Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Wydajność klimatyzacji


handzland

Rekomendowane odpowiedzi

7 stopni to zbyt ciepłe ? szłyszałem ze ok 4 stopni, przy temp. ze. 28

10 jest norma i spokojnie starcza do schłodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temperatura klimy wew jest uzależniona od temp zew. jak na zewnątrz jest powiedzmy 30 czy więcej i ktoś ma 10 czy 12 to jest ok a jak na zewnątrz jest 15-20 to temp wew możne być ok 3-4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc temu miałem wymieniany gaz w układzie. Byłem na ozonowaniu i po pół godziny pracy przy nawiewie pokazało -3 st. Rekord miał gość w audi -9 :naughty: Oczywiscie klima na max LO i obieg zamknięty. Na LO przy nawiewie z zewnątrz powinno osiągnąć ok. 7 st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz może ktoś powie jaka jest przyczyna takich rozbieżności? ja u siebie mam 6stopni na wylocie z kratki przy temp na zewnątrz 28.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4-5 stopni tyle powinno wychodzić przy kratkach jeśli jest na minusie to coś jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4-5 stopni tyle powinno wychodzić przy kratkach jeśli jest na minusie to coś jest nie tak

Też tak myślę że aby było na minusie to parownik musiałby zamarznąć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na minusie było tylko dlatego, że klima chodziła na obiegu zamkniętym przez pół godziny i nie zaciągała powietrza z zewnątrz, tylko schładzała już chłodne powietrze wewnątrz auta. Przy narmalnej pracy z kratek będzie ok 5 ,6, 8 st. zależy od sprawności klimy i temperatury na zewnątrz. :hi: [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 21:46_________________________________________________

To teraz może ktoś powie jaka jest przyczyna takich rozbieżności? ja u siebie mam 6stopni na wylocie z kratki przy temp na zewnątrz 28.

Twoja klima ma się dobrze :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem się jednak z samochodami w których lepiej schładza. Jeżeli była by niższa temp na wylocie z kratek to szybciej by schłodziło i w trybie AUTO po prostu zwolniło by dmuchawę. A tak na początku dmuchawa daje prawie na full.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko te wszystkie nasze pomiary muszą być robione przy jednakowym ustawieniu dmuchawy, bo inaczej te pomiary nie są wiarygodne. Jeżeli dmuchawa działa na najmniejszym biegu to temp będzie najniższa a jeżeli damy dmuchawę na większy bieg to temp wylatującego powietrza z nawiewu wzrośnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na wylocie 1,7st wszystko zależy od sprawności układu im starszy kompresor z większym przebiegiem, jego wydajność spada, poza tym filtr pyłkowy i osuszacz, też mają znaczenie no i zabrudzona chłodnica, nie wspominając o dyszy rozprężnej bądź za małą ilością czynnika :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie skody powiedziano mi że jak mam 6 stopni to jest dobrze i że w B6 jest 500gram czynnika . W B5 jest 750 i dlatego klimatyzacja jest bardziej wydajna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...