domin Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Witam, wrzucam komplet logów, prośba do Was o zerknięcie czy wszystko gra. Autko ma przed sobą do przejechania 1500km w jedną stronę i z powrotem i chciałbym aby mnie nie zawiodło podczas drogi. Błędów brak, w międzyczasie zostało wymienione sprzęgło oraz wiatrak od klimy. Dynamiczne były robione na 3 biegu. STATYCZNE Log (23 - 000) Log (24 - 001) Log (25 - 003) Log (26 - 004) Log (27 - 007) Log (28 - 013) BS Log (29 - 000) Log (30 - 003) Log (31 - 004) Log (33 - 011) DYNAMICZNE Log (34 - 000) Log (35 - 001) Log (36 - 003) Log (37 - 004) Log (38 - 008) Log (39 - 010) Log (40 - 011)
pgt Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Nie czułeś, że dynamiczne są w trybie awaryjnym? Przecież to jechało gorzej niż SDI...
domin Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Nie czułeś, że dynamiczne są w trybie awaryjnym? Przecież to jechało gorzej niż SDI... Wg mnie normalnie chula chyba, że w momencie robienia logów ale jako pasażer z lapem na kolanach nic nie odczułem
vauxhall95 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 dobry autobus miejski i mozesz miec problemy.Logi do poprawy
ciahciah Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 oprócz zrobienia logów nie w trybie awaryjnym poczytaj bo to masz do zrobienia: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku-6665/ po każdym logu dynamicznym gaś silnik i dopiero rób kolejnego loga tym sposobem przynajmniej my coś ujrzymy bo skoro ty nie zauważyłeś że jedziesz w awaryjnym to lepiej gaś auto:)
domin Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Wczoraj przepędziłem go na 3 biegu i tak pomiędzy 3,5 a 4tys. przestał ciągnąć i po tym zaczął słabo jechać ale to do momentu ponownego uruchomienia silnika. Czy przyczyną może być uwalone vacuum? W wolnej chwili zrobię i zapodam dynamiczne tak jak napisaliście za każdym logiem gasząc silnik
maciucha512 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Tak jak pisano wcześniej możliwe, że kierownica turbo jest zasyfiona. Powyżej 3 tyś obr turbo daje za duże ciśnienie i wóz wchodzi w tryb awaryjny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się