Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] ASO mówi że musi rzucać silnikiem i nic z tym nie zrobią


zarowka79

Rekomendowane odpowiedzi

koło, kompletne sprzęgło i robota ponad 4 000,00, tak mi wycenili w serwisie VW w gdyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak podejrzewam, że to dwumas, ale to moja skromna opinia.

Przy zakupie się z tym liczyłem.

Znacie jakiegoś mechaniora z Warszawy, kto to dobrze robi.

Nie koniecznie tanio, tylko żebym miał pewność, że oddaję auto w dobre ręce.

Może ktoś wykonał już taką operację?

A tak na marginesie to jakie macie przebiegi w swoich furkach u mnie jest 132 000.

:notworthy: Może oddamy pare furek w jedno miejsce to będzie taniej!!!! :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak podejrzewam, że to dwumas, ale to moja skromna opinia.

Przy zakupie się z tym liczyłem.

Znacie jakiegoś mechaniora z Warszawy, kto to dobrze robi.

Jest ich troche.

Diagtronik, Przasnyska, podobno niezly jest tez Myśliński Serwis w Piastowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam najwiekszy przebieg 164 000 :naughty:

A czy przy wymianie dwumasa trzeba wymieniac sprzeglo?? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba, można wymienić samą dwumasę, sprzęgło jeśli jest dobre to można zostawić, z drugiej strony stan okładzin i docisku ocenisz dopiero jak będzie rozebrane, a wtedy trochę późno aby szukać i czekać z tydzień na zamówienie :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie części zamkną się do 2 000 PLN (SACHS), a drugie tyle za robociznę ? Trochę dużo.

Nie mam zaufania do SACHS'a.

Przy 200 000 Km zmieniłem sprzęgło na SACHS'a w swoim Golfie 1.6 B i po 100 000 km po normalnym użytkowaniu

musiałem robić wszystko od początku.

Ma już przebieg 350 tyś km i śmiga dalej.

więc SACHS czy LUK ???

Właśnie wysłałem maila go gościa i będę wiedział całkowity koszt części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie wymienisz sprzeglo z dwumasem za sporo nizsza kwote.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc SACHS czy LUK ???

jednej i drugiej firmy ida na pierwszy montaz.

kazda daje 24 miesiace gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakiś propozycje?

Wcześniej naprawiałem swój samochód sam.

Liczyłem się z kosztami napraw, ale nie wiem gdzie uderzyć w okolicach Warszawy.

Podalem Ci juz wyzej kilka propozycji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dostanie taniej, do 1,9 tdi, 2,5 tdi na pewno, niestety do 2.0 tdi jest to sporo drożej, w servisie VW o ile dobrze pamiętam dwumas 1800, tarcza z dociskiem 1600 i jeszcze łożysko oporowe 300? nie pamiętam dokładnie. znalazłem gościa z okolic Krakowa hurtownik który miał dwumas sachsa za 1300 natomiast sprzęgła nie mógł zdobyć, zresztą popatrzcie na allegro, praktycznie do wszystkich silników są i to stosunkowo tanio, do 2.0 TDI 140 PS silnik BLB jeszcze nie spotkałem a obserwuję od dawna

:hi::thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc mamy już wrzesień - silnik dalej skacze :) chyba już się przyzwycziłem - podsumowując:

1. wtryski wymienione

2. dwumas wymieniony - stary leży i rdzewieje - ale nie ma żadnej różnicy po wymianie.

Przyjrzałem się innej dolegliwości - co około 3000 - 4000 km muszę dolać ze 100 - 200 ml oleju.

- musashi chyba miał rację - czytałem coś o takim małym - czymś coś w stylu imbusa w pompie olejowej , brzmiało to groźnie - oczywiście audi nie potwierdza że takowa usterka jest na liście częstych - pononoć to coś kosztuje kilkadziesiąt złotch a potrafi przyczynić się do zatarcia silnika. Autorem był jakiś lekarz medycyny.

Był bardzo przejęty i pisał to jako przestroga dla innych.

Powiedzcie kto się może podjąć takiej wnikliwej diagnizy gdzie i za ile, ale prosze nie mówcie mi nic o ASO bo tam pracują ludzie, którzy jeśli nie widzą żadnych błędów w logach to twierdzą, że wszystko jest OK.

aktualny przebieg to 170k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt z zabierakiem (imbusem) napedzajacym pompe oleju sa jaja, najdziwniejsze ze pomimo zmian konstrukcyjnych w 2006 roku, jego pozostawili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to powiem kto wreszcie się przyczynił do usunięcia usterki i w jaki sposób.

Więc wymieniłem kompletny rozrząd u speca od skody :) ma serwis na strzegomskiej we Wrocławiu (koordynaty w google maps 51.112159,16.964633) - polecam - wymiana rozrządu bez ściągania zderzaka, wszystko na ori częściach. Potem pojechałem do dynosoft'u Wrocław i tam Miras wymodził programik, który jak na tę chwilę usuną podskoki silnika. :tongue4: i nie tylko :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podam inną dobrą radę: wymienić silnik na taki bez wałków wyrównoważających np. BKD :)

Działa na 100% - testowałem na sobie :decayed:

Może nieco droższe rozwiązanie, ale pomaga jeszcze przy kilku innych upierdliwych dolegliwościach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...