Tobi110 Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Witam, czy ktoś ma doświadczenie z napinaczem paska alternatora firmy INA nr 534 0014 10 (nr ETKA 038 903 315 P) produkowanego na Słowacji. Jaka jest trwałość tego producenta. Jak sprawdzałem przed zakupem na forum to wszyscy sobie chwalili, że jest to producent wyposażenia na pierwszy montaż ale nie jestem pewien czy nie chodziło im przypadkiem o produkt Made in Germany. Czy są na rynku też te same napinacze INA produkcji niemieckiej? Na opakowaniu jest fajnie napisane "Kraj pochodzenia: Niemcy" ale na tłoczeniu obudowy napinacza już Slovakia - kreatywny marketing. Warto montować, czy odesłać i szukać niemieckiej produkcji? P.S. poszperałem trochę na sieci i chyba taki jest urok tych napinaczy, że są ze Słowacji. Globalizacja wszędzie. Mam nadzieje, że nie ze szkodą dla jakości. Pozdrawiam Pozdrawiam Tomek
mgas Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 INA ma faryke na Slowacji i jak wyciągasz rolki z pudelek OE to na nich także jest made in Slowakia(INA jest dostawca OE), jak zamówisz tapicerki drzwi do nowego audi, lub wydech, to zobaczysz na nim made in Poland.
Tobi110 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 Dzięki uspokoiłeś mnie. Ja pracuje w firmie produkującej podzespoły do samochodów i wiem, że te idące dla konkretnego producenta mają większe wymagania techniczne co do kontroli. Identyczne podzespoły ale na wolny rynek nie muszą przechodzić dodatkowych badań. Pozdrawiam Tomek[br]Dopisany: 26 Maj 2011, 15:01_________________________________________________Napinacz wymieniony i metaliczne ćwierkanie pod maską co rano odeszło w zapomnienie :-) Pozdrawiam Tomek
endriu Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 (edytowane) koledzy .skacze mi napinacz i skrzypi rolka(wibracje). wymienilem gorna tulejke plastikowa napinacza bo sie wyrobila i dalej to samo,rolka jest ok. napinacz nie naciagniety(wymontowany) ma luz wzdluzny z 3mm?czy to moz byc przyczyna drgan?dzieki z gory m8s napisze co bylo przyczyna drgan: sprzeglo(rolka) alternatora wymieniona i drgania ustaly. Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez endriu
Grzesiekkbc Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Kolego jeśli masz luz no to napinacz do wymiany. To tak jak byś miał śruby w kole wykręcone z 3mm, jasne da się tak jechać ale co będzie za kilka km nikt ci nie powie ale sam się możesz domyślić. Kupić nowy i wymienić na sprawny.
endriu Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Kolego niestety mylisz sie .nowy napinacz INA tez ma luz(na tulejkach tez).... mateo_81 niepisalem ze rolka ma luz ,tylko sam amortyzator niezamontowany (wez w dwie rece i lekko scisnij i rozciagnij) .stary i nowy tak samo. a tak wogole to po zalozeniu nowego skrzypialo z 2 dni(raczej na zimnym) i teraz jest ok takze niewiem ....
mateo_81 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Kolego niestety mylisz sie .nowy napinacz INA tez ma luz(na tulejkach tez).... Większej głupoty nie słyszałem. Wiele napraw samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn i nie spotkałem się z luzem na nowych rolkach napinaczy.
wiktorsam Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Mam nowy napinacz INA i luzu żadnego nie ma. Na starym ori też luzu nie było. EDIT Aha co do napinacza INA to wydaje mi się że firma ta robi je dla audi na pierwszy montaż, nawet by sie zgadzało bo ori co miałem zamontowany vw audi też był z słowacji, i wygląda identycznie jak zamiennik iny, ten sam odlew, te same oznaczenia, jedynie tam gdzie na ori są znaczki vw audi to na inie jest wytarte miejsce . Więc polecam bo koszt 170 zł zamiast 460 za oryginał to jest spora różnica.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się