Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

B7 BLB is the best prawda Kerczi

:grin:

ech żartownisie :grin::grin::grin:

500zł za wyczyszczenie turbo :shock3:

Rozumiem że chodzi o kase za wymiecenie sadzy bo raczej więcej bez wyważarki lepiej nie robić .

Robiłem coś takiego w swojej poprzedniej B7 tj. rozebrałem turbo (3 czy 4 śruby M6 i turbo się rozpoławia) czyściłem żaluzje , łopatki na wydechu i cały ślimak generalnie robota na 2h i nie trzeba do tego mieć praktycznie żadnej wiedzy bo budowa jest bardzo prosta przy składaniu trzeba tylko zwrócić uwagę aby trafić takim pierścieniem na łapki od sterowania żaluzji ale to kwestia tylko dokładnego przyjrzenia się przy składaniu i można to łatwo sprawdzić czy się poskładało poprawnie (sztanga pracuje lub nie ). Ja to robiłem tylko dlatego bo turbo leżało przez trzy miechy i okazało się że sztange złapała rdza do obudowy i turbo nie funkowało (wilgoć + żeliwo :kwasny:). Jak do tego doszedłem i miałem pompkę na stole to już ją rozebrałem całą ale szczerze to nie wiem po co bo w środku wszystko było ok (sadza w normie :wink:). Generalnie takie czyszczenie to się robi gdy turbina ewidentnie nie dycha a takie podczyszczenie jak ja zrobiłem to można śmiało zastąpić śmignięciem kilka razy na prawie pełnej przepustnicy po obwodnicy tak żeby się turbo dobrze wypaliło i nie trzeba zapitalać 200paki byleby obroty były wysokie żeby było duże ciśnienie spalin. Można też zrobić test wykonawczy VAG-iem siłownika żaluzji i wtedy widać czy chodzi płynnie czy się przycina można to zrobić kilkanaście razy co też da efekt przeczyszczenia i rozruszania jeśli żaluzje mają być zapieczone. Jak chodzi płynnie to na pewno nie przeładowuje od tego zresztą podstawowym elementem odp. za stopień doładowania jest zawór N75 i to on najczęściej jest winny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

- rabat na klub :whistling:

i laweta za darmo :naughty:

---------- Post dopisany at 14:05 ---------- Poprzedni post napisany at 14:02 ----------

B7 BLB is the best prawda Kerczi

:grin:

ech żartownisie :grin::grin::grin:

500zł za wyczyszczenie turbo :shock3:

Rozumiem że chodzi o kase za wymiecenie sadzy bo raczej więcej bez wyważarki lepiej nie robić .

Robiłem coś takiego w swojej poprzedniej B7 tj. rozebrałem turbo (3 czy 4 śruby M6 i turbo się rozpoławia) czyściłem żaluzje , łopatki na wydechu i cały ślimak generalnie robota na 2h i nie trzeba do tego mieć praktycznie żadnej wiedzy bo budowa jest bardzo prosta przy składaniu trzeba tylko zwrócić uwagę aby trafić takim pierścieniem na łapki od sterowania żaluzji ale to kwestia tylko dokładnego przyjrzenia się przy składaniu i można to łatwo sprawdzić czy się poskładało poprawnie (sztanga pracuje lub nie ). Ja to robiłem tylko dlatego bo turbo leżało przez trzy miechy i okazało się że sztange złapała rdza do obudowy i turbo nie funkowało (wilgoć + żeliwo :kwasny:). Jak do tego doszedłem i miałem pompkę na stole to już ją rozebrałem całą ale szczerze to nie wiem po co bo w środku wszystko było ok (sadza w normie :wink:). Generalnie takie czyszczenie to się robi gdy turbina ewidentnie nie dycha a takie podczyszczenie jak ja zrobiłem to można śmiało zastąpić śmignięciem kilka razy na prawie pełnej przepustnicy po obwodnicy tak żeby się turbo dobrze wypaliło i nie trzeba zapitalać 200paki byleby obroty były wysokie żeby było duże ciśnienie spalin. Można też zrobić test wykonawczy VAG-iem siłownika żaluzji i wtedy widać czy chodzi płynnie czy się przycina można to zrobić kilkanaście razy co też da efekt przeczyszczenia i rozruszania jeśli żaluzje mają być zapieczone. Jak chodzi płynnie to na pewno nie przeładowuje od tego zresztą podstawowym elementem odp. za stopień doładowania jest zawór N75 i to on najczęściej jest winny.

polejcie mu wódki bo dobrze gada :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puaaaa wrócił PrzeChlop, wykres jak tylko znajdę to wrzuce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomcio sugerujesz zebym sam sobie przeczyścił, nie znam sie kompletnie na tym a skoro mam o 0,2 bara za duże ciśnienie i to podobno sporo to nie bardzo chce ryzykowac wrzucając program i padnie turbina szybciutko , moze lepiej oddać ją w ręce kogoś kto sie na tym zna....

Tuner stwierdził ze juz ma duże ciśnienie pracy a po programie sie ono zwiększy i nie poleca

---------- Post dopisany at 14:39 ---------- Poprzedni post napisany at 14:37 ----------

ponawiam pytanie potrzebuje pożyczyć wszystkie narzędzia potrzebne do wymiany kierownicy bo mam juz wszystkie graty i chciałbym coś porezać , torxy nie torxy itd ? Kerczi nie masz czasem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomcio sugerujesz zebym sam sobie przeczyścił

Łukasz twierdzę tylko że jeśli 500zł to koszt tego co ja robiłem to gruuubo :kwasny: a nie widzę chyba innej możliwości takiego czyszczenia bo dalsza rozbiórka niż to co opisałem to już rozkręcenie wałka wirników i jego rozebranie ewentualnie sprawdzenie ślizgów tulejek łożyskowania a to się wiąże z potrzebą późniejszego wyważania turbiny co generalnie jest prawie równoznaczne z ceną za jej remont bo koszt tulejek i uszczelnień nie jest aż tak duży jeśli tylko to wchodzi w grę. Najwięcej kroją za rozebranie wypiaskowanie + mycie (myjka ultradzwięki) wyważenie wirników i poskładanie + cena zestawu tulejek i uszczelnień i ceny za to się zaczynają od 600zł w alledrogo więc 500zł za wyczyszczenie :doh:

Inną opcją jest też umycie całej turbiny w wannie ultradzwiękowej ale koszt tego to na pewno nie jest też kwota 500zł więc nie wiem za co ta cyfra ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co gość miał na myśli mówiąc czyszczenie turbiny bo nie dopytałem i za co te 500 zł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomcio sugerujesz zebym sam sobie przeczyścił, nie znam sie kompletnie na tym a skoro mam o 0,2 bara za duże ciśnienie i to podobno sporo to nie bardzo chce ryzykowac wrzucając program i padnie turbina szybciutko , moze lepiej oddać ją w ręce kogoś kto sie na tym zna....

Hmm, ja bym pewnie próbował dłubać, możnaby jakieś wspólne :ad: odpalić to może bym się w końcu zmobilizował webasto wyjąć na przykład :kwasny:

ponawiam pytanie potrzebuje pożyczyć wszystkie narzędzia potrzebne do wymiany kierownicy bo mam juz wszystkie graty i chciałbym coś porezać , torxy nie torxy itd ? Kerczi nie masz czasem ?

A co tam konkretnie potrzebne? Zestaw kluczy nasadowych + końcówki imbus, torx posiadam

---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:15 ----------

nie wiem co gość miał na myśli mówiąc czyszczenie turbiny bo nie dopytałem i za co te 500 zł .

Zadzwoń i dopytaj co dokładnie wchodzi w skład usługi, może rzecz w tym że na takich dodatkowych rzeczach przy robieniu programu chcą zrobić kasę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może rzecz w tym że na takich dodatkowych rzeczach przy robieniu programu chcą zrobić kasę

no raczej nie, bo boserona mechanik chce za tą usługę 500zł, u tunera 400

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- rabat na klub :whistling:

i laweta za darmo :naughty:

Hę? O co kaman z tą lawetą?

Cuber, ile tego rabatu? Bo już sam nie wiem gdzie w razie czego uderzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co słyszałem to Wąski robił program w V-tech, po czym wyjechał i na drodze rozpadła się turbina??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tymi kategoriami patrząc to też padła mi turbina niedługo po programie w vtechu....

po kazdym programi turbo dostaje mocniej w dupe niz normalnie....

Boseron nie ma programu i tez juz zmienial turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz mokra nawierzchnia i nie udało mi się nagrać filmiku, bo ślizgał nawet na 3 biegu przy 90km/h. Rano nagrywałem na dość dobrej od 10km/h z 1 biegu to wyszło 10-140 około 15.5 sek. Jutro jak będzie sucho pojadę na prostą raz jeszcze i zrobię film.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nex prosze

5242d8fc961448f9med.jpg

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ----------

a to mój wykres

48b7db5aa942afb2med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i teraz muszę koniecznie poszukać wykresu bo moja seria na hamowni v-tech która to podobno tak zawyza wyplula 147KM I 352Nm jesli dobrze kojarze a tu Bokserów ma praktucznie to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boserona mialo byc

---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ----------

buahahaha, jak Chlop ruszyl z kopyta po mandacie :polew:

stop drogówka sls - YouTube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sati a to Twój wykresik Q po programie jak sie okazało :grin:

c08b8a8fc5954f5cmed.jpg

---------- Post dopisany at 00:23 ---------- Poprzedni post napisany at 00:23 ----------

Tuner stwierdził ze falowanie przy końcu to tez wina brudnej turbawki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...