Cayman Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Witam W związku z ostatnimi problemami z częstym notlaufem postanowiłem zrobić logi. Proszę o analizę i podpowiedź co należy zrobić aby doprowadzić OOOO do stanu, w którym może Ona bez strachu usiąść na stole operacyjnym Rogala LOGI DYNAMICZNE LOGI BASIC SETTINGS LOGI STATYCZNE (zdążyłem zrobić tylko podgrupy 004, 007,013 LOGI BS robiłem w VAG-COM 208.1 Domyślam się, patrząc na logi dynamiczne z podgrupy 011, że turbo nie doładowuje Wracając z "logowania" znów wpadł mi w notlauf. Wyskoczył błąd : 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Z góry dziękuję za pomoc
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 -kierownice turbo do rozruszania - [011 i 011 BS] -EGR [uszkodzony/zaślepiony] - [003 BS] -termostat do wymiany albo niedostatecznie dogrzales furmanke [007] brak [000 BS] ...
lukaszr Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 -kierownice turbo do rozruszania - [011 i 011 BS] -EGR [uszkodzony/zaślepiony] - [003 BS] -termostat do wymiany albo niedostatecznie dogrzales furmanke [007] brak [000 BS] ... Spanky, no nawet nie dałeś mi skończyć pisać posta. Skoro już napisałeś to samo co ja to już swojego nie będę puszczał na forum.
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 -kierownice turbo do rozruszania - [011 i 011 BS] -EGR [uszkodzony/zaślepiony] - [003 BS] -termostat do wymiany albo niedostatecznie dogrzales furmanke [007] brak [000 BS] ... Spanky, no nawet nie dałeś mi skończyć pisać posta. Skoro już napisałeś to samo co ja to już swojego nie będę puszczał na forum. cały czas czuwam ....
Cayman Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2008 1) Obserwowałem sztangę przy BS i chodziła dośc płynnie aczkolwiek nie tak skokowo jak na filmiku pokazowym 2) EGR odłączony i zaślepiony 3) Furmanka była rozgrzana (na wskaźnikach 90stopni) w VAG-u powyżej 82stopni Czy poza wspomanianymi problemami nic więcej nie powinno szwankować? Niestety robiłem logi w [000]BS i po odczytaniu logów nie było w nich żadnych danych Taka sama sytuacja była przy robieniu logów statycznych i dynamicznych dla podgrupy [000]
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 1) Obserwowałem sztangę przy BS i chodziła dośc płynnie aczkolwiek nie tak skokowo jak na filmiku pokazowym 2) EGR odłączony i zaślepiony 3) Furmanka była rozgrzana (na wskaźnikach 90stopni) w VAG-u powyżej 82stopni Czy poza wspomanianymi problemami nic więcej nie powinno szwankować? nic innego złego z logow nie wynika ... jeszcze zrob 000 BS i bedzie git ...
Cayman Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2008 Spanky W odpowiedziach jesteś szybszy niż fotony
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Spanky W odpowiedziach jesteś szybszy niż fotony jestem szybki jak TDI ....
Cayman Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2008 Czy wystarczy jeśli zczytam wartości z [000]BS ręcznie? (maksymalną, minmalną) Używam VAG-COM 208.1 i normalnie mogę wejść w pomiary grupy 000 ale po logowaniu w powstałym pliku nie ma żadnych wartości
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Czy wystarczy jeśli zczytam wartości z [000]BS ręcznie? (maksymalną, minmalną) Używam VAG-COM 208.1 i normalnie mogę wejść w pomiary grupy 000 ale po logowaniu w powstałym pliku nie ma żadnych wartości generalnie w 000BS powinny byc wartości stale ... ale mozesz ...
Cayman Opublikowano 19 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2008 W takim razie jutro dokleję 000BS Czy powodem takich a nie innych logów podgrupy 011 mogą być tylko zapieczone kierownice czy jest jeszcze inna możliwość? N75 steruje prawidłowo?[br]Dopisany: 18 Styczeń 2008, 20:17 _________________________________________________Dorzucam resztę logów 1) STATYCZNE 000[bS] 2) DYNAMICZNE 000 : 3) brakujące statyczne 000 001 003 4) Rozruszałem trochę sztangę więc wrzucam także 011BS : oraz dynamiczne 011 : Wnioskuję, że kąt wtrysku do poprawienia (wymieniam na dniach rozrząd).[br]Dopisany: 19 Styczeń 2008, 14:36 _________________________________________________Czy można gdzieś znaleźć informacje o poszczególnych parametrach logów, do czego się odnoszą jakie powinny być właściwe wartości?
lukjar7 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 tu masz grupe 000 na przykładzie silnika ALH http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121717&highlight=agr+k%B1t+wtrysku tu masz wartości dla poszczególnych bloków http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_Main.html a tu masz przykłady opisów bloków dla jakiegos diesla, w zaleznosci od silnika moga sie troche roznic Obrazek Obrazek
Cayman Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 Co można jeszcze wywnioskowac na podstawie dodanych przeze mnie logów statycznych i 000BS?
spanky Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 kat wtrysku do poprawy ... reszta tak jak napisalem wyzej ....
Cayman Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2008 Dzięki Spanky Całe szczęscie, że nic więcej Niuni nie dolega...[br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 08:56 _________________________________________________Rozumiem, że N75 działa prawidłowo? Facet z firmy naprawiającej turbosprężarki, za samo rozebranie i wyczyszczenie (bez wyjmowania z samochodu i montowania) zażyczył sobie 250pln. Kusi mnie, żeby wyczyścić samemu ale boję się, żeby potem nie pogubić się w składaniu i czegoś nie sknocić.
lukjar7 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 zrobisz wszystko powoli, nic na siłe z instrukcja i wszystko bedzie git
Cayman Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2008 Niunia po małej operacji : - wymiana rozrządu - termostatu - zaworka N75 (1J0... z przerobioną wtyczką) - przeczyszczenie turbiny (nie w zakładzie zajmującym się regeneracją turbin także wszystkiego pewnie wszystkiego nie wypieścili) Efekty : - niunia ciągnie zdecydowanie lepiej i płynniej - nie wiem na ile to przekłada się na rzeczywistość, z porównania tych samych próbek (identycznych wartości obrotów) różnica w czasie ich osiągnięcia wynosi 0,78sek - zrobiłem ponowne logi dynamiczne grupy 011 i wydają się zdecydowanie lepsze, ale widoczne jest przeładowanie przy niższych obrotach 2000 - 2800 Czy wobec powyższego nie ma przeciwwskazań aby zatruć swoją OOOO wirusikiem???
lukaszr Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Jest lepiej, ale jakoś tak mi nie pasuje coś w tym 011. Ciągle jest to falowanie i wydaje mi się, że te kierownice jeszcze przydałoby się rozruszać. Dobrze by było żebyś przed zrobieniem programu zrobił tak żeby osoba, która będzie to robić zbadała sobie najpierw autko.
Cayman Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2008 W takim razie jutro klucz w jedną łapę, piwo w drugą, parasol w zęby (albo wezmę moją drugą połówkę do tego parasola i ewentualnie gdyby piwa było za mało) i mam nadzieję, że je rozruszam tak aby złego słowa o logach nie można było powiedzieć...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się