radimm Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Doszla redukcja wieloklinu do nowej kiery i nowe wtryski 216stki, w poniedzialek rezomy to ostatecznie jaki teraz będzie set u Ciebie? t.awx + 216 + coś jeszcze?
OGr Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Ja dzisiaj w końcu odbieram szaraka ale wraca tam znowu za kilka dni.
Radekst Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Doszla redukcja wieloklinu do nowej kiery i nowe wtryski 216stki, w poniedzialek rezomy to ostatecznie jaki teraz będzie set u Ciebie? t.awx + 216 + coś jeszcze? to wszystko wiadomo, ze jeszcze jakies tam pierdoly typu map sensor 3 barowy, szerszy dolot z nierdzewki pod fmic, kolektor awx, wywalony kat, egr, i mnostwo innych dupereli, ale z takich stricte rzeczy podnoszących moc to tak jak wspomniales, turbo awx i 216 i na tym koniec, juz nic wiecej nie robie.. Edytowane 6 Listopada 2015 przez Radekst
radimm Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Doszla redukcja wieloklinu do nowej kiery i nowe wtryski 216stki, w poniedzialek rezomy to ostatecznie jaki teraz będzie set u Ciebie? t.awx + 216 + coś jeszcze? to wszystko wiadomo, ze jeszcze jakies tam pierdoly typu map sensor 3 barowy, szerszy dolot z nierdzewki pod fmic, kolektor awx, wywalony kat, egr, i mnostwo innych dupereli, ale z takich stricte rzeczy podnoszących moc to tak jak wspomniales, turbo awx i 216 i na tym koniec, juz nic wiecej nie robie.. też kiedyś myślałem że wrzucę turbo z awx i wtryski 216 i będzie super.... ogólnie set, spoko do jazdy na co dzień, auto radzi sobie dosyć dobrze, no ale po paru dniach zacznie wydawać Ci się że chyba coś jest nie tak, bo jakoś nie jedzie tak jak kiedyś map 3bary pod to turbo jest zbędny, standarowy spokojnie obsłuży je.
Radekst Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Doszla redukcja wieloklinu do nowej kiery i nowe wtryski 216stki, w poniedzialek rezomy to ostatecznie jaki teraz będzie set u Ciebie? t.awx + 216 + coś jeszcze? to wszystko wiadomo, ze jeszcze jakies tam pierdoly typu map sensor 3 barowy, szerszy dolot z nierdzewki pod fmic, kolektor awx, wywalony kat, egr, i mnostwo innych dupereli, ale z takich stricte rzeczy podnoszących moc to tak jak wspomniales, turbo awx i 216 i na tym koniec, juz nic wiecej nie robie.. też kiedyś myślałem że wrzucę turbo z awx i wtryski 216 i będzie super.... ogólnie set, spoko do jazdy na co dzień, auto radzi sobie dosyć dobrze, no ale po paru dniach zacznie wydawać Ci się że chyba coś jest nie tak, bo jakoś nie jedzie tak jak kiedyś map 3bary pod to turbo jest zbędny, standarowy spokojnie obsłuży je. wsadzilismy 3barowy zeby juz byl spokój na zaś, w razie gdybym jednak chcial modzic dalej. poza tym u mnie (u nas) jest mapsensor wlutowany do ECU i niestety juz 2 razy mi padł i nie mialem zamiaru kupowac trzeciego ECU, dlatego dla swietego spokoju wyprowadzilismy go na zewnatrz i wrzucilismy od razu wydajniejszy. wszystko jest robione z glowa, nie robimy nic na darmo Edytowane 6 Listopada 2015 przez Radekst
radimm Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Doszla redukcja wieloklinu do nowej kiery i nowe wtryski 216stki, w poniedzialek rezomy to ostatecznie jaki teraz będzie set u Ciebie? t.awx + 216 + coś jeszcze? to wszystko wiadomo, ze jeszcze jakies tam pierdoly typu map sensor 3 barowy, szerszy dolot z nierdzewki pod fmic, kolektor awx, wywalony kat, egr, i mnostwo innych dupereli, ale z takich stricte rzeczy podnoszących moc to tak jak wspomniales, turbo awx i 216 i na tym koniec, juz nic wiecej nie robie.. też kiedyś myślałem że wrzucę turbo z awx i wtryski 216 i będzie super.... ogólnie set, spoko do jazdy na co dzień, auto radzi sobie dosyć dobrze, no ale po paru dniach zacznie wydawać Ci się że chyba coś jest nie tak, bo jakoś nie jedzie tak jak kiedyś map 3bary pod to turbo jest zbędny, standarowy spokojnie obsłuży je. wsadzilismy 3barowy zeby juz byl spokój na zaś, w razie gdybym jednak chcial modzic dalej. poza tym u mnie (u nas) jest mapsensor wlutowany do ECU i niestety juz 2 razy mi padł i nie mialem zamiaru kupowac trzeciego ECU, dlatego dla swietego spokoju wyprowadzilismy go na zewnatrz i wrzucilismy od razu wydajniejszy. wszystko jest robione z glowa, nie robimy nic na darmo oj Radek Radek ,na zaś to się kupuje 4barowy, bo jak gtb22 obsłuży??
OGr Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 W ośce ;-) ? Półośki będą urwane na bank ;-)
Wąski Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Fanta zaprasza na oglądanie rajdzubrow.pl
radimm Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 W ośce ;-) ? Półośki będą urwane na bank ;-) Jest na naszym forum klika Afnow w oście z mocą ~245KM/ 450Nm w ośce i nic się nie urywa. Bardziej bałbym sie o korby
Vixen Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Panowie ma ktos wklad lusterka pasazera podgrzewany wypukly na sell ? Wysyłane z mojego GT-P5210 za pomocą Tapatalk 2
Radekst Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Panowie, nie wybiera sie ktos moze w najblizszym czasie w okolice Płocka?
Wąski Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Wąski, Fanta jeszcze raz graty Dzięki wielkie
fantowski Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Wąski, Fanta jeszcze raz graty Dziękujemy
Vixen Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Siemka ;-) Wysyłane z mojego C5303 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się