mgtan Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Topor...znam ten ból z "tip top" ... ma byc i koniec kropka. Jakby z DPFem coś było nie tak to juz by ci zgłosił koniecznosc czyszczenia...
topor Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Opublikowano 30 Maja 2011 przypomnialo mi się, że poprzedni wlaściciel wymieniał uszczelkę pod kapą zaworow i moze tu jest pies pogrzebany, walke z wiatrakami zaczynam jutro od wymiany uszczelki i sprawdzenia jeszcze raz DOKLADNIE wszystkich węzykow.
mgtan Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 oj tam Topor wpadaj na spot... Tom 77 ma BRD q bez softu (jeszcze) to sobie porównacie jak się zbierają ... a na deser ja się niesprawiedliwie wychyle i złoje was ośką BRD z softem ... taki żarcik (też mi sztuka objechać silnik bez softu, silnikiem z softem) a potem przyjedzie bajk i mnie objedzie buuhahah :kox:
topor Opublikowano 1 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2011 może kiedys;) dziś odebrałem uszczelke kapy zaworów, jeśli to nie pomoże to zamawiam cały nowy układ podcisnienia... jeb*** Lag ze mna nie wygra
mgtan Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Topor pojedź najpierw na rolki... wywalisz kupe kasy a się okarze że wtryski nie mają pary żeby pompowac wache i turbo gorzej dmucha bo jest za mała dawka paliwa... hamownia, hamownia ijeszcze raz hamowania... wrzuc kreski i się zobaczy... ciekawe czy ci przekroczy 170km wydaje mi się że jednak nie i będzie nieźle z Nm ale koni mniej niż powinno być...
topor Opublikowano 1 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2011 do najblizszej hamowni 4x4 mam 200km ;(
mgtan Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 wiesz ale to i tak taniej niż wymieniać coś na ślepo nie wiedzac co... i tak napradę nie obraź się ale strzelasz teraz na ślepo... 200km to masz koszt 80 PLN więc nie widze problemu, a naprawy które chcesz uskutecznić będa jednak wynosiły o wiele więcej
antonio Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 do najblizszej hamowni 4x4 mam 200km ;( no rzeczywiście to przecież prawie drugi koniec świata jedź na tą hamownię i jak się okaże, że korekta softu załatwi sprawę to chipuj
topor Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2011 mam nadzieje ze to wina softu bo uszczelka pod kapą zaworów jest nowa, wszystkie węzyki podcisnienia 13 razy sprawdzone, co moze byc jeszcze nie teges? w poniedziałek oddaje auto do speca od VAG'a może cos poradzi, jak to nie pomoze to hamownia...
mgtan Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 ja myślę że to wszystko co robisz to poprostu pozbywasz sie kasy... na Vagu nic ci nie wyjdzie ...jedynie co to możesz mieć duże rozbierzności między dawkami podawanymi z wtrysków... a na hamowni sie okarze że masz późno wstające turbo bo masz zafajdane wtryski i te nie podają już tak dobrze paliwa... nie ma paliwa - turbina kiepsko dmucha... Moim zdaniem szykuj się na płukanie wtrysków z wymianą wszystkich uszczelnien przy wtryskiwaczach a potem soft. Dobre płukanie kosztuje około 1,5k. Jeśli ktoś ci mói że zrobni to taniej nie wierz za bardzo...w PL komplet uszczelniaczy na jeden tłok to 110 PLN... x4 to 440... do tego robocizna -> rozebranie listwy... potem wanienka ultradźwiękowa i podwójna kompiel itd... 1.5k jest ceną minimalną... ASO bierze za to od 1600 do 2000 pln.
topor Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2011 dzięki za info, ale zanim dojdzie do czyszcenia wtryskow zmierze jescze cisnienie za pompa podcisnienia i przed gruszka, wtedy wyeliminuje usterki zwiazane z nieszcelnym podcisnieniem. [br]Dopisany: 05 Czerwiec 2011, 11:04_________________________________________________na piątek jestem umowiony w ECU-project na hamownie i pełną diagnoze,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się