dadis82 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Witam. Zauważyłem ostatnio drgania w budzie na biegu jałowym. Nie występują one cały czas. Występuje drganie (dodam że nie towarzyszą temu zjawisku żadne dźwięki z silnika. Silnik pracuje bez zarzutu), trwa ono 1-2 sekundy, potem kilkanaście sekund jest wszystko ok, potem znowu delikatne, aczkolwiek wyczuwalne drganie itd... Komputer nie wykazuje żadnych błędów.
krupskim Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Chyba pompki trochę niedomagają. Sposobem doraźnym jest wlanie jakiegoś specyfiku do czyszczenia wtryskiwaczy , są takie do pompowtryskow. Spróbuj , niewiele tracisz . Musisz wyjeździc co najmniej jeden zbiornik albo lepiej dwa, żeby zobaczyć czy jest efekt.
MarianekZg Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Chyba pompki trochę niedomagają. Sposobem doraźnym jest wlanie jakiegoś specyfiku do czyszczenia wtryskiwaczy , są takie do pompowtryskow. Spróbuj , niewiele tracisz . Musisz wyjeździc co najmniej jeden zbiornik albo lepiej dwa, żeby zobaczyć czy jest efekt. kolego masz może jakiś konkretny specyfik na myśli - tzn coś dobrego :?: :?: też ostatnio miewam takie drgania :confused4: ewentualnie u mnie jeszcze może być wina dwumasy bo z tego co czytałem to też może być powodem drgań
krupskim Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Ja lałem Liquid Moly / nie wiem czy dobrze napisalem/ - pomogło , ale po 20 tys i tak wymieniłem pompki. Czytałem ze STP tez jest dobry na te bóle .
A4_Dominik_WAW Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Zrób logi statyczne w grupie 13 i zobaczysz jaki jest stan pompek.
Procek27 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Powiedz kolego czy te drgania przenosza sie na układ kierowniczy i skrzynie? czy wzrastaja wraz z rozgrzaniem silnika i obrotami?
dadis82 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 Kolego te drgania nie przenoszą się na układ kierowniczy ani na skrzynie. Wydaje mi się, że wzrastają wraz z rozgrzaniem silnika, z tym że lekkie dotknięcie pedału gazu a co za tym idzie nawet delikatny wzrost obrotów i objawy drgania znikają. A może wpływ ma na to walnięty czujnik temperatury płynu chłodzącego, bo takowy też mam do wymiany (pokazuje 90 stopni, a za chwile potrafi opaść na "dół") Sam już nie wiem co to może być... Pomóżcie
A4_Dominik_WAW Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 ,,Zrób logi statyczne w grupie 13 i zobaczysz jaki jest stan pompek,, Zobacz błędy w silniku czy masz błąd czujnika G2 czy w liczniku G62. Bo jeżeli G62 to nie ma to żadnego wpływu na pracę silnika. Jeżeli G2 to leć do sklepu i go wymień czyli kup cały czujnik G62 w którym są czujniki G2 i G62.
Dranek Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Witam. Mam również ten sam problem z drganiami. Ok. 2 tygodnie temu wlałem STP na cały bak i trochę drgania ustały. Docelowo chcę je wyciągnąć, przeczyścić i wymienić uszczelki. U mnie bipy na trzecim pompowtrysku odbiegają od trzech pozostałych ( u mnie -19, - 15, -50, -13 ). Także zrób logi i będzie wszystko jasne.
dadis82 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 Siemanko. Powiedz kolego czy te drgania się tylko zmniejszyły, czy zniknęły całkowicie po zalaniu STP? Trochę poczytałem na forum o podobnych problemach i postanowiłem, że na początek zaleję środek na małe czyszczonko wtrysków itp...- Diesel Spülung Liqui Moly 2666 http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-2098-Dodatek-do-diesla-Diesel-Spulung-Liqui-Moly-2666-Opakowanie-0-5L-.html Zacznę od tego a jak nie pomoże to będę kombinował dalej... Czy używał może ktoś już ten środek i może coś więcej o nim powiedzieć? Pozdrawiam Forumowiczów...
krupskim Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 JA stosowałem środek tej firmy Liqui Moly ale specjalny do pompowtrysków . Efekt był widoczny a właściwie odczuwalny , chodził silnik równiej.
Dranek Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Siemanko. Powiedz kolego czy te drgania się tylko zmniejszyły, czy zniknęły całkowicie po zalaniu STP? U mnie drgania się zmniejszyły, ale zauważalnie. Teraz są ledwo odczuwalne, ale dalej są. Może przed planowanym wyciągnięciem wytrysku zaleję jeszcze preparat Liqui Moly jak znowu będę tankował do pełna. Dużo osób go chwali...[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 20:13_________________________________________________Tak jak pisałem wcześniej, zastosowałem preparat Ligui Moli za pomocą urządzenia Jet Clean. Korekcję się poprawiły ale i tak silnik dalej drga... Wydaję mi się, że 3 pompowtrysk odstaję od pozostałych i to jego wina. Przed czyszczeniem miał korekcję na poziomie ok. -1,5 bez obciążenia teraz ok.-0.7 ( proszę o opinie fachowców) Zauważyłem, iż po włączeniu klimy drgania ustają, ponieważ zwiększa się dawka podawanego paliwa. Można to doskonale zaobserwować po logu gr001 : od 27.75 sek do 131.74 sek włączyłem klimę na maxa dawka się zwiększyła i drgań nie było. http://vaglog.rtnet.pl/dranek1_46326.html - gr. 001, 013, 023 statyczne Co to może oznaczać? Rozglądać się już za używanym pompowtryskiem, czy może zastosować zestaw naprawczy pompowtrysku o nr 038198051c?
arek1s Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Witam. Zauważyłem ostatnio drgania w budzie na biegu jałowym. Nie występują one cały czas. Występuje drganie (dodam że nie towarzyszą temu zjawisku żadne dźwięki z silnika. Silnik pracuje bez zarzutu), trwa ono 1-2 sekundy, potem kilkanaście sekund jest wszystko ok, potem znowu delikatne, aczkolwiek wyczuwalne drganie itd... Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Miałem podobnie. Problemy z uruchamianiem i delikatne, nieregularne drgania całego samochodu na biegu jałowym, zwłaszcza przy rozgrzanym silniku i chwilę po tym jak silnik schodził z wyższych obrotów na jałowe, np po normalnej jeździe i zatrzymaniu na światłach. Po wymianie uszczelnień pompowtryskiwaczy drgania ustały i samochód pali na dotyk, jak dawniej.
songo Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 u mnie było to samo dokładnie tak jak opisujesz przez jakieś 3 lata bo jeszcze jak teściu miał tę audi to też sie tak działo i powiem ci szczerze że nic z tym nie robiłem a samo to zniknęło. jedynym takim przełomowym momentem kiedy to ustało to była zmiana rozrządu i wszystkich filtrów bo właśnie od tego momentu te drgania na postoju całkowicie zniknęły a choć tak jak mówię nic pod tym kątem nie działałem
dadis82 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 Witam. Mam pytanko. Jakie występują w aucie objawy jeśli jest np. źle ustawiony kąt synchronizacji wałka rozrządu. Mogą występować drgania lub autko gorzej odpala na zimnym? Pozdrawiam
A4_Dominik_WAW Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Witam. Mam pytanko. Jakie występują w aucie objawy jeśli jest np. źle ustawiony kąt synchronizacji wałka rozrządu. Mogą występować drgania lub autko gorzej odpala na zimnym? Pozdrawiam Jeżeli kąt jest źle ustawiony to ogólnie mogą być problemy z odpalaniem i na pewno lekkie podszarpywanie na jałowym. O jakim odchyleniu mówimy ? Bo jeżeli jest to 0,6 to nie ma wpływu ale jeżeli 2< to już mogą być problemy.
dadis82 Opublikowano 17 Października 2011 Autor Opublikowano 17 Października 2011 Nie wiem co jest tego przyczyną, ale u mnie nie ważne czy latem czy zimą auto jak jest zimne to zaraz po odpaleniu tak dziwnie i niezbyt równo chodzi tak przez ok 5-10 sek (troszkę przy tym zatrzęsie budą) Potem jest wszystko ok. Świece są ok. Może ktoś ma jakieś pomysły Pozdrawiam
kubas777 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Witam mam taki sam problem z drganiem jak się auto zagrzeje i dam na jałowy to czasem odczuwam lekkie drganie i kołysanie autem.strasznie to wkurza.Byłem na kompie jeszcze jak na złość wtedy autko chodziło idealnie heh ,no i nic nie pokazało tylko błąd czujnika temperatury płynu chłodniczego.dziś go wymieniłem jutro jadę w dalsza drogę to zobaczę efekty.a i dodam kolejne objawy czasem ciężko mi ruszyć z miejsca nieraz muszę dać obroty do 2tys.bo inaczej zduszę masakra, i przy jeździe jak spuszczę nogę z gazu i zaraz dodam to auto się jakby zadławi czepnie i jedzie dalej.byłem u paru gości i nikt nie wie co mu jest. wtryski ok, choć 1 trochę jakby w gorszej kondycji.mam go dopiero 4 miechy a już mam go dość, ale niewolno się poddawać muszę znaleźć ten ból.
michail55 Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 rozwiazales problem z drganiami?? bo mam podobnie jak ty
Biszczan Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Witam. Mam pytanko. Jakie występują w aucie objawy jeśli jest np. źle ustawiony kąt synchronizacji wałka rozrządu. Mogą występować drgania lub autko gorzej odpala na zimnym? Pozdrawiam Jeżeli kąt jest źle ustawiony to ogólnie mogą być problemy z odpalaniem i na pewno lekkie podszarpywanie na jałowym. O jakim odchyleniu mówimy ? Bo jeżeli jest to 0,6 to nie ma wpływu ale jeżeli 2< to już mogą być problemy. Powiem wam, że dopóki nie miałem VAGa nie wiedziałem jaki mam kąt synchronizacji i okazało się, że wynosił -6.6/ -7.1 , a autko odpalało bez najmniejszego kłopotu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się