Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Log przepływki do oceny. Wielka prośba o pomoc.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czekaj bo czegos nie rozumiem, zawsze jest tak ze pompa tloczy wiecej a regulator zbija o ok 0,5 bara.

tak tak oczywiscie masz racje

powinno spasc do okolo 3.5

Opublikowano

Mam jeszcze jedno pytanie: w jakim momencie powinien zadziałać ten regulator?? Czy to jest coś podobnego w wyglądzie jak egr (z wężykiem podciśnienia??)?? Mam wakuometr wyskalowany od 0 - 5 barów więc chyba sam to sprawdzę... :cool1:

Opublikowano

Jeszcze jedno: w błędach silnika mam: spalanie stukowe na czujniku G66. Czy to ciśnienie może być tego powodem??

Opublikowano

Jeszcze jedno: w błędach silnika mam: spalanie stukowe na czujniku G66. Czy to ciśnienie może być tego powodem??

podaj dokladny kod bledu

Opublikowano

Najczęściej jest tylko:

16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low

P0332 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

2 razy zauważyłem też:

16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low

P0327 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Opublikowano

Najczęściej jest tylko:

16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low

P0332 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

2 razy zauważyłem też:

16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low

P0327 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

kurde od razu trzeba bylo od tego zaczac, pompe zostaw w spokoju

oba bledy wpywaja na utrate mocy w aucie

jesli chodzi o 16716 i 16711 to

1.sprawdz cz czujnik jest przykrecony prawidlowo tzn. z sila 20Nm

2.sprawdz kable tego czujnika czy nie sa przetarte

3.czy nie ma zwarcia do masy

4.jesli nic z tych rzeczy wymiana czujnika

jesli chodzi o

Opublikowano

20 Nm????

czyli jakby delikatnie ręką przyciągnąć??

Zobaczę co pokaże dymo i się odezwę!!

Dzięki!!

20Nm nie przykrecisz reka gwarantuje ci:)

Opublikowano

hehe - faktycznie pomieszałem...:) wieczorkiem zajrzę!!:)

Który to jest G66 a który G61?? Chodzi mi o kolor wtyczki...

UPDATE:

G66 - zielony

G61 - niebieski

Opublikowano

hehe - faktycznie pomieszałem...:) wieczorkiem zajrzę!!:)

Który to jest G66 a który G61?? Chodzi mi o kolor wtyczki...

chyba zielony i niebieski ale ktory jest ktory to nie wiem

Opublikowano

Ja pierdziele - Chłopaki ma ktoś pomysł jak podejść do sprawdzenia dynamometrem siły dokręcenia tych czujników?? Na moje to trzeba by zwalić ssący i odkręcić termostat?? :thumbdown: :doh1: I jeszcze mam jedno pytanie - jeden czujnik jest za termostatem - a drugi?? Możecie mi to sprawdzić w ETCE?? :cool1:

Opublikowano

Ja pierdziele - Chłopaki ma ktoś pomysł jak podejść do sprawdzenia dynamometrem siły dokręcenia tych czujników?? Na moje to trzeba by zwalić ssący i odkręcić termostat?? :thumbdown: :doh1: I jeszcze mam jedno pytanie - jeden czujnik jest za termostatem - a drugi?? Możecie mi to sprawdzić w ETCE?? :cool1:

nie da sie jakiejs przedluzki zrobic?

Opublikowano

kurde tylko jak na dynamometr przedłużkę założyć... Myślę czy nie kupić obu czujników i nie oddać gdzieś do mechaniora na wymianę... Z drugiej strony jeśli to tylko zła siła dokręcenia czujnika to szkoda kasy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...