23mike Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 :evil:mam pytanie do was drodzy klubowicze poniewaz mam dylemat co wybrac 1.8t czy 2.0SE. jakie sa najwieksze bolaczki . Co do spalania to nie istotne dla mnie bo litr wiecej czy mniej to zadna oszczednosc a nie robie przebiegow wiekszych niz 1000km miesiecznie.Interesuja mnie usterki. Czy wystepuja jakies problemy z turbina i czy owe silniki sa na paskach czy lancuszkach(sory za glupie pytanie ) . Licze na wasza pomoc dzieki
Onkel Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Poczytaj forum to skarbnica wiedzy i odpowiedzi na Twoje pytania. Wszystko zależy jak użytkowane bylo auto przez poprzedniego właściciela i jak będzie przez Ciebie. Po małym przejrzeniu dowiesz się, że 2.0 ALT maja problem ze spalaniem oleju. 1.8T to dobry stary 1.8T i narazie nie zauważyłem u siebie problemów w pracy motoru. Choć jeśli nie będziesz dbał o turbine to też się rozleci i może wyrzadzic wile innych szkód. Pozdrawiam
itor Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 :evil:mam pytanie do was drodzy klubowicze poniewaz mam dylemat co wybrac 1.8t czy 2.0SE. jakie sa najwieksze bolaczki . Co do spalania to nie istotne dla mnie bo litr wiecej czy mniej to zadna oszczednosc a nie robie przebiegow wiekszych niz 1000km miesiecznie.Interesuja mnie usterki. Czy wystepuja jakies problemy z turbina i czy owe silniki sa na paskach czy lancuszkach(sory za glupie pytanie ) . Licze na wasza pomoc dzieki mam ALT i jestem bardzo zadowolony z tego motoru, jednak gdybym mial wybor to wzialbym 1.8T i z czasem go zawirusowal Pozdrawiam
Onkel Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 No własnie zależy jak kto trafił na ALT lub już ktoś sobie srobił moda opisanego na forum czyli poprawił fabryke
domjenick Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 ja tez się "podepnę" do tej rozmowy-2,0-niezły silniczek-130 koni lub FSI 150-więc tyle samo,co 1,8T np AVJ-do codziennej jazdy-wystarczy,ale dla fana tuningu silnika-niestety 2,0 zaskakujących efektów nie da...i teraz 1,8T-widomo,co można z tym silnikiem zrobić-program,graty i około 200 koni jest,ale jakimś kosztem,bo silniki kręcone mają swoją wadę-co jakiś czas się coś psuje,ale każde auto co jakiś czas nawala... osobiście,mając do wyboru kręcone 1,8T,a wolnossaczka-wybrałbym 3,0 V6 i 220 koni-tyle można wydusić z 1,8T na K04,więc osiągi podobne,ale wolnossak cec**je brak turbodziury,no i sam dźwięk V6...
itor Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 No własnie zależy jak kto trafił na ALT lub już ktoś sobie srobił moda opisanego na forum czyli poprawił fabryke tu nawet nie chodzi juz o olej ten silnik pomimo 130KM jest bardzo zwawy i ogolnie nie stwarza wiekszych problemow, jednak to tylko 130 ja tez się "podepnę" do tej rozmowy-2,0-niezły silniczek-130 koni lub FSI 150-więc tyle samo,co 1,8T np AVJ-do codziennej jazdy-wystarczy,ale dla fana tuningu silnika-niestety 2,0 zaskakujących efektów nie da...i teraz 1,8T-widomo,co można z tym silnikiem zrobić-program,graty i około 200 koni jest,ale jakimś kosztem,bo silniki kręcone mają swoją wadę-co jakiś czas się coś psuje,ale każde auto co jakiś czas nawala... osobiście,mając do wyboru kręcone 1,8T,a wolnossaczka-wybrałbym 3,0 V6 i 220 koni-tyle można wydusić z 1,8T na K04,więc osiągi podobne,ale wolnossak cec**je brak turbodziury,no i sam dźwięk V6... TAK MADREGO TO I MILO POSLUCHAC...
Dev Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 bierz 1.8T i w Q chociaz w Angoli nie ma za duzo sniegu :decayed:
Onkel Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Ja przy zakupie myslałem o 2.0 i tylko o tym. Bałem się tylko tego pobierania oleju. Pojechałem rekreacyjnie obejrzeć 1.8T. Wyposażenie miała nie takie złe więc się skusiłem. I teraz jestem zadowolony. Wcześniej miałem same audi ale silnik max 1.6 Więc dla mnie 1.8T jest jak "jaszczomb" ulicy Dbam o turbo jak potrafię i myslę, że będzie dobrze. Z czasem mały wirus i
tomaszstn Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Co prawda ja mam w budzie B5 ale nie mogę narzekać na 1.8T. Świetny silnik i na pewno z dołu będzie lepiej się zbierał niż bez turbo. Ja polecam, ale każdy może polecać Ci co ma. Poczytaj trochę forum i będziesz wiedział więcej. W sumie to pewnie jak trafisz dobry egzemplarz to bez różnicy który kupisz a będziesz zadowolony.
Rafal-L Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Mialem 2.0 Alt oleju bral malo, teraz mam 1.8T BFB i niemam co porownywac, Wolnossak jest jak zółw w porownaniu do królika
Dev Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Wolnossak jest jak zółw raczej slimak :decayed:
Łukasz 23 Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=132654.0 Kup sobie coś takiego a będziesz zadowolony
Rafal-L Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Nie zależnie jaka wersje 1.8t nawet 150 konna zawsze będzie to lepsze rozwiązanie niż wolnossak 2.0 ALT. Pisze to z doświadczenia.
Zaleczeq Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Nie zależnie jaka wersje 1.8t nawet 150 konna zawsze będzie to lepsze rozwiązanie niż wolnossak 2.0 ALT. Pisze to z doświadczenia. no racja ja jezdziłem 2.0 ALT a pozniej wsiadłem do 1.8T BFB to roznica jest spora no i zawsze mozna zawirusowac i pod 200 kucy bedzie
23mike Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Opublikowano 26 Maja 2011 a jak tam z awaryjnoscia turbiny chlopaki ... a z tym 2.0 to oprocz oleju raczej wiekszych problemow nie ma sie co spodziewac ??
itor Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 a jak tam z awaryjnoscia turbiny chlopaki ... a z tym 2.0 to oprocz oleju raczej wiekszych problemow nie ma sie co spodziewac ?? nie ma zadnych problemow z tym silnikiem poza tym co juz napisano o oleju
grzes1150 Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Co za temat :gwizdanie: to chyba logiczne że każdy wybrał by 1.8T 2.0 to muł a pali tyle samo co 1.8T Kiedyś słyszałem że 1.8T są "kuloodporne" czyli trudne do zajechania
23mike Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Opublikowano 26 Maja 2011 grzes1150 temat jak na nowicjusza przystalo . dopiero sie przymierzam do zakupu pierwszego audi stad te pytanie.A co do tyrbiny to nie ma z nia zadnych problemow??
domjenick Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 A co do tyrbiny to nie ma z nia zadnych problemow?? jak jezdzisz normalnie-to nic się z nią nie stanie,ale jeśli zamierzasz się pokazaćco jakiś czas na światłach z dymiącymi oponami-no to trzeba będzie na nia bardziej uważać
23mike Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Opublikowano 26 Maja 2011 a co sadzicie o 2.0FSI dalej ten sam problem z braniem oleju czy juz chlopaki z audi problem poprawili ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się