damianito4 0 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Siema wszystkim mam takie pytanie czy wymieniał ktoś z was drążek kierowniczy a nie końcówke drażka i czy odrazu trzeba dwa wymienic? dzieki. Pozdrawiam. [mod] Nazywaj poprawnie tematy !! - ze względu na twój staż poprawiłem wątek.. ~Nosfer[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Wymieniasz tylko ten, który musisz, nie trzeba obu, potem tylko zbieżność ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianito4 0 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 ok spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczmar13 2 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 bez odpowiednich narzędzi będzie ciężko :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Rozumiem że magla nie trzeba wyjmować ? Może ktoś praktykował nie dawno i coś pamięta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Rozumiem że magla nie trzeba wyjmować ? Może ktoś praktykował nie dawno i coś pamięta ? nie do tego nie trzeba magla wyciągać. podnosisz auto, odkręcasz końcówkę drążka, skręcasz kierownicą aby mieć lepsze dojście do drążka, ściągasz osłonę na drążku i go odkręcasz, to by było w skrócie tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan-Paluch 1 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Odświeżę temat:wink: a za co dokładnie trzeba odkręcać ten drążek kierowniczy żeby nie obracał się w kółko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 ja zawsze jak jest do wymiany to zaspawuje na przeglubie kulowym i odkrecam zero problemow:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 ja zawsze jak jest do wymiany to zaspawuje na przeglubie kulowym i odkrecam zero problemow:decayed: a nowy jak dokręcasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Panowie przecież na drążku jest zrobiona tak jakby łeb śruby sześciokątnej (bodajże klucz 34 albo francuza) i bez problemu to idzie przykręcić i odkręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 zrobilem sobie klucz zeby wymienic drazek bez kanalu klucz 34 wygiety w 90stopni i bez problemu odkrecasz i dokrecasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się