Michaloo24 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Witam wszystkich. Tak jak w temacie. Czy jak podepne pod VAG'a autko to czy mozna sie dowiedzieć dlaczego wiecej pali paliwa? Jesli tak to prosze mi powiedzieć jakie logi zrobić? I jeszcze jedno pytanie na temat kontrolki Check Engine. Po przekręceniu zapłonu powinna się zapalić i po chwili zgasnąć? ( u mnie w ogole sie nie zapala ) Dzięki i pozdrawiam. Brakuje tylko dynamicznych ale to musze poprosić kolege, bo samemu wiecie ze cieko. Czy do zdiagnozowania tego wiekszego spalania bedą potrzebne dane z innych bloków?
pastaldo Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 zrób komplet logów jak jest opisane na forum i się od razu wszystko sprawdzi za jednym razem
Krzysztof Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Witam wszystkich. Tak jak w temacie. Czy jak podepne pod VAG'a autko to czy mozna sie dowiedzieć dlaczego wiecej pali paliwa? Jesli tak to prosze mi powiedzieć jakie logi zrobić? I jeszcze jedno pytanie na temat kontroli Check Engine. Po przekręceniu zapłonu powinna się zapalić i po chwili zgasnąć? ( u mnie w ogole sie nie zapala ) Dzięki i pozdrawiam. Warto sprawdzić też coś takiego jak hamulce.. znajomy miał problem z dużym spalaniem i okazało się, że nie odbijał mu ręczny i tył trzymał auto co odczuwalnie zwiększyło mu spalanie..
IDUAL Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Witam wszystkich. Tak jak w temacie. Czy jak podepne pod VAG'a autko to czy mozna sie dowiedzieć dlaczego wiecej pali paliwa? Jesli tak to prosze mi powiedzieć jakie logi zrobić? I jeszcze jedno pytanie na temat kontroli Check Engine. Po przekręceniu zapłonu powinna się zapalić i po chwili zgasnąć? ( u mnie w ogole sie nie zapala ) Dzięki i pozdrawiam. Warto sprawdzić też coś takiego jak hamulce.. znajomy miał problem z dużym spalaniem i okazało się, że nie odbijał mu ręczny i tył trzymał auto co odczuwalnie zwiększyło mu spalanie.. Myśle że jakby trzymał mu ręczny to poczułby to odrazu smród klocków hamulcowych. Jeżeli juz to obstawiałbym przepływomierz mi jak padł to paliła mi 9 l na 100km po wymianie wróciło do normy. Ale najlepiej zrobic logi.
Michaloo24 Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 Dodałem nowe logi tak wiec czekam na rozeznanie
Michaloo24 Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 tak było w tym programie. a co nie moga byc od 3tys ? nie wszystkie robilem od 3 tys
Michaloo24 Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 nie moga musze byc od 1500 ja tam sie nie bede sprzeczał ale troche to dziwne ze podali ktorys z tam pomiarow od 3 tys na 3 biegu tak wiec zrobilem. a z tego co zamiescilem nie idzie nic wywnioskować ???
Krzysztof Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 nie moga musze byc od 1500 ja tam sie nie bede sprzeczał ale troche to dziwne ze podali ktorys z tam pomiarow od 3 tys na 3 biegu tak wiec zrobilem. a z tego co zamiescilem nie idzie nic wywnioskować ??? warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log. próba dynamiczna powinna być bezwględnie wykonana przez dwie osoby - kierowcę i diagnostę. Tak powinny być wykonane logi dynamiczne. Twoje przydało by się powtórzyć według tego..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się