Jarol 3 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Witam, Przedstawiam wykres A4 B6 z silnikiem 1,9 AWX po modyfikacji - do oceny. http://images41.fotosik.pl/868/f1908686aba28439med.jpg[/img] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Ładny wynik szczególnie przy takiej temp a co tam z gratów masz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Co tam siedzi pod maska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Co tam siedzi pod maska? no napisałem 1,9 AWX chyba ze pytasz o zmiany?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi78 1 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Zmian to tam pewnie nie brakuje pochwal się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 No troszkę pozmieniałem : -Wymiana turbosprężarki na KKK z BRD -Wymiana pompek na AL -DP 2,5" brak kata -Montaż FMIC-a -Wywalenie EGRa -Wymiana sprzęgła na 240mm z BRD -Wymiana skrzyni na 6 biegową o ozanczeniu HCK z BRD -Program by Aligator -Wymiana hamulców przednich na 320x30mm -Wymiana hamulców tylnych na 288x12mm -Zmiana zawieszenia na s-line - 20mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian A4 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Jak na takie graty to nie za mało??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 wynik jak w seryjnym BRD po sofcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Jak na takie graty to nie za mało??? jakby zapodal gt22 to by moglo byc znacznie wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retrikal 1 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 no bardzo fajne kreski... to jest korekta czy 'pierwsze' strojenie, bo nie pamiętam już co tam u Ciebie było po ostatnich naszych rozmowach? gdzie robiłeś DP 2,5" ? chyba będę się musiał w końcu ogarnąć z tymi pompkami, bo masz dokładnie to samo co u mnie, a wynik Nm trochę lepszy tylko masakra z tym wstawaniem turbo... do moich 1800 obrotów to jeszcze daleko... :gwizdanie: :gwizdanie: -Wymiana hamulców przednich na 320x30mm -Wymiana hamulców tylnych na 288x12mm -Zmiana zawieszenia na s-line - 20mm a to ile dodaje koników :naughty: <żart of course> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 no bardzo fajne kreski... to jest korekta czy 'pierwsze' strojenie, bo nie pamiętam już co tam u Ciebie było po ostatnich naszych rozmowach? gdzie robiłeś DP 2,5" ? To jest korekta po zmianie sprzęgła, wczesniej moment miedzy 2 a 3 tyś obr był ograniczony ze wzgledu na słabe seryjne sprzęgło. DP robiłem w MGmotorsport -Wymiana hamulców przednich na 320x30mm -Wymiana hamulców tylnych na 288x12mm -Zmiana zawieszenia na s-line - 20mm a to ile dodaje koników :naughty: <żart of course> To sprawia że przód jest w dalszy ciagu cały bo gdyby nie te mody to już kilka razy bym go troszke skrócił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retrikal 1 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 no właśnie tak mi też coś świtało, że to nie pierwszy wykresik od Ciebie kurde, kolejna już A4 B6 na setupie z BRD, która od Aliego wyjeżdża ze spaśnym niutonem... Dano ma 420Nm, tyle, że jeszcze bez coolera więc w ciepłe dni batory jak się patrzy, ale wynik też zacny... To sprawia że przód jest w dalszy ciagu cały bo gdyby nie te mody to już kilka razy bym go troszke skrócił :naughty nie Ty jeden :gwizdanie: mogę zapytać ile zapłaciłeś w MG za tego DP? odp może być na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj85 3 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Ładny wynik przy temperaturze ponizej zera pewnie by bylo ponad 200 Niech mi ktos wytlumaczy czemu Jarol ma 430nm a np. PIXI i pare innych co maja kolo 200ps maja moment okolo 405nm ? Co za to odpowiada ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reikeb 88 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Nie jest źle, powiedział bym że nawet zacny wynik 430Nm momentu musi fajnie latać już ale tez sporo pomodzone taki w miare bezpieczny program pewnie ale jak dla mnie szacun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Gratuluję wyniku po konkretnych modach. Fajna moc - wcześnie dostępna, no i moment tez:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusektdi 0 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Gratulacje za wynik + gratki z wytrwalość w modach ($$$) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Ładny wynik przy temperaturze ponizej zera pewnie by bylo ponad 200 Niech mi ktos wytlumaczy czemu Jarol ma 430nm a np. PIXI i pare innych co maja kolo 200ps maja moment okolo 405nm ? Co za to odpowiada ? bo PIXI ma zostawiona stara skrzynie i sprzegła a jaro wsadzil wieksze sprzegła wraz ze skrzynia od BRD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 A sprzęgło w BRD nie jest takie same jak w AVFie? PIXI ma AVFa więc sprzęgło wytrzymuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 A sprzęgło w BRD nie jest takie same jak w AVFie? PIXI ma AVFa więc sprzęgło wytrzymuje. Sporzęgło w BRD jest mocniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Patrząc na serie AVF vs BRD widac który musi mieć mocniejsze przeniesienie napędu. Ile turbinka dmucha jeżeli można zapytać? 1.6 czy więcej? Masz jakies dalsze plany co do mechaniki czy to koniec:)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się