gawlica Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Witam Mam problem z moja a4 rok 2004,auto ma przejechane 112 tys(chyba nie za duzo) Sytuacja wygląda tak...gałka do biegów rano chodzi ok po ok 30min zaczyna chodzic cieżko na luzie nie ma mozliwości żeby lużno pracowała lewo-prawo( zastyga w miejscu).Zmieniłem olej w skrzyni 75w 90 (cały) ale dalej sytuacja sie powtarza teraz może troche póżniej ,jakby nie było smarowania.Nie ma pojecia co to.W warsztacie powiedzieli że oleju nie ubywa bo tam wszystko suche. Jesli ten wontek juz był to prosze bardzo o linka,nie o krytyke bo nie mam wprawy w serfowaniu bo tym forum( licze na wyrozumiałość) Pozdrawiam :th: uzupełnij profil proszę [cayenne]
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 wyglada na problem zewnetrznego mechanizmu zmiany biegow. poczytaj tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22193.30 tam kolegom zamarzalo u ciebie wyglada ze sie zaciera gdy sie rozgrzeje. ew. sprzeglo nie wysprzegla ( zapowietrzony uklad lub uszczelnienia pompy sprzegla lub wysprzeglika) eliminacja czy to nie wina sprzegla jest prosta : w momencie gdy masz problem z biegami, wylaczasz silnik i sprawdzasz czy cos sie zmienia. jezeli problem nie znika tzn ze to zewnetrzny mechanizm zmiany biegow. prawdopodobna przyczyna sa rowniez poduszki skrzyni biegow. ale sprawdzalbym wg wskazanej przezemnie kolejnosci.
gawlica Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2008 rozumiem ze czeka mnie wizyta u fachowca Dzieki bardzo za pomoc:)
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 na pewno niezbedny jest kanal. jezeli masz jakies doswiadczenie, kanal, i kogos do pomocy mozna sprobowac samemu. jakies 2-3 godz dlubania. problemy ze zmiana biegow, jej dokladnoscia to niestety bolaczka pojazdow grupy VW Audi z wiekszymi przebiegami. wymiana elementow sterujacych rozwiazuje problem przynajmniej na kolejne 100.000 - 200.000 km...
gawlica Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2008 W najgorszym wypadku to jakie mogą byc koszta?
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 zalezy ktore elementy sa do wymiany. wsyztkie czesci tego mechanizmy to koszt ok 800-900 zl w ASO[br]Dopisany: 20 Styczeń 2008, 21:18 _________________________________________________wersja najoszczedniejsza - wymiana samego zestawu naprawczego to ok 40zl
gawlica Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 ok Co to jest ten zestaw naprawczy? Jutro jade do mechanika i dam znac jak poszło.
Musashi Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 przeciez wyslalem linka w ktorym bylo tez nt zest naprawczego... nie zauwazyles, czy nie chcialo sie czytac?
gawlica Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2008 już byłem na serwisie 120 zł i chyba bedzie dobrze(nasmarowane na ta chwile chodzi dobrze)
Pikuś Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Musashi, a taki zestaw do B5 tez wystepuje??
Musashi Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 niestety trzeba cyscic smarowac lub wymienic caly drazek ( 260 zl - skrzynia 5-biegowa silnika AFN , a wyglada to analogicznie jak dzwignia 16 na rysunku skrzyni AWX-a z linka, niestety sa skrzynie silnikow benzynowych do ktorych ta dzwigania kosztuje 400zl) tak jak pisalem bardzo wazne jest sprawdzenie tez harmonijki uszczelniajacej wnetrze pojazdu czy jest szczelna. gdy sie woda i syfy dostana do srodka koszty beda wieksze) [br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 16:52 _________________________________________________najnowsze info. sa jednak dostepne zestawy naprawcze. jednak trzeba pytac w ASO ktory do czego. niestety nie mam zadnego info ani rysunku tych zestawow. sa 4 rodzaje 4B0 798 151 z literkami A i N 8D0 798 151 i jest jeszcze 4B0 798 135
gawlica Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Opublikowano 8 Lutego 2008 Nic nie zrobili bo to smarowanie pomogło na 2 dni(partacze) Pojechałem do serwisu i okazało sie że "kólko " jest do wymiany i od tamtego czasu wszystko chodzi super koszt ok 250 zł a ha tamci chcieli rozbierac cała skrzynie i wymieniać jakies spreżynki(koszt miał być ok 600 zł) Uważajcie na warsztaty które nie specjalizuja sie w audi bo to cwaniaki i naciagacze pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się