Musashi Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 eee łukasz to że ASO czegos nie robi to o niczym nie swiadczy. jak strzela gafe, to i tak nikt nie udowodni ze to ich wina. gwarancji udzielaja tylko na to co naprawiaja. wiec jak wymienia filtr. nie odpowietrza, i przytra pompe to przeciez od razu nie padnie. zwyczajnie czas jej bezwarayjnej eksploatacji skroci o np 10.000km. wiec co im tam zalezy. tym bardziej, ze moze bedzie dodatkowa robota za jakis czas. procedura sewrisowa wyglada tak, może sie komus przyda: – Podłączyć przewod zasilajacy pompe paliwa do prawego zacisku cokołu bezpiecznika -S228-. ( uruchamiamy pompe niezaleznie od stacyjki) Zacisnąć przewód powrotnego obiegu paliwa między filtrem paliwa a zbiornikiem paliwa oraz między filtrem paliwa a pompą wtryskową za pomocą klamry do węży. – Odłączyć przewód przelewowy oleju -3- prowadzący do dysz wtryskowych prawego rzędu cylindrów na pompie wtryskowej. – Podłączyć odpowiedni przezroczysty wąż -1- do wolnego króćca węża pompy wtryskowej i poprowadzić go poprzez złącze redukcyjne -2- do zbiornika (np. kanistra). – Nacisnąć i przytrzymać przełącznik zdalnego sterowania do momentu, aż z węża zacznie wydostawać się paliwo bez pęcherzyków. – Podłączyć przewód przelewowy oleju z powrotem do pompy wtryskowej. – Usunąć klamry do węży z przewodu powrotnego obiegu paliwa. WskazówkaPrzy pierwszym uruchomieniu po odpowietrzeniu należy wysterować pompę paliwa w zbiorniku paliwa za pomocą zdalnego sterowania, ponieważ sterownik silnika wyłącza pompę w określonych warunkach pracy. – Nacisnąć przełącznik zdalnego sterowania i jednocześnie uruchamiać rozrusznik aż do uruchomienia silnika. Próba uruchomienia silnika nie może trwać dłużej niż 15 sekund. Jeżeli silnik nie uruchamia się, należy powtórzyć odpowietrzanie. – Przytrzymać przełącznik zdalnego sterowania po uruchomieniu silnika wciśnięty jeszcze przez ok. 30 sekund. – Następnie wyłączyć silnik i odłączyć zdalne sterowanie. – Włożyć z powrotem bezpiecznik w uchwyt bezpieczników -S228- (gniazdo 28). – Uruchomić ponownie silnik i przeprowadzić oględziny układu paliwowego pod względem szczelności. – Pozostawić pracujący silnik bez obciążenia na biegu jałowym przez co najmniej 5 minut (w celu pełnego odpowietrzenia układu paliwowego). zaleta tej metody jest ze napelniamy uklad i pozbywamy sie max ilosci powietrza nie uruchamiajac rozrucznika a wiec i pompy wtryskowej [br]Dopisany: 16 Styczeń 2008, 15:56 _________________________________________________no tak, nie ma jak mowic ludziom o allegro, a samemu kupowac u importera
Sleev Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2008 Panowie a co powiecia na środki czyszczące do silnika? http://allegro.pl/item295846473_liqui_moly_oczyszczacz_do_plukania_silnika_hit.html http://allegro.pl/item292106905_motul_engine_clean_0_3l.html i na ceramizery? http://allegro.pl/item295846370_liqui_moly_ceratec_ochrona_silnika_na_50000_km.html http://allegro.pl/item294736022_ceramizer_zabezpiecza_silnik_na_70_000_km_f_vat.html Dodam tylko że będę lał Motula i nie wiem co było wcześniej ale napewno nie jakieś szczoszki tylko w miarę dobry olej.[br]Dopisany: 16 Styczeń 2008, 18:53 _________________________________________________Bardzo bym prosił o dopisanie się w tym wątku :> Bo na czyszczenie silnika to chyba się zdecydowałem i tak myślę czy nie kupić tego liqui moly do czyszczenia plus cerateca też od liqui... Wkońcu to dobra firma to może jednak coś to da. Proszę o odp bo najpoźniej jureo muszę to ustrojstwo zamówićżeby mieć na piątek u siebie. Pozdrawiam! PS. Przeczytałem pdf'a o olejach z faq o olejach do tdi i płukanie wydaje mi się słuszne (jeżeli ktoś zna powody dla ktorych tego nie robi proszę powiedzieć) a ceramizer - kurde jak niczego nie zepsuje to można nalać. jeszcze jedno pytanie bo oleju mam nalać 5,3-5,4 l do AKE. Ceratec ma 300ml i trzeba to lać do ciepłego oleju. Więc jak naleję 5l oleju i pojeżdze żeby tylko go zagrzać i doleję tego specjału to będzie 5,3 tylko cvzy przy grzaniu nic nie stanie się... Pozatym jak mam oleju na max to mogę wlać czyszczacz? też 300ml. To się leje na 15 minut i zostawia na małych obrotach. Proszę o odp... Stawiam następne
pre_pl Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 trochę zaczyna się robić bajzel... wymiana oleju, odpowietrzanie pompy, wymiana filtra paliwa, teraz jeszcze coś Ja rozumiem, że chcesz żeby Ci pomóc, ale pomyśl o innych - potem ktoś nie znajdzie wielu cennych informacji wrzuconych tu do jednego wora Proponuję zamknąć temat, bo myślę że się wyczerpał
Sleev Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2008 Pre to już ostatnie pytanie a ktoś kto będzie chciał się dowiedzieć n/t olejów i serwisu u siebie będzie miał też info dotyczące specyfików. Obiecuję że to już ostatnie pytania Pytam bo poszukałem po necie i na forum opla i bmw pozytywnie się wypowiadają zwłaszacza o preparacie xeramic. Ale ja kupię chyba to liqui moly. Proszę jeszcze o opinie i tematu nie będę już ciągnął
Musashi Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Sleev ale pytaj pytaj do woli od tego forum. ale załóż nowy wątek, albo podczep się jeżeli taka tematyka była
lukaszr Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Co by nie było dalszych dyskusji, bo rzeczywiście ogrom się robi, a najgorsze jest to, że informacje zaczynają się powtarzać, bo prawie wszystko można było znaleźć na forum. Zamykam.
Rekomendowane odpowiedzi