Transitpower Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Słyszałem że przyjaciel Pabla co torebkami i ciuchami się zamieniają - ma do sprzedania białego szczepa... wróć... kocura
KERCZI Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Najmniej zawodny jest 1.8t ale mega ciężki do dostania. Tak wiec skup sie na 2.0 Wysłane z mojego urQuattro
boseron Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 ale mowisz o benzynie 2 litrowej czy klekocie ?
boseron Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 i oczywiście mówisz o 2 litrach takich jak Fantomas ma 200 konnych czy 2 litrowych takich jak Ramzes i Dante ?
KERCZI Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Tfsi zwykle 2.0 nie miało Q Wysłane z mojego urQuattro
KERCZI Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 To kup 3.0 Tdi Wysłane z mojego urQuattro ---------- Post dopisany at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany at 21:29 ---------- Tylko zrobione albo po 2007 Wysłane z mojego urQuattro
boseron Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 nawet wiem kto takie ma zrobione tylko za duzo chce..... ---------- Post dopisany at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:41 ---------- dobra dobra najpierw trzeba bawarke upłynnić a później sie rozglądać....
KERCZI Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Haha dużo nie duzo. Jak kupisz inne i zrobisz to co trzeba to wyjdzie więcej Wysłane z mojego urQuattro
Transitpower Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Panowie... Nie ma ktoś do sprzedania głośnika niskotonowego, który jest w przednich drzwiach na dole?? Do mojego A4 B5, bo już mnie wkurza to charczenie podczas słuchania radia
Radekst Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Boseronek , ale powiedz mi po co zaczynasz robić znowu oficjalne poszukiwania , skoro i tak zrobisz po Swojemu i nie wysłuchasz Naszych rad..... oj nie , Cuberek tym razem posłucham, potrzebuje zasięgnąc opinii który s silników w Q B6,B7 jest najmniej zawodny, 1.8 T, 2.0 tfsi ? a moze 1.9 klekot lub 3.0 ? jakieś opinie..... przeciez narzekałeś ze B7 za mala, to teraz juz moze byc B6 i B7?
Arturoo Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku cięzko to trafic w manualu automat -> wygoda
FANTOMAS Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Najmniej zawodny jest 1.8t ale mega ciężki do dostania. Tak wiec skup sie na 2.0 hmm... tak z pewną dozą nieśmiałości a to niby czemu 2,0T jest gorszy od 1,8T ?
KERCZI Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Bo 1.8T nie ma problemu z lancuszkiem i przedewszystkim nie Żre oleju Wysłane z mojego urQuattro
Arturoo Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 znam 1.8 150 km....po lekkim programie....łyka oliwe normalnie (1L /3000km) .....tyle ,że auto dostaje wciry od kierownika.....
FANTOMAS Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Bo 1.8T nie ma problemu z lancuszkiem i przedewszystkim nie Żre oleju aha.... łańcuszek to kwota ok.300zł robota ok. 3 godziny i praktycznie każdy kto ma jakie takie pojecie to może sam to zrobić Przed świętami dolałem resztę oleju która mi zostaje z 5L po wymianie czyli jakieś ~0,8L od wymiany przejechane ~5kkm hmm... ~200ml oleju na /1000km w sumie fakt bierze menda powinien na sucho chodzić paść jeden
KERCZI Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 No to Ty masz pewnie demo od Audi, bo Twój pali tylko 7,5l wahy po mieście i nie żre oleju. Większość osób które maja taki silnik w audi/vw dolewają oleju sporo i pali im auto od 10 w gore Wysłane z mojego urQuattro ---------- Post dopisany 02-01-2014 at 00:00 ---------- Poprzedni post napisany 01-01-2014 at 23:58 ---------- Ps wiem ze łańcuszek to głupota ale w porównaniu z 1.8 problem występuje, a Boseron pytał o to który sprawia najmniej klopotu Wysłane z mojego urQuattro
FANTOMAS Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 tiaa.. Karol bo czytasz posty ludzi którzy piszą o tym na forum i generalizujesz sprawę. Mnie nie bierze i nie zakładam z tego tytułu wątku "Mnie nie nie bierze oleju mam zaje...e auto" i przypuszczam że jest takich osób więcej tylko że właśnie nie wynurzają się z tym bo nie mają po co. W zdecydowanej większości ludzie rejestrują się na forach bo mają problemy z autami a nie po to żeby się chwalić że mu oleju nie bierze , mało pali ble ble ble. Ja ci podaje dane i tak mam generalnie od początku użytkowania tego auta owszem łańcuszek był do zmiany ale o jakimś wielkim apetycie na olej nie mogę powiedzieć. Wiesz że mam taki drugi silnik w A6 tam przebieg jest większy łańcuszek jest bezgłośny a oleju to dolewam jeszcze mniej niż do A4 . Przypuszczam że różnica w mocy (A6 ma 170PS) ma tu znaczenie pompka mniej ciśnie = mniejsze doładowanie = mniejsze obroty łopatek=mniejsze przeciskanie oleju przez łożyskowanie. Wiem że mi zaraz tu wyskoczysz z EOS-em ale to że masz jak inni to nie znaczy że to norma , masz po prostu zepsute auto P.S. 2,0T to motor z większym potencjałem niż 1,8T a różnica w spalaniu to nie to co np. 1,9Tdi a 2,0Tdi żeby się szczypać bo 1 czy dwa litry więcej spali jak ktoś kupuje benzynę to po to żeby deptać a nie jarać się średnimi wskazaniami spalania na FIS-e
Arturoo Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Nie mniej...2.0T to dobry temat....nie wiem ,czy diesla bym znowu kupował.... wysłane z one v
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się