wojtek26 Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 A czy ktos ma opis wyprowadzeń kostki ( pod fotelem)od grzania siedzeń, chodzi o to ze chce sobie zrobic podgrzewane tylne siedzenia i chce sie wpiac w kostki pod siedzeniami przednimi.
przemciotorun Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 ja mam [br]Dopisany: 08 Maj 2010, 17:14_________________________________________________
bzyku18_23 Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Koledzy mam pytanko. W moim b6 w fotelu pasażera jest wypalona dziurka na siedzisku z tym ze na boku. rozebrałem fotel i drucik nie był przepalony lecz pianka i obicie od wewnątrz były nadpalone. Zaizolowałem drucik na całej długości w miejscu wypalenia pianki, poskładałem wszystko w całość i po podłączeniu dalej parzy w tym samym miejscu czyli w miejscu wypalenia pianki.Wie ktoś może co to może być??
przemciotorun Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 a moze drucik byl przepalony tylko izolacja byla w calosci i nie widziales ze nie ma przejscia
julo23 Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 A pytał ktoś ile w ASO mata ? Może nie ma takiego kosmosu i nie opłaca sie kombinować z używkami, zresztą śliski temat żeby maty używane zakładać.
przemciotorun Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 lepiej naprawiaj, bo cena moze poawlic na kolana..... do b5 mata oparcia w zeszlym roku jak sie pytalem w aso grubo ponad 400zl
tom2009 Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 a moze drucik byl przepalony tylko izolacja byla w calosci i nie widziales ze nie ma przejscia Ja mam dokładnie taki sam problem i mam zamiar się za to zabrać. Mam wypaloną dziurkę i strasznie parzy w tym miejscu. Rozwiązałeś może twój problem ?
julo23 Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 lepiej naprawiaj, bo cena moze poawlic na kolana..... do b5 mata oparcia w zeszlym roku jak sie pytalem w aso grubo ponad 400zl 400 zł to nie aż taki pieniądz w porównaniu ze spalonym autem, a było tego troche na allegro. Przeciez to jest poważna sprawa i grozi zapaleniem.
tom2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Dzwoniłem dzisiaj do ASO - mata siedziska pasażera do B5 kosztuje 360 zł ;( Chyba trochę drogo. Najlepiej było by poszukać fotel grzany od anglika chyba w stanie obojętnym. Ciekawe czy maty grzewcze do passata są takie same ? Fotel do passata grzany moża kupić już za 100 zł: http://allegro.pl/item1186563506_vw_passat_b5_fl_fotel_prawy_lewy_grzany_air_bag.html
przemciotorun Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 tak na marginesie to mata z siedzenia pasazera jest taka same jak z siedzenia kierowcy, szukaj foteli podgrzewanych uszkodzonych, ja tak robilem i dalem 50 zl za fotel ktory byl przetarty z boku, a co do pasata to napewno ma inna wtyczke, i przeszycia sa w innych miejscach, takze moze nie podejsc bez rezania....
tom2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam Znalazłem fotel uszkodzony z podgrzewaniem ale nie chce go kupować w ciemno bo nie wiadomo czy podgrzewanie działa. Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić miernikiem czy obwód nie jest przerwany ?
przemciotorun Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam Znalazłem fotel uszkodzony z podgrzewaniem ale nie chce go kupować w ciemno bo nie wiadomo czy podgrzewanie działa. Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić miernikiem czy obwód nie jest przerwany ? no bez jaj! ja rozumie ze sa tematy ktore maja po paredziesiat czy pareset stron i ktos czegos nie moze znalesc i pyta jeszcze raz, ale ten ma tylko 3, na pierwszej stronie masz fotki i jakis tam opis jak te maty posprawdzac :gwizdanie: jak bys czegos nie rozumial to pisz, postaram sie pomuc
tom2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Witam Znalazłem fotel uszkodzony z podgrzewaniem ale nie chce go kupować w ciemno bo nie wiadomo czy podgrzewanie działa. Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić miernikiem czy obwód nie jest przerwany ? Sorki znalazłem jak już napisałem, nie denerwuj się kolego. no bez jaj! ja rozumie ze sa tematy ktore maja po paredziesiat czy pareset stron i ktos czegos nie moze znalesc i pyta jeszcze raz, ale ten ma tylko 3, na pierwszej stronie masz fotki i jakis tam opis jak te maty posprawdzac :gwizdanie: jak bys czegos nie rozumial to pisz, postaram sie pomuc
Mathis Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Sorki, że nie związane z grzaniem foteli ale: Jak ściągnąć plastik co jest z tyłu oparcia? Mam padniętą regulacje lędźwi i dzisiaj 2h starałem się to rozebrać ale nie chciałem nic urwać i odpuściłem na razie... Są tam jakieś śrubki czy tylko wciski? Może trzeba jakoś przesunąć?
przemciotorun Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 u mnie w 95 od spodu sa dwie srubki na krzyzowy srubokret, takie z duzymi plaskimi lebkami, po odkreceniu samo schodzi, ale gdzies czytalem ze (i teraz nie pamietam czy to bylo tez w b5 czy juz w b6) ze sa jakos wciskane
Mathis Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Patrząc od spodu nic nie ma przy tym plastiku, jak go odciągam, to coś trzyma wyżej, jakieś 10cm od spodu, ale nic tam nie widać, jutro szarpnę mocniej i albo puści albo coś urwę - wtedy opiszę jak się do tego zabrać
steve69 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Patrząc od spodu nic nie ma przy tym plastiku, jak go odciągam, to coś trzyma wyżej, jakieś 10cm od spodu, ale nic tam nie widać, jutro szarpnę mocniej i albo puści albo coś urwę - wtedy opiszę jak się do tego zabrać Co prawda opis dotyczy B6, ale w B5 jest chyba tak samo: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=37582.msg489813#msg489813 -- Pozdrawiam. Sławek
Mathis Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 @steve69 - dzięki, czyli wychodzi na to że trzeba ciągnąć od góry i później delikatnie w górę i powinno bez problemu wyjść Może jednak nic nie połamię
tom2009 Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Kolega napisał: przyczyna uszkodzenia w moim przypadku był sterownik/przełacznik/włacznik po wyłaczeniu zapłonu podawał cały czas napięcie dwukrotnie wyższe od nomalnalnego powodawało to zbyt szybkie nagrzewanie się siedzenia do zbyt wysokiej temperatury po czym nastąpowawało w najbardziej czyłych miejscach i przerywanie obwodu. po złożeniu i zamontowaniu siedziska w samochodzie należy wymienić przełącznik na sprawny, na wszelki wypadek sprawdzić jego podawanie napięcia Sytuacja dosc niebezpieczna gdyż taka awaria grozi pożarem, naszczęcie w moim przypadku do tego niedoszło. Może ktoś napisać gdzie jest ten sterownik i jakie napięcie powinno być w B5 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się