przemek88 Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Witam, mam problem z moim 1,9tdi AFN. Mianowicie chodzi o dziwne drgania silnika - tak jakby pracował na 3 cylindry. Sytuacja występuje kiedy po jeździe wezmę na "luz" - wtedy silnik zaczyna drgać.. wystarczy delikatne wciśnięcie gazu i drgania ustępuje- silnik zaczyna pracować normalnie. Zauważyłem, że dzieje się tak przy wysokiej temperaturze za zewnątrz - temperatura silnika nie ma znaczenia. Po podłączeniu Vaga nie ma błędów. Mechanik po podłączeniu komputera (inny program jak vag) podczas jazy obserwując wartości nie stwierdził nieprawidłowości. Natomiast po zatrzymaniu na postoju kiedy silnik zaczął drgać stwierdził że wartości na wtryskach wahają się.. Wg niego winna jest głowiczka pompy wtryskowej. Niestety żeby to sprawdzić trzeba zdemontować pompę- nie chciałbym tego robić nie mając pewności... szukałem podobnego tematu ale w większości przypadków winna jest plecionka albo dwumas. Dlatego pytam Was Drodzy Forumowicze o Wasze zdanie na ten temat
vauxhall95 Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 nastawnik na 99% .Czyszczenie powinno pomoc
przemek88 Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Opublikowano 31 Maja 2011 Tez to sugerowałem mechanikowi a on stwierdził że nastawnik jest ok..
vauxhall95 Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 to posluchaj forumowiczow.I wrzuc loga statycznego i dynamicznego 000BS,001,000
kubik224 Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Witam, mam problem z moim 1,9tdi AFN. Mianowicie chodzi o dziwne drgania silnika - tak jakby pracował na 3 cylindry. Sytuacja występuje kiedy po jeździe wezmę na "luz" - wtedy silnik zaczyna drgać.. wystarczy delikatne wciśnięcie gazu i drgania ustępuje- silnik zaczyna pracować normalnie. Zauważyłem, że dzieje się tak przy wysokiej temperaturze za zewnątrz - temperatura silnika nie ma znaczenia. Po podłączeniu Vaga nie ma błędów. Mechanik po podłączeniu komputera (inny program jak vag) podczas jazy obserwując wartości nie stwierdził nieprawidłowości. Natomiast po zatrzymaniu na postoju kiedy silnik zaczął drgać stwierdził że wartości na wtryskach wahają się.. Wg niego winna jest głowiczka pompy wtryskowej. Niestety żeby to sprawdzić trzeba zdemontować pompę- nie chciałbym tego robić nie mając pewności... szukałem podobnego tematu ale w większości przypadków winna jest plecionka albo dwumas. Dlatego pytam Was Drodzy Forumowicze o Wasze zdanie na ten temat Cholera kolego mam to samo poduchy pod silnikiem mam nowe ale jakieś tanie. Na starych ori ale zużytych było tak samo. Myślałem że to dwumasa więc zmieniłem na jednomase i dalej to samo. Pod skrzynią nowe Ruville, a zmian nie ma. Już zaczyna mnie to wkur... Poradźcie panowie bo już ręce opadają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się