nimskrk Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Siemka Pany, z racji tego ze siedzą tu najtęższe umysły mam pytanie odnośnie radia rcd 510 gdzie będzie znajdował się kod do owego radia (szukałem w książce obsługi ale tam nie ma żadnej wlepki, a na samym radiu jest kilka numerów ) wymieniłem je na rns i teraz chciałbym je sprzedać, ale bez kodu będzie ciężko, zaznaczę ze radio pochodzi z mojego vw. muszę pytać tu bo na forum scirocco jest mega posłucha z jakimikolwiek odpowiedziami:thumbdown:
-RamzeS- Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Siema panowie Na polu gorąco i widze na forum tez. Targacie sie jak baby pod hala targowa
Redjasper Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 ciężko Was pogodzić hehe co do 2.0 tdi to niestety mój znajomy ma/miał takowy w a3 i ...ło jezu... a to głowica, a to turbo, a to gówno... holowanie za holowaniem - sorry, ale silnik padaka co do 2.0 tfsi - wypowiem się za x lat hehe:) spalanie paliwa... hm walczyłem z tym i pewnie dalej będę - wymieniony termostat i druga sonda lambda - spalanie teoretycznie lepsze... branie oleju - jak doczytałem, że ten typ tak ma to olałem sprawę i będę dolewał ile będzie trzeba - a po wymianie już dolewałem
KERCZI Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Nims...masz taka karte z kodem (a przynajmniej powinienes) w tym etui co byla ksiazka serwisowa, instrukcje itd...
-RamzeS- Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Dziewczyny jade jutro do stalowej woli potem przemysl i rzeszow a za tydzien do wiednia jak ktos cos potrzebuje to dawac znac
Krumak Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Panowie masakra z tą temperaturą.U znajomych o 19 pod domem w cieniu +35 stopni, przed chwilą odstawiałem samochód do garażu i nadal jest +33. Miazgaaa.... Wysłane z mojego GT-N8010 za pomocą Tapatalk 4
Krumak Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Jutro siedzę w klimatyzowanym biurze do 16 więc chociaż pół dnia spędzę w chłodzie )) Wysłane z mojego GT-N8010 za pomocą Tapatalk 4
boseron Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Podsumuje to tak jak 2.0 to tylko na CR, 1.9 w b6 avf było niezniszczalne i żałuję tego autka najbardziej a jak ktoś mało jeździ to tfsi jak najbardziej to oczywiście moje zdanie
bodowp Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 kofo dzisiaj kolo 15:40 otrąbiłem na wylocie z krk w stronę alwerni? srebne b5 w kombi. Kumpel kiedys zatarł TDIka w ibizie IIFL. bo mu płyn chłodniczy w momęcie zdupcył i nic sie nawet nie zapaliło i temp. też była w normie.
PABLO Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Kolejna kontrola jak wracałem teraz z Wieliczki i 100zł w plecy.. Przez te 3 miesiące miałem tyle kontroli w tym dresowozie co przez 7 lat w B5.
bodowp Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Mnie!!! kątem oko dostrzegłem ramkę, więc zatrąbiłem choć gościu przede mną się dziwnie na mnie patrzył ---------- Post dopisany at 03:40 ---------- Poprzedni post napisany at 03:38 ---------- Kolejna kontrola jak wracałem teraz z Wieliczki i 100zł w plecy.. Przez te kilka razy miałem tyle kontroli w tym dresowozie co przez 7 lat w B5. zacznij ubierać się jak dres to na 100zł się nie skończy
PABLO Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Pecha bym już miał jak by zobaczyli szybę pękniętą
miodzio Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Pecha bym już miał jak by zobaczyli szybę pękniętą no to widzisz sam się prosisz o kolejne nieprzyjemności a tak ogólnie
Radekst Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Kolejna kontrola jak wracałem teraz z Wieliczki i 100zł w plecy.. Przez te 3 miesiące miałem tyle kontroli w tym dresowozie co przez 7 lat w B5.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się