gjwp Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Witam Poczytałem na forum o rodzajach płynów i mam problem Przy dolewaniu płynu sprawdzałem jego kolor, wyszlo że żółty i taki dokupiłem (FEBI) Teraz czytam i wychodzi że mineralny to zielony, jak to jest? uzupełnij profil
slaweq Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Mineralny-zielony Syntetyczny -czerwony
YATES Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Nie zawsze . Ja mam czerwony Mobil - mineralny.
slaweq Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 A ja miałem na mysli płyny zalecane przez producenta lub Febi a te z tego co wiem to są takich kolorów jak wyżej napisałem http://www.allegro.pl/item298169840_plyn_do_wspomagania_febi_vw_skoda_seat.html http://www.allegro.pl/item298352366_plyn_do_wspomagania_febi_audi_vw_seat_skoda.html
adadur Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 gjwp jeżeli jeszcze nie dolałeś tego płynu co kupiłeś to podjeć do ASO i poproś o dolanie tyle ile ci brakuje zapłacisz za każdą wlaną 100ml płynu - będzie to zielony G 004 000 M2 1l kosztuje 40-42zl
gjwp Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2008 do aso to raczej nie da rady, za daleko jutro bede wymienial na świeży w mechanik sprawdzał w jakiejs tam knidze i mówił że żółty Febi jest okay
adadur Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 ASO może być Skody Seata VW lub Audi jeden pies. A żółty FEBI jaki ma numer? Powienien być zielony!
adadur Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 No to dziwne bo powienien być FEBI 06161 odpowiednik G 004 000 M2 Polecam sprawdzić tutaj: http://www.febi.com/ PO pokeśleniu rodzaju i typu auta następny wybór to ostania pozycja z listy "części zgodne z DIN i inne" Zdaje się że ten co ty podajesz nadaje się do aut Audi przed A4 czyli B4, B3 itp
gjwp Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2008 Taki miałem zalany widać ktoś przede mną (jakiś szwajcar coś namieszał) skoro i tak mam wymieniać to zamienię z powrotem na zielony, czyli febi 06161[br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 12:29 _________________________________________________Na wlewie mam napisane G 002 000 czyli odpowiednik febi 6162[br]Dopisany: 24 Styczeń 2008, 09:47 _________________________________________________Na wlewie mam napisane G 002 000 czyli odpowiednik febi 6162 O co ztym biega?
pre_pl Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=19688.0
Wihajster Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Witam Poczytałem na forum o rodzajach płynów i mam problem Przy dolewaniu płynu sprawdzałem jego kolor, wyszlo że żółty i taki dokupiłem (FEBI) Teraz czytam i wychodzi że mineralny to zielony, jak to jest? mysle ze juz pora zamknac te wywody i zbedne pisanie na temat plynu.zalej zielonym mineralem i po sprawie. ps.plynu nie miales żółtego jak twierdzisz tylko zielony czesto zmienia sie w żółto- podobny podczas pracy i tyle.
adadur Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 A no widzisz Piotruś też nieświadomie wprowadzasz w błąd. Jestem kategorycznym zwolenikiem stosowania w ukladzie wspomagania fabrycznego płynu - 15zł różnicy to nie majątek. Wszyscy w modelu B5 mają napisane na zborniczku G 002 000 TYLKO MINERALNY. Ale jak zapytasz w ASO o ten olej to powiedzą ci że już go nie produkują i zalecają wlewać G 004 000 M2 a ten jest odpowiednikiem FEBI 06161 i oba są syntetyczne. Co do zmiany koloru oczywiście zgadzam się w 100%, tak jest że zielony staje się bursztynowy.
pre_pl Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 ale Adam, to że sprzedają nowy syntetyczny, oznacz że nalezy go wlać do auta ?
adadur Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Tak stosować G 004 000 M2. W uzupełnieniu informacja handlowa z 2006 roku: http://www2.moto-profil.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=167&Itemid=2
Piterex Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 No tak - tylko ja wcześniej miałem zalany syntetyk (nie Febi) i na maksymalnym skręcie kierownicy wyła pompa wspomagania. Teraz zalałem Febi mineralny i jest cichutko.
pre_pl Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Tak stosować G 004 000 M2. ale gdzie tak jest napisane... Jakaś broszurka Audi, biletyn techniczny.
adadur Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Tak stosować G 004 000 M2. ale gdzie tak jest napisane... Jakaś broszurka Audi, biletyn techniczny. 3 serwisy tak mówią tzn VW Skoda i Audi.
nosek Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Witajcie,jestem tu nowy.Od niedawna posiadam sprowadzone audi a4 1.6 ADP (95) i mam chyba ten sam problem ,musze dolać płyn do wspomagania a gdy pytam w sklepach to odpowiadaja ze nie maja go do a4 z 95r.ale z tego co piszecie moge wnioskowac że płyn ktury jest u mnie w kolorze żółtym to tak naprawde jest o innym kolorze i że moge wlać febi 06161 zielony.mechanik powiedział mi abym wlał żółty ATF. ale raczej takiego nie ma w sklepach.czy mogli byście mi doradzić co dolać. Czy moze lepiej zlać stary a wlać jakiś inny.Z góry dziękuje za pomoc.
slaweq Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Czy moze lepiej zlać stary a wlać jakiś inny.Z góry dziękuje za pomoc. Ja bym tak właśnie zrobił..., wymiana płynu to żadna filozofia i chyba lepiej to zrobić niz dolewać i mieszać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się