Miki4321 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Witam, Niedawno mialem taka akcje: wjezdzalem pod strome wzniesienie na 4 biegu. Nagle obroty spadly do okolo tysiaca, auto nie reagowalo na gaz i wogle stracilo moc. Zredukowalem do 3 , ale dalej to samo, 2 - to samo. Dopiero jak sie zatrzymalem i wrzucilem 1 udalo sie ruszyc potem ciagnalem na 2 do konca wzniesienia. Pozniej po plaskim nie bylo problemow. Nie mam doswiadczenia w jezdzie po gorach - to jest normalne zachowanie czy jakis przewod /uszczelka mi strzelil?
pastaldo Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 szczerze powiedziawszy to dziwne zachowanie ale tez mi sie coś takiego zdarzyło ale to może ze 2 razy. i nie wiem czym to spowodowane było
Miki4321 Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Opublikowano 25 Maja 2011 I potem juz nie miales problemow? Zadnych nieszczelnych przewodow czy uszczelek?
kubson Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Kiedyś sie spotkałem z czymś takim, że jak tak nagle stracił moc to się nastawnik zawiesił czy coś takiego..[br]Dopisany: 25 Maj 2011, 16:55_________________________________________________Jeśli to on to błąd powinien wyskoczyć na vagu
yanosho Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 dziwna sprawa z tym zachowaniem pod górkę zobacz jakie błędy wyjdą na vag-u bo ciekawy temat z taka awarią
SkOs Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 ta i jak bedziesz logi robic to zrob pare dynamicznych przy podjezdzie pod gorke jak Ci chwyci
alf Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Miałem dwa razy podobnie. Raz zatkany filtr i na wzniesieniach zwalniał. Dostawał za mało paliwa pod obciążeniem. Zapaliła się kontrolka i wywalało błąd. Drugim razem łapał powietrze przez uszkodzony filtr, ale wtedy też źle zapalał rano, bo paliwo schodziło do baku przez noc. W jednym warsztacie chcieli już wyciągać pompę i naprawiać. Za diagnozę dałem 80 zł, duży warsztat. Ale taki jeden Jacek ,,garażowiec'' postawił na filtr i było po sprawie. Flaszke dałem od siebie
Nelson Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Wyeliminuj wpierw najtańszą opcje, czyli filtr. Dajzn znać czym to było spowodowane. Pozdrawiam Nelson
Miki4321 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Opublikowano 27 Maja 2011 Wszystkie filtry nie dawno wymienialem razem z olejem. Chyba ze mechanik mnie przycial w preta bo nie bylem przy tym... Z tego co rozmawialem z ludzmi to to normalne ze silnik zdycha jak sie na 4 za wolno pod gore jedzie. Powinienem zredukowac co namniej do 3 zanim zwolnilem na tym wzniesieniu. Zastanawiam sie tylko czy to zachowanie ze prawie calkowicie stracil moc to normalka - czy powinien zgasnac... Nie wiem jakie jest typowe zachowanie ukladu napedowego pod za duzym obciazeniem.
alf Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Ja nie ufam ŻADNEMU mechanikowi Filtr poznasz czy nowy, chyba że umyty. Raz zatankujesz gówniane paliwo i filtr zatkany. Przy wymianie oleju zawsze jestem i tylko z swoim olejem. Żadna beczka :gwizdanie: Wymian filtra paliwa i powietrza robisz samemu bez problemu. Teraz olej też sobie wymieniam. A szczyt złodziejstwa i oszustwa to już w autoryzowanych serwisach
dobis1 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Ja nie ufam ŻADNEMU mechanikowi Filtr poznasz czy nowy, chyba że umyty. Raz zatankujesz gówniane paliwo i filtr zatkany. Przy wymianie oleju zawsze jestem i tylko z swoim olejem. Żadna beczka :gwizdanie: Wymian filtra paliwa i powietrza robisz samemu bez problemu. Teraz olej też sobie wymieniam. A szczyt złodziejstwa i oszustwa to już w autoryzowanych serwisach w serwisach robią w bambuko i to fakt, znajomy miał praktyki w ASO Mercedesa (było to parę lat temu) i opowiadał jak majster kazał wymienić świece i poszedł a chłopcy świece wykręcili, wyczyścili, założyli a nowe do kieszeni dlatego jak ktoś ma trochę chęci i kluczy to bez problemu zrobi sobie podstawowe wymiany (na nich właśnie najwięcej przycinają), na forum jest wiele porad co i jak zrobić także polecam A kolega wcześniej pisze że ponoć to normalne że na 4 pod górę może zdechnąć, może i tak jak masz za niskie obroty ale robisz redukcję i wio musi jechać a założyciel tematu pisze że redukował 4-3-2 więc normalne to nie jest....
alf Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 I ważne, żeby każdy kto prosi o poradę, i w końcu naprawi to co było zepsute, zechciał też dać znać, czy dobrze chłopaki kombinowali i starali się pomóc Są obiawy i jest przyczyna. Potem z tego skorzysta ktoś inny Ja tam za dużo niewiem, bo auto mi się nie psuje No prawie Jak widzę, ze ktoś ma podobny problem jaki ja miałem, to wtedy lubę zabłysnąć mądrością [br]Dopisany: 27 Maj 2011, 12:30_________________________________________________Mi auto na autostradzie na wzniesieniu z 140 zwolniło do 90. Gaz do dechy i nic. Na równym jakoś szlo. Jak będzie za mało paliwa dostawać to i na jedynce pod górę będzie lipa. Zmienić filtr, a potem ewentualnie szukać dalej. Co najwyżej będzie filtr na przyszłość Pół roku temu też miałem słabości w aucie. Jak wyjechałem z domu było ok, ale po 5 km nagle muł i jak fiacikiem jechałem. Problem okazał się N75. kupiłem na giełdzie i sam wymieniłem
pastaldo Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 N75 to zawór podciśnienia który steruje turbiną
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się