć |?
antonio Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 nie, kierownicy nie trzeba ściągać - wystarczy odkręcić osłonę ( na dole 2 śrubki) i odchylić do góry ale najprościej sprawdzić Vagiem
lemak Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Dzięki , vaga nie posiadam wiec jeżeli moduł nie będzie musiał być wymieniany to będę potrzebował "życzliwego kolegi " z niezbyt odległego kraju do pomocy
domin79 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 ....w razie co to wpadaj pomontujemy ten tempomat
lemak Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Poważnie w razie czego można by było skorzystać z pmocy [br]Dopisany: 21 Czerwiec 2010, 09:40_________________________________________________To może znasz/masz, tempomat + osłonę kierownicy czarną
tolek85 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 No i ja decyduję się na tempo + FIS Właśnie przyszła zabawka: Numery, które widzę, to: Podkowa: 8E0 953 549 L Manetka tempo: 8E0 953 521 D Manetka FIS: 8E0 953 503 B I oczywiście kilka pytań. Czy to już wszystko, jeżeli chodzi o części, czy muszę jeszcze coś dokupić? Jak już to zmienię, to poza tym, że nie będzie ESP, ABS, to kierunki będą wszystkie działać? I spryskiwacze? No i ostatnie pytanie, najważniejsze, jako, że nie mam VAGa to piszę z prośbą, czy jest ktoś w stanie mi pomóc przeprogramować kompa? Na terenie śląska. Dojadę na miejsce, wszystko będzie już przygotowane (przykręcony zestaw) tylko zaprogramować. Proszę o odpowiedź, oraz pomoc.
-maniana- Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 no i ja dzisiaj stałem się posiadaczem pełnego kompa i tempomaciku
boseron Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 no i ja dzisiaj stałem się posiadaczem pełnego kompa i tempomaciku
tolek85 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 maniana, sam odblokowałeś komputer, albo skorzystałeś z pomocy forumowiczów?
-maniana- Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 maniana, sam odblokowałeś komputer, albo skorzystałeś z pomocy forumowiczów? przeczytałem konkretnie przygotowane info z wątku i robota poszła bez problemowo No i ja decyduję się na tempo + FIS I oczywiście kilka pytań. Czy to już wszystko, jeżeli chodzi o części, czy muszę jeszcze coś dokupić? Jak już to zmienię, to poza tym, że nie będzie ESP, ABS, to kierunki będą wszystkie działać? I spryskiwacze? Proszę o odpowiedź, oraz pomoc. kierunki i wycieraczki będą działać bez problemu ABS do kodowania...
tolek85 Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 No i ja już jestem po swapie manetki, dziękówa dla Siemiana za poświęcony czas i pomoc. Jeszcze pod wyrżnięcie pójdzie osłona dolna kolumny kier. zrobie fotostory jak mi to wyjdzie. I jeszcze podłączenie czujnika spryskiwaczów, bo mi się świeci
gudi Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Witam wszystkich. Po przeczytaniu instrukcji postanowiłem również zamontować tempomat. Kupiłem moduł kiery z literką Q wraz z manetką tempomatu, manetkę do pełnego FISa już miałem. Sam montaż poszedł bez większych problemów jak również po kodowaniu udało się pousuwać wszystkie błędy. Niestety tempomat nadal nie działa. Pierwszy problem pojawił się przy adaptacji w grupie 16 - Steering wheel. W grupie 81 nie udało się zapisać wartości 00111 - BUS ERROR (czy jakoś tak) Oczywiście wykonałem aktywację tempomatu w 01- Engene jednak po tym pokazały się następujące błędy: 2 Faults Found: 18097 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Elect. Load Controller P1689 - 35-10 - - - Intermittent 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 35-10 - - - Intermittent Dodam jeszcze, że w sterowniku 16 - Steering wheel tempomat działa i przesuwając go w różne pozycje w VAGu pojawiają się odpowiadające danemu położeniu funkcje. Czujniki sprzęgła i hamulca również sprawdziłem VAGiem i wskazania były jak najbardziej poprawne... Próbowałem ponownie przechodzić całą procedurę ale za każdym razem efekt był dokładnie taki sam. Ja niestety jestem zielony w temacie, gdyż mam ten samochód od niedawna. Dlatego też zwracam się do Was koledzy o pomoc.... ;(
antonio Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 gudi napisz w czym te błędy są (silnik czy co)
antonio Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 dziwna sprawa skoro masz wszystko git zakodowane manetka ori z ASO czy nówka podróbka?
gudi Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Nówka, raczej odpowiednik oryginału Z resztą kupowana od kolegi czaki22
Rekomendowane odpowiedzi