Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Doszla redukcja wieloklinu do nowej kiery i nowe wtryski 216stki, w poniedzialek rezomy :D

to ostatecznie jaki teraz będzie set u Ciebie? t.awx + 216 + coś jeszcze?

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja dzisiaj w końcu odbieram szaraka ale wraca tam znowu za kilka dni.

Opublikowano (edytowane)

Doszla redukcja wieloklinu do nowej kiery i nowe wtryski 216stki, w poniedzialek rezomy :D

to ostatecznie jaki teraz będzie set u Ciebie? t.awx + 216 + coś jeszcze?

to wszystko ;)

wiadomo, ze jeszcze jakies tam pierdoly typu map sensor 3 barowy, szerszy dolot z nierdzewki pod fmic, kolektor awx, wywalony kat, egr, i mnostwo innych dupereli, ale z takich stricte rzeczy podnoszących moc to tak jak wspomniales, turbo awx i 216 :)

i na tym koniec, juz nic wiecej nie robie.. :bag:

Edytowane przez Radekst
Opublikowano

terefere, nie oszukuj siebie :P

Opublikowano

Doszla redukcja wieloklinu do nowej kiery i nowe wtryski 216stki, w poniedzialek rezomy :D

to ostatecznie jaki teraz będzie set u Ciebie? t.awx + 216 + coś jeszcze?

to wszystko ;)

wiadomo, ze jeszcze jakies tam pierdoly typu map sensor 3 barowy, szerszy dolot z nierdzewki pod fmic, kolektor awx, wywalony kat, egr, i mnostwo innych dupereli, ale z takich stricte rzeczy podnoszących moc to tak jak wspomniales, turbo awx i 216 :)

i na tym koniec, juz nic wiecej nie robie.. :bag:

też kiedyś myślałem że wrzucę turbo z awx i wtryski 216 i będzie super.... :decayed: ogólnie set, spoko do jazdy na co dzień, auto radzi sobie dosyć dobrze, no ale po paru dniach zacznie wydawać Ci się że chyba coś jest nie tak, bo jakoś nie jedzie tak jak kiedyś :decayed: map 3bary pod to turbo jest zbędny, standarowy spokojnie obsłuży je.

Opublikowano (edytowane)

Doszla redukcja wieloklinu do nowej kiery i nowe wtryski 216stki, w poniedzialek rezomy :D

to ostatecznie jaki teraz będzie set u Ciebie? t.awx + 216 + coś jeszcze?

to wszystko ;)

wiadomo, ze jeszcze jakies tam pierdoly typu map sensor 3 barowy, szerszy dolot z nierdzewki pod fmic, kolektor awx, wywalony kat, egr, i mnostwo innych dupereli, ale z takich stricte rzeczy podnoszących moc to tak jak wspomniales, turbo awx i 216 :)

i na tym koniec, juz nic wiecej nie robie.. :bag:

też kiedyś myślałem że wrzucę turbo z awx i wtryski 216 i będzie super.... :decayed: ogólnie set, spoko do jazdy na co dzień, auto radzi sobie dosyć dobrze, no ale po paru dniach zacznie wydawać Ci się że chyba coś jest nie tak, bo jakoś nie jedzie tak jak kiedyś :decayed: map 3bary pod to turbo jest zbędny, standarowy spokojnie obsłuży je.

wsadzilismy 3barowy zeby juz byl spokój na zaś, w razie gdybym jednak chcial modzic dalej.

poza tym u mnie (u nas) jest mapsensor wlutowany do ECU i niestety juz 2 razy mi padł i nie mialem zamiaru kupowac trzeciego ECU, dlatego dla swietego spokoju wyprowadzilismy go na zewnatrz i wrzucilismy od razu wydajniejszy.

wszystko jest robione z glowa, nie robimy nic na darmo ;)

Edytowane przez Radekst
Opublikowano

Doszla redukcja wieloklinu do nowej kiery i nowe wtryski 216stki, w poniedzialek rezomy :D

to ostatecznie jaki teraz będzie set u Ciebie? t.awx + 216 + coś jeszcze?

to wszystko ;)

wiadomo, ze jeszcze jakies tam pierdoly typu map sensor 3 barowy, szerszy dolot z nierdzewki pod fmic, kolektor awx, wywalony kat, egr, i mnostwo innych dupereli, ale z takich stricte rzeczy podnoszących moc to tak jak wspomniales, turbo awx i 216 :)

i na tym koniec, juz nic wiecej nie robie.. :bag:

też kiedyś myślałem że wrzucę turbo z awx i wtryski 216 i będzie super.... :decayed: ogólnie set, spoko do jazdy na co dzień, auto radzi sobie dosyć dobrze, no ale po paru dniach zacznie wydawać Ci się że chyba coś jest nie tak, bo jakoś nie jedzie tak jak kiedyś :decayed: map 3bary pod to turbo jest zbędny, standarowy spokojnie obsłuży je.

wsadzilismy 3barowy zeby juz byl spokój na zaś, w razie gdybym jednak chcial modzic dalej.

poza tym u mnie (u nas) jest mapsensor wlutowany do ECU i niestety juz 2 razy mi padł i nie mialem zamiaru kupowac trzeciego ECU, dlatego dla swietego spokoju wyprowadzilismy go na zewnatrz i wrzucilismy od razu wydajniejszy.

wszystko jest robione z glowa, nie robimy nic na darmo ;)

oj Radek Radek ,na zaś to się kupuje 4barowy, bo jak gtb22 obsłuży?? :decayed::wink::thumbup1:

Opublikowano

zwariowal :decayed:

Opublikowano

W ośce ;-) ? Półośki będą urwane na bank ;-)

Opublikowano

W ośce ;-) ? Półośki będą urwane na bank ;-)

Jest na naszym forum klika Afnow w oście z mocą ~245KM/ 450Nm w ośce i nic się nie urywa. Bardziej bałbym sie o korby :decayed:

Opublikowano

Panowie ma ktos wklad lusterka pasazera podgrzewany wypukly na sell ?

Wysyłane z mojego GT-P5210 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Panowie, nie wybiera sie ktos moze w najblizszym czasie w okolice Płocka?

Opublikowano

Powitać :hi::kawa:

Opublikowano

:hi::kawa:

Wąski, Fanta jeszcze raz graty :wink:

Opublikowano

:hi::kawa:

Wąski, Fanta jeszcze raz graty :wink:

:wink: Dzięki wielkie

Opublikowano

:hi::kawa:

Wąski, Fanta jeszcze raz graty :wink:

Dziękujemy :wink:

Opublikowano

:hi:

Opublikowano

Siemka ;-)

Wysyłane z mojego C5303 za pomocą Tapatalk 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...