Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Uszczelka pod głowicą 1.9tdi 110KM


fejsu

Rekomendowane odpowiedzi

Wielkie dzięki koledzy za wszelkie rady:)dojechałem do domu bez większych problemów:)w skrócie wyglądało to tak:problem pojawił się jadąc do niemiec ponad 100km.przed granicą wywaliło mi płyn i kontrolka się zaświeciła i tak co 100-120km.dojechałem do celu męcząc ok.800km.ale temp.trzymał cały czas 90st.(jechałem śr.120km/h)a wracając byłem pozytywnie zaskoczony bo kontrolka odezwała się po 460km.(dolałem wody)i po kolejnych 460km.bez kontrolki sam się zatrzymałem i dolałem choć jeszcze była woda i na tych 2 dolewkach się skończyło a trasa miała 1244km.jechałem 100-110km/h w porywach chwilami 120 gdy wyprzedzałem(2000-2400obr/min)climatronic pokazywał cały czas 90st.nie wiem czy jazda wpłynęła na wolniejsze wywalanie wody bo jechałem podobnie w sumie jak do niemiec czy użyty 2 dni przed wyjazdem w niemczech preparat do uszczelniania układu chłodniczego (firmy "liquy moly" bodajże,kupiony przez szefa dla wzmocnienia układu na wszelki wypadek chociaż nie wierzę by miał ten środek tak wpływ na to że nie po 100 a po ponad 400km.dopiero zbiorniczek opróżniało,tak czy siak z powrotu jestem bardzo zadowolony i na dniach pewnie dam autko do roboty-należy mu się nowa uszczelka z planowaniem głowicy za ten powrót;)jak zrobię to napisze czy już jest ok.i jaki był koszt w "moim"warsztacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zle zrobiłes ze wrzuciełes ten środek do uszczelniania... ja kupiłem swoja larwe z takim guwnem w ukladzie potem darłem klaki z głowy aby układ doprowadzic do czystosci.

skoro sie nalezyt mu uszczelka i planowanie to zrob kompletna głowice - planowanie , przetarcie zaworkow, wymiana prowadnic zaworów(wydechowe beda na 1000% latały na boki - A NI POWINNY) , uszczelniacze zaworowe no i hydrosztosy nowe zapodaj jesli sa oryginalne.bo moga cie sie zaczac problemy z podwieszaniem sie ich a tak bedziesz juz miał z głowy. nowe sruby do glowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zrobiłem autko,a mianowicie:wymiana uszczelki pod głowicą,uszczelniaczy zaworowych,uszczelek kolektorów,docieranie zaworów i planowanie głowicy,no i nowe śruby, prowadnic nie wymieniali bo stwierdzili że są w porządku :)wszystko pięknie działa,płynu nie wywala,nagrzewnicy nie słychać(nie bulgota) :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dale swoją niunie morduje tak :gwizdanie:

ale wszyscy mówią ze mam pękniecie w głowicy bo uszczelka by tyle nie wytrzymała

ile Cie to wszystko kosztowało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przedłużaj może tego, bo jak ci płyn z olejem się wymiesza... :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde a mi zaczelo przeciekac z laczenia czujnika plynu chlodzacego , mozliwe ze przez walnieta uszczelke wydmuchalo cisnienie oring ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ale niekoniecznie. trzeba by było zweryfikowac stan oringu,czy twardy a przede wszystkim bedzie widac czy długo lezy po tym ze bedzie prawie kwadratowy nie po obwodzie tylko po jego grubosci. oringi takze zaczynaja przepuszczec...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oleju nie przybywa , plynu nie ubywa , chyba sam szukam sobie problemow :D ale z czujnika troche kapie a wiec pewnie tylko oring sie zlozyl . :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oleju nie przybywa , plynu nie ubywa , chyba sam szukam sobie problemow :D ale z czujnika troche kapie a wiec pewnie tylko oring sie zlozyl . :hi:

jezeli wymiana oringu nie pomoze,

trzeba dodac podkladke pomiedzy czujnik a oring.

jezeli nadal bedzie cieko znaczy ze pekniete gniazdo czujnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógł by ktoś napisać konkretne oznaczenia tych wszystkich potrzebych uszczelek. U mnie chyba też uszczelka pod głowicą robi bajzer w aucie :confused4: dolewam płyn po każdej ostrzejszej jeżdzie :confused4: myślałem ze to króciec, ale nie widać na nim śladów płynu. Ogrzewanie smierdzi :thumbdown: i zdaje mi sie że nie działa jak powinno. Wąz jest twardawy przy rozgrzanym silniku

jaki jest orientacyjnie koszt wymiany uszczelki :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompletna robota 1300 zł (ze szlifem, uszczelkami, uszczelniaczami i prowadnicami)

no wiec trzeba termin ugadywać ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: A myślałem, że nie będę musiał zaglądać w ten temat :P Moje AFN zrobiło psikusa, wywala płyn tym zaworkiem..jestem świadom, że to uszczelka ale....wczoraj wysiadło ogrzewanie..mam manuala i nagle zaczeło zimnym powietrzem dmuchać..za blacie cały czas 3mało 90stopni i tem. nie skakała..to normalne, że nie grzeje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógł by ktoś napisać konkretne oznaczenia tych wszystkich potrzebych uszczelek. U mnie chyba też uszczelka pod głowicą robi bajzer w aucie :confused4: dolewam płyn po każdej ostrzejszej jeżdzie :confused4: myślałem ze to króciec, ale nie widać na nim śladów płynu. Ogrzewanie smierdzi :thumbdown: i zdaje mi sie że nie działa jak powinno. Wąz jest twardawy przy rozgrzanym silniku

jaki jest orientacyjnie koszt wymiany uszczelki :mysli:

waz bedzie twardy na rozgrzanym silniku,tylko nie moze byc ze odkrecisz korek zakrecisz i po minucie nie da sie go zgiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógł by ktoś napisać konkretne oznaczenia tych wszystkich potrzebych uszczelek. U mnie chyba też uszczelka pod głowicą robi bajzer w aucie :confused4: dolewam płyn po każdej ostrzejszej jeżdzie :confused4: myślałem ze to króciec, ale nie widać na nim śladów płynu. Ogrzewanie smierdzi :thumbdown: i zdaje mi sie że nie działa jak powinno. Wąz jest twardawy przy rozgrzanym silniku

jaki jest orientacyjnie koszt wymiany uszczelki :mysli:

waz bedzie twardy na rozgrzanym silniku,tylko nie moze byc ze odkrecisz korek zakrecisz i po minucie nie da sie go zgiac.

oo to musze to sprawdzić :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: A myślałem, że nie będę musiał zaglądać w ten temat :P Moje AFN zrobiło psikusa, wywala płyn tym zaworkiem..jestem świadom, że to uszczelka ale....wczoraj wysiadło ogrzewanie..mam manuala i nagle zaczeło zimnym powietrzem dmuchać..za blacie cały czas 3mało 90stopni i tem. nie skakała..to normalne, że nie grzeje ?

Normalne, spaliny zapowietrzają nagrzewnicę i słychac tylko bulgotanie pod kokpitem. Miałem te same objawy, wymiana uszczelki rozwiązałe wszelkie problemy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten cały bulgot to kiedy słychać?? przy odpaleniu, podczas jazdy czy kiedy :mysli: bo przyzanm szczerze że ja nic nie słysze takiego, ogrzewanie dobrze grzeje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...