Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wykres 1,9 AWX po lekkiej modyfikacji


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

Co tam siedzi pod maska?

no napisałem 1,9 AWX :naughty: chyba ze pytasz o zmiany??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No troszkę pozmieniałem :) :

-Wymiana turbosprężarki na KKK z BRD

-Wymiana pompek na AL

-DP 2,5" brak kata

-Montaż FMIC-a

-Wywalenie EGRa

-Wymiana sprzęgła na 240mm z BRD

-Wymiana skrzyni na 6 biegową o ozanczeniu HCK z BRD

-Program by Aligator

-Wymiana hamulców przednich na 320x30mm

-Wymiana hamulców tylnych na 288x12mm

-Zmiana zawieszenia na s-line - 20mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bardzo fajne kreski... to jest korekta czy 'pierwsze' strojenie, bo nie pamiętam już co tam u Ciebie było po ostatnich naszych rozmowach?

gdzie robiłeś DP 2,5" ?

chyba będę się musiał w końcu ogarnąć z tymi pompkami, bo masz dokładnie to samo co u mnie, a wynik Nm trochę lepszy :good:

tylko masakra z tym wstawaniem turbo... do moich 1800 obrotów to jeszcze daleko... :gwizdanie: :gwizdanie:

-Wymiana hamulców przednich na 320x30mm

-Wymiana hamulców tylnych na 288x12mm

-Zmiana zawieszenia na s-line - 20mm

a to ile dodaje koników :naughty: :naughty: :naughty: <żart of course>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bardzo fajne kreski... to jest korekta czy 'pierwsze' strojenie, bo nie pamiętam już co tam u Ciebie było po ostatnich naszych rozmowach?

gdzie robiłeś DP 2,5" ?

To jest korekta po zmianie sprzęgła, wczesniej moment miedzy 2 a 3 tyś obr był ograniczony ze wzgledu na słabe seryjne sprzęgło.

DP robiłem w MGmotorsport

-Wymiana hamulców przednich na 320x30mm

-Wymiana hamulców tylnych na 288x12mm

-Zmiana zawieszenia na s-line - 20mm

a to ile dodaje koników :naughty: :naughty: :naughty: <żart of course>

To sprawia że przód jest w dalszy ciagu cały :kox: bo gdyby nie te mody to już kilka razy bym go troszke skrócił :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tak mi też coś świtało, że to nie pierwszy wykresik od Ciebie :D

kurde, kolejna już A4 B6 na setupie z BRD, która od Aliego wyjeżdża ze spaśnym niutonem... Dano ma 420Nm, tyle, że jeszcze bez coolera więc w ciepłe dni batory jak się patrzy, ale wynik też zacny...

To sprawia że przód jest w dalszy ciagu cały :kox: bo gdyby nie te mody to już kilka razy bym go troszke skrócił :naughty

nie Ty jeden :gwizdanie: :good:

mogę zapytać ile zapłaciłeś w MG za tego DP? odp może być na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny wynik :naughty: przy temperaturze ponizej zera pewnie by bylo ponad 200 :kox:

Niech mi ktos wytlumaczy czemu Jarol ma 430nm a np. PIXI i pare innych co maja kolo 200ps maja moment okolo 405nm ? Co za to odpowiada ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest źle, powiedział bym że nawet zacny wynik :D 430Nm momentu musi fajnie latać już :D ale tez sporo pomodzone ;) taki w miare bezpieczny program pewnie ale jak dla mnie szacun :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję wyniku po konkretnych modach.

Fajna moc - wcześnie dostępna, no i moment tez:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje za wynik + gratki z wytrwalość w modach ($$$) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny wynik :naughty: przy temperaturze ponizej zera pewnie by bylo ponad 200 :kox:

Niech mi ktos wytlumaczy czemu Jarol ma 430nm a np. PIXI i pare innych co maja kolo 200ps maja moment okolo 405nm ? Co za to odpowiada ? :mysli:

bo PIXI ma zostawiona stara skrzynie i sprzegła a jaro wsadzil wieksze sprzegła wraz ze skrzynia od BRD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprzęgło w BRD nie jest takie same jak w AVFie? PIXI ma AVFa więc sprzęgło wytrzymuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprzęgło w BRD nie jest takie same jak w AVFie? PIXI ma AVFa więc sprzęgło wytrzymuje.

Sporzęgło w BRD jest mocniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na serie AVF vs BRD widac który musi mieć mocniejsze przeniesienie napędu. Ile turbinka dmucha jeżeli można zapytać? 1.6 czy więcej? Masz jakies dalsze plany co do mechaniki czy to koniec:)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...